Nyheder

Artikler om spillerne og klubben 2021

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.300
Point
113

Spændende læsning.
Især følgende:

Usaglige spillere​

Manden, der spurgte David Nielsen ind til bad boy-attituderne var TV3 Sports Kenneth Emil Petersen.
I sin aktive karriere spillede han blandt andet for AC Horsens, OB og AaB. Og han kender om nogen selv til at skeje ud på en fodboldbane.
- Mange af AGFs spillere er bedst når der er tændt op under dem. Sådan var det også med mig selv. Hvis ikke jeg var usaglig, så spillede jeg kun på 80 procent.
- Jeg hørte første gang om AGFs rygte når jeg talte med spillere face to face. De hader at møde AGF fordi de mener, at de er usaglige inde på banen, siger Kenneth Emil Petersen.
Den tidligere forsvarsspillere har svært ved at pege på et andet hold med så store vindere, som der findes på AGFs hold.
- Det er dét, der er det vilde med dem. I andre klