Nyheder
  • Det er desværre oplevet, at password meldes tilbage som værende ikke korrekt enkelte gange ved login. I så fald skal du anmode om at få det nulstillet.

Artikler om spillerne og klubben 2020

8000

Member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
227
Point
18
Hvis man ikke gider at se OB - FCK i aften kl. 18, s? vises Bod?/Glimt - Odds kl. 18 p? Dplay.

En topkamp i Norge mellem nr. 1 (Bod?) og nr. 3 (Odds). Hertil skal n?vnes, at Bod? har Junker i truppen (som dog vist nok er skadet), mens Lunding spiller fast for Odds. En god lejlighed til at se, hvordan han klarer sig mod den suver?ne nr. 1 i Norge.

8000

Member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
227
Point
18
Dichio sagde:
Nu er det en betalingsartikel, men man kan da l?se den potentielle opstilling, inden teksten forsvinder:
"Og AGF stiller s?ledes op: p? m?l Kasper T. Kristensen, i forsvaret spiller Alexander Munksgaard, Niklas Backman, Mikkel M?ller Lassen og Jesper Juelsg?rd, p? midtbanen Benjamin Hvidt, Albert Gr?nb?k Erlykke og Mustafa Amini og helt fremme S?ren Tengstedt, Nicklas Helenius og Milan Jevtovic."

Jeg ville nok s?tte det s?ledes op, s?fremt de skadede spillere ogs? er klar:

TK
Munksgaard - Backman - Juelgaard - Gersbach
Hvidt - Duncan - Amini
Tengstedt - Helenius - Jevtovic

Og en b?nk (dem, som ikke er i A-k?den)
Gadegaard
Lassen
Anbo
Bager
Gr?nb?k
Kaastrup
Ihler

Mit bud er at ja, de ville sagtens kunne beg? sig i ligaen.

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
2.181
Point
48
Ja man skal tilbage til det hold AGF havde et meste af 80erne for at finde s? st?rk en bredde. Dengang havde vi ogs? et 2. hold i Danmarksserien som med lethed ville kunne have beg?et sig i den bedste r?kke (dog ogs? 16 hold der).

Det har ikke v?ret sjovere at v?re AGF fan i mange ?r, og n?r man kigger p? bif, fcn, aab og ob der sv?kkes og vi selv forst?rkes s? bliver man da lidt for?rsk?d her i september...

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.409
Point
63
Hvis Lunding ikke er blevet FOR GLAD for at v?re deroppe, og netop ?nsker at g?re det ophold permanent, s? sidder man jo og t?nker, at PC for alvor skal overveje at satse p? Lunding i AGF, sammen med dem der allerede er her nu, og ikke hente noget nyt ind for Bundu.

Det ville sgu v?re ?rgerligt hvis Lunding ikke n?r at f? en chance her.

Men som jeg har v?ret inde p? flere gange, s? ligger det hos Lunding ift hvor han ser sig selv, og om han har lyst til at komme tilbage og k?mpe sin chance. Udtalelsen "jeg vil gerne tilbage til AGF, men kun hvis jeg skal spille" jager mig stadig. Den giver ikke helt plads til at skulle starte p? b?nken i et halvt/helt ?r bag spillere som Thorsteinsson/Links som jo ellers med rette b?r ses som foran Lunding p? nuv?rende tidspunkt. Og Tengstedt har jo heller ikke spillet sig l?ngere v?k fra spilletid i de optaktskampe/EL-kampen p? det sidste.

Winther

Administrator
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
2.314
Point
48
FRED sagde:
Martinstranger sagde:
Det tror jeg ikke man skal undervurdere. Jeg tror det er noget man har arbejdet p? meget l?nge. Det er en stor virksomhed i Aarhus, og deres engagement i SIF m? have gjort ondt i sponsorafdelingen.
Silkeborg er trods alt Lars Larsens hjemmebane kan man sige, s? det var m?ske meget naturligt selvom jeg ikke tror det er det der stod i vejen for et engagement her mens han var i live. Det handler nok mest om hvor vi er og hvad vi kan tilbyde s? det er et rigtig godt tegn at flere af de store virksomheder i og omkring byen kommer med, som Dansk Supermarked og nu Lars Larsen Group.

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
2.181
Point
48
De kan passende spille en n?glerolle i b?de en 1 div og superliga klub ;-)

Winther

Administrator
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
2.314
Point
48
Dichio sagde:
De kan passende spille en n?glerolle i b?de en 1 div og superliga klub ;-)
Hehe ja, en ellers god klub som Silkeborg kan pludselig ende med at f? problemer med at komme i Superligaen i en periode. Der er virkelig kamp om det. Lars Larsen Group hj?lper nok ikke meget p? det, men hvis vi lykkes med m?let om at blive det bedste sted for unge spillere i Jylland er Silkeborg vel et sted vi m?ske skal tiltr?kke nogle spillere fra. Der er j?vnligt interessante talenter.

SteenA

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
2.121
Point
48
Patrick Olsen faldt lige i jantelovsf?lden. Man kan ikke tillade sig at udtale sig om gulddr?mme, som spiller i AGF. Det er kun medierne (som Jesper Thygesen under/efter kampen i g?r) der kan det - for s? at vende 180 grader og bruge det mod AGF, hvis nogen kommer til at nikke med p? et ledende sp?rgsm?l (som i det her tilf?lde).

K?k AGF'er: Selvf?lgelig er der gulddr?mme

N?, men PO skal vel ogs? lige l?re det.

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.409
Point
63
Patrick Olsen faldt lige i jantelovsf?lden. Man kan ikke tillade sig at udtale sig om gulddr?mme, som spiller i AGF. Det er kun medierne (som Jesper Thygesen under/efter kampen i g?r) der kan det - for s? at vende 180 grader og bruge det mod AGF, hvis nogen kommer til at nikke med p? et ledende sp?rgsm?l (som i det her tilf?lde).

[member=37]SteenA[/member]? 
Sidste sommer skiftede Jens Stage til FCK med ord om at han gerne ville vinde noget og spille europ?isk. Nu skifter Patrick Olsen til AGF med samme argumentation. Det viser lidt om, at vi er blevet en del af et lag (for nu), som lokker ydereligere sp?ndende spillere til. 

SteenA

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
2.121
Point
48
Stig AKA Frank Heskj?r date=1600164987 sagde:

[member=37]SteenA[/member]?
Sidste sommer skiftede Jens Stage til FCK med ord om at han gerne ville vinde noget og spille europ?isk. Nu skifter Patrick Olsen til AGF med samme argumentation. Det viser lidt om, at vi er blevet en del af et lag (for nu), som lokker ydereligere sp?ndende spillere til.
Ja, og det er super at PO kommer til AGF med den lille dr?m i maven. Det var bare ikke det min kommentar gik p?.

N?rmest lige siden dag et Jacob Nielsen tiltr?dte, har han og resten af klubben arbejdet p? at fjerne det image der har klistret til klubben gennem mange ?r, som arrogante og som en klub med et forskruet selvbillede. Der har virkelig v?ret arbejdet med kommunikationen og i nogle tilf?lde ogs? ud i ekstremer med begr?nset tilgang for pressen. Det har givet noget debat og nogle knubbede ord fra is?r Stiftens side. Men vi har ogs? i perioden set f?rre af den her slags overskrifter med fyordet "guld" i.

Hele ?velsen har selvf?lgelig handlet om image- og sponsorpleje. N?r AGF opf?rer sig som en professionel og realistisk ambiti?s partner, s? kan vi ogs? tiltr?kke nye sponsorer. S? selvom det er enormt kedeligt at klubben ikke l?ngere kommer med vilde urealistiske udmeldinger som pleaser fans, s? er der en mening med galskaben.

Det startede vel heromkring (for 5 ?r siden): AGF-direkt?r: Skal v?re mere ydmyge

Martinstranger

Administrator
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
1.552
Point
48
SteenA sagde:
Hele ?velsen har selvf?lgelig handlet om image- og sponsorpleje. N?r AGF opf?rer sig som en professionel og realistisk ambiti?s partner, s? kan vi ogs? tiltr?kke nye sponsorer. S? selvom det er enormt kedeligt at klubben ikke l?ngere kommer med vilde urealistiske udmeldinger som pleaser fans, s? er der en mening med galskaben.

Det startede vel heromkring (for 5 ?r siden): AGF-direkt?r: Skal v?re mere ydmyge
Helt enig - det handler kun om image- og sponsor-pleje. Spillerne bliver tiltrukket af det og sponsorerne bliver tiltrukket af det - man skal naturligvis l?be med, n?r der er momentum og ikke signalere man vil ende i den d?rlige halvdel.

Men det skal ogs? v?re realistisk og derfor var man n?dt til en anden tilgang i 2015 som du linker til. P? det tidspunkt havde der v?ret (forholdsvis) store underskud 5 ?r i streg og ikke s?rlig flatterende sportslige resultater. Nu st?r vi her, hvor der har v?ret overskud siden 2018/2019 regnskabet (s? vidt jeg husker), der er ryddet op i den sportslige sektor, nyt stadion undervejs fordi nogen tror p? fodbold i Aarhus og ikke mindst en bronzemedalje i den netop afsluttede s?son. Det er p? sin plads, at blive ambiti?se og ikke tale klubben ned ogs? selvom der er fare for at fejle.

At medierne, kan f? en historie ud af en spiller som dr?mmer............. hvad skal man sige, de fleste spillere i superligaen har vel en dr?m om at vinde guld:)
Det sjove er Thygesens kommentar som han uforvarende kom til at sige - det viser sig jo, at selv han mener vi kan blive udfordrere hvis FC M/K f?r en mellems?son. Det er ikke s? sandsynligt at de begge vil f? det og det er m?ske heller ikke sandsynligt, at andre ikke vil blande sig i toppen men s?dan m? det v?re.....

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.409
Point
63
Det handler ogs? om hvor klubben ser sig selv. Og med mindre man f?ler at klubben ser urealistisk p? det, s? kan man bruge det til at vurdere hvor klubben st?r p? nogle af de parametre som ikke lige er tilg?ngelige for os at m?le p?. Til eksempel:

Fournais udtaler sig om at man vil investere i spillerbudgettet for at opn? m?ls?tningen. AGF kender til de andre klubbers st?sted kontra AGFs. Hvis de kunne se at det ikke var realistisk at vi kunne indfri de m?ls?tninger, s? tror jeg ikke man ville komme med dem for at pleje sponsorernes lyst til at h?re den slags. Og spillere kommer heller ikke til klubben bare fordi de siger at man gerne vil have 2 medaljer, men fordi m?ls?tningen er sat p? bagrund af en vurdering af at det er realistisk, og at det ser realistisk ud, omend dejligt eller ubehageligt ambiti?st, afh?ngigt af ?jnene der ser.

N?r Fournais og JN udtaler sig om at man gerne vil hente BIF inden for x tid, og nu faktisk siger at man vil fors?ge at hente ind p? FCM og FCK, s? siger det for mig ogs? noget om, at man er t?ttere p? BIF end jeg lige troede. BIF er g?et ned i oms?tning og spillerbudget, og if?lge CV kommer de ned p? niveau med OB og AAB!!! Det giver os jo muligheden for at ligge afstand til OB, BIF og AAB hvis vi spiller vores kort rigtigt de n?ste 5 ?r. Og hvis man er 3'er p? det parameter, s? er kursen vel b?de p? at ligge afstand til dem under os (naturligt) og nu alts? ogs? p? at indhente FCM og FCK. Den del er nyt for mig, og indikerer at vi er l?ngere i forl?bet end jeg regnede med. Muligvis fordi BIF droslede sig ned under os, mens vi egentlig bare st?dt har fortsat vores udvikling opad.

Som ham fra Arbejdernes Landsbank sagde, s? er det fedt at v?re en del af sponsorkredsen n?r der er noget at have de udmeldinger i, men ufedt n?r der ikke er. S? at sige at store ambitioner bare er sponsor-pleje er en halv sandhed tror jeg.  I hvert fald dem med ?konomisk indsigt, og forst?else for branchen. Og hvis man bare melder stort ud for at g?re det af "pleje"-grunde, s? mister man jo trov?rdighed. En trov?rdighed vi har bygget st?dt op igen de sidste 5 ?r. Man tror jo faktisk p? Fournais og JNs udmeldinger om AGFs ?konomiske muligheder n?r de taler om dem nu.

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
2.181
Point
48
Men vi er ogs? et andet sted end for 5 ?r siden.

Tror bare vi skal l?re det - omverdenen ser AGF som en af de 3 store. Og det er jo fedt nok.
Enhver kan jo ogs? sort p? hvidt henvise til vores m?l - som ikke er guld (selvom vi gerne tager det med).
Cool nok man offentligg?r det sort p? hvidt og ikke bare som en kommentarer til medierne, der s? selv fordrejer det til guldambitioner.
Det k?rer for ledelsen.

PS - m?ske Stage skal skifte hjem igen for at vinde noget ;-)

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.409
Point
63
Cool nok man offentligg?r det sort p? hvidt og ikke bare som en kommentarer til medierne, der s? selv fordrejer det til guldambitioner.
[member=184]Dichio[/member]? 

Ja det gav jo ogs? JN anledning til at sp?rge pr?cis HVOR Thygesen mener det var for ambiti?st. Og da han s? sagde at de m?ske skulle begynde med at sige at man skulle solidere sig i top 6, s? sagde JN at det stod i f?rste linje.

Svaret er fint nok, og korrekt uden kontekst. Men hvis Thygesen mener det jeg tror han g?r, s? mener han at man jo KUNNE have sagt at m?ls?tningen for nuv?rende var at forblive i top 6, og s? bygge de andre dele af m?ls?tningen p? senere efter at man havde bevist at man var fast i top 6.

Nuvel, vi sprang ligesom delen om lige at snige os i top 6 over, og sprang direkte til at v?re 3.bedste hold, og tog medaljer. S? ambitionen afspejler jo ogs? sidste s?son. For hvis vi var kommet i top 6 p? sidste mandat, og ?konomien s? lidt mindre god ud, og vi skulle k?mpe for livet om at komme med i top 6 igen, s? var 2 medaljer og top 6 alle 5 af 5 gange jo en helt anden st?rrelse. S? det er i lyset af sidste s?son alene at jeg synes vores m?ls?tning er i orden, og falder under kategorien frisk, modig og ambiti?s, snarere end den er dumdristig/naiv eller andet.

Men havde man lavet en 3-?rig plan hvor man ville i top 6 m?ske 2 af 3 gange, og vinde pokalen samt en enkelt medalje, og s? ikke mere, s? var jeg ikke blevet skuffet eller efter AGF for ikke at v?re ambiti?se nok. Der ligger en del balance i den slags.

Og det h?rer bestemt med til historien at BIF har nedgang netop nu hvor vi har opsving. Det giver os jo netop muligheden for at tage flere og st?rre skridt p? kortere tid end vi kunne have h?bet for 2-3 ?r siden. OB og AAB har ikke lagt p? ?konomisk heller, tv?rt imod, s? timingen virker perfekt.

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
2.181
Point
48
Ja og f? minutter inde i kampen - begyndte Thygesen selv at udr?be AGF som dark horse til guldet haha armen alts?.

Jeg er sgu s? glad for vi melder s? tydeligt og pr?cist ud - og med rette ambitionsniveau.
Og h?ber at JN og alle i AGF - og alle GF fans husker at sige n? ja, men FCK melder ogs? gulddr?mme ud hvert ?r, og lykkes kun hvert andet ?r - er det succes kritiere? Og bliver i 2014 overhalet af AaB der havde et budget 6 x mindre end FCK. Svarer jo til at blive skulle blive overhalet af Skive.

Alsgaard

Administrator
Sidefrivillig
Oprettet
15 Januar 2019
Beskeder
195
Point
28
Webside
agf-forum.dk
Der er åbenbart en ny storaktionær i AGF.

Der er kommet styr på økonomien, der er ro omkring klubben, og i sidste sæson blev det til medaljer for første gang i 23 år.

Den fremgang er ikke gået aktionær Henning Norup fra H. Norup Holding Aps' næse forbi, og derfor købte han 14. og 15. september nye AGF-aktier for to millioner kroner.

Det nye opkøb betyder, at den århusianske erhvervsmand nu ejer 19.336.524 aktier i klubben, hvilket svarer til 5,05 procent af stemmerne og 5,12 procent af aktiekapitalen i AGF.

Med en ejerandel på over fem procent, bliver han dermed storaktionær i klubben.

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.409
Point
63
Ja, men 5,12% af aktierne er vel ikke noget der sådan lige svarer til et snarligt overtag af noget som helst. Han pointerer vel også kun den økonomiske mulighed, ikke at han vil have magt i klubben?

Alsgaard

Administrator
Sidefrivillig
Oprettet
15 Januar 2019
Beskeder
195
Point
28
Webside
agf-forum.dk
Ja, men 5,12% af aktierne er vel ikke noget der sådan lige svarer til et snarligt overtag af noget som helst. Han pointerer vel også kun den økonomiske mulighed, ikke at han vil have magt i klubben?
Nope, det skriver jeg heller ikke han gør. Men det er da spændende at der er en der finder klubben så interessant og med så stort potentiale, at han vælger at opkøbe et forholdsvis stort antal aktier.

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.409
Point
63
Nope, det skriver jeg heller ikke han gør. Men det er da spændende at der er en der finder klubben så interessant og med så stort potentiale, at han vælger at opkøbe et forholdsvis stort antal aktier.
Det var nu heller ikke en beskyldning, men mere for at opklare om jeg havde misforstået noget. Det er bare fedt at det ikke kun er os fans der kan se, at det Nye Nye Nye Nye AGF jo faktisk ikke er kejserens nye klæder, men faktisk er en sund og god forretning, som udefrakommende kan se en pointe at købe andele af :D

SteenA

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
2.121
Point
48
Det var nu heller ikke en beskyldning, men mere for at opklare om jeg havde misforstået noget. Det er bare fedt at det ikke kun er os fans der kan se, at det Nye Nye Nye Nye AGF jo faktisk ikke er kejserens nye klæder, men faktisk er en sund og god forretning, som udefrakommende kan se en pointe at købe andele af :D
AGF-aktien har været god over en periode af et par år nu, men problemet med fodbold-aktier er, at de i høj grad følger de sportslige resultater og derfor bliver højrisiko. Man kan jo også se af ugens kurve, at Henning Norup må have tabt et sted mellem 5-10% af sin nye investering allerede fredag efter kampen i Mura og lige inden vi nu møder Randers. Men han må jo føle sig sikker på projektet langsigtet. Jeg tror også på AGF og jeg har også tjent lidt på AGF-aktier, men jeg vil aldrig investere langsigtet i fodbold. Selv en mastodont som Parken virker meget vaklende lige nu.

Når det så er sagt, så kigger jeg bestemt efter at købe AGF-aktien i morgen, hvis der kommer et godt tilbud efter Randers-kampen... Det håber jeg så ikke på med mit AGF-hjerte. Men der kommer årsregnskab på onsdag og jeg forestiller mig, at der kommer (små) sorte tal på bundlinjen og især en udsigt til større overskud i det nye regnskabsår.

Winther

Administrator
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
2.314
Point
48
AGF-aktien har været god over en periode af et par år nu, men problemet med fodbold-aktier er, at de i høj grad følger de sportslige resultater og derfor bliver højrisiko. Man kan jo også se af ugens kurve, at Henning Norup må have tabt et sted mellem 5-10% af sin nye investering allerede fredag efter kampen i Mura og lige inden vi nu møder Randers. Men han må jo føle sig sikker på projektet langsigtet. Jeg tror også på AGF og jeg har også tjent lidt på AGF-aktier, men jeg vil aldrig investere langsigtet i fodbold. Selv en mastodont som Parken virker meget vaklende lige nu.

Når det så er sagt, så kigger jeg bestemt efter at købe AGF-aktien i morgen, hvis der kommer et godt tilbud efter Randers-kampen... Det håber jeg så ikke på med mit AGF-hjerte. Men der kommer årsregnskab på onsdag og jeg forestiller mig, at der kommer (små) sorte tal på bundlinjen og især en udsigt til større overskud i det nye regnskabsår.
Jeg købte lidt den dag de annoncerede at der kom penge til et nyt stadion, det var den afgørende game chancer for mig. Ikke et stort beløb, det er nu engang bare usikkert i fodbold, men jeg syntes trods alt at med alt det der skete omkring klubben og et nyt stadion at det heller ikke var ren gambling. Det er så heller ikke sikkert at to millioner fra eller til er en gigantisk investering for Henning Norup, det kommer lidt an på ens økonomi og han ejede jo i forvejen en pæn andel. Det væsentlige her er at jeg tror der er en del derude, der måske nok investerer i AGF delvist med hjertet, men hvor de heller ikke ville have gjort det, hvis det ikke var fordi de så en fornuftig forretning hvor pengene ikke bare ryger i et sort hul. Det ændrer ikke umiddelbart på AGF’s økonomi at der handles nogle aktier, men jeg tror stadig på at der med fortsat sportslig udvikling og rimelig succes og det nye stadion vil blive åbnet op for nogle flere penge udefra. Det er genialt hvis vi kan være en klub ejet af mange tusinde aktionærer hvor der ikke bare sidder en enkelt og betaler regninger, men vi alligevel er med helt fremme i ligaen, men det er svært når vi konkurrerer med klubber der har den mulighed, så om nogle år tror jeg man vil kunne vælge hvilken vej man skal gå og så vil det være et helt andet udgangspunkt end de klubber der nu står med hatten i hånden.

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
2.181
Point
48
Jeg har også købt lidt - bare fordi jeg synes det er sjovt at eje mikro del af min klub, men tror faktisk også den har en upside, synes fck og AGF har bedste forudsætninger når man ser samlet på det. FCN kan helt sikkert også tjene penge, fordi de sætter det økonomiske over det sportslige - modsat alle andre, hvor det sportslige er det man måler succesen ud fra.

Stone Cold

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
456
Point
28
Det vil være de fleste bekendt at jeg ikke er fan af Juelsgård. Men han gjorde det godt under svære betingelser i går og han har ikke øffet over manglende spilletid.
Og denne udtalelse er bare format i høj grad:

Fandeme fedt med en vaskeægte holdspiller.

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.409
Point
63
Det vil være de fleste bekendt at jeg ikke er fan af Juelsgård. Men han gjorde det godt under svære betingelser i går og han har ikke øffet over manglende spilletid.
Og denne udtalelse er bare format i høj grad:

Fandeme fedt med en vaskeægte holdspiller.
Jeg synes jo egentlig at Juelsgård fraregnet sin tid som makker med Kanstrup har gjort det hæderligt.
At vi skal undvære både Backman og Hausner på samme tid er sgu uheldigt, men sådan må det være. Vi skal møde OB hjemme, og så AaB i Aalborg, og så venter landsholdspausen som jeg har nævnt det i transfertråden. Så mon ikke Juelsgård kan klare to kampe nu her uden at falde igennem. Tingager er en god makker til ham, og Tingager kan godt være en general som JJ har brug for. Er Jevtovic og Thorsteinsson klar til kampene, og kan vi i øvrigt spille dem med 11 mand, haha, så tror jeg godt vi kan komme frem til vinduets lukning/Landsholdspausen i god stand.

Og ja, der er jo næsten en hel måned til runde 5. Så Diks, Links, Backman og de andre må regnes med at være med igen derfra. Så helt galt går det forhåbenligt ikke, og helt slem er timingen ikke omkring skaderne. Mest uheldigt er det jo at Backman skades præcis når der er brug for ham. Det var jo nærmest sådan lidt uheld på uheld, da han kun skulle i kamp 6 dage før imod Vejle fordi en anden mand blev skadet (Diks). 3 kampe på 6 dage efter en lang pause var åbenbart for meget til Backmans ben. Også selvom han jo ikke spillede fuld tid i kampene.

Dine ulæste indlæg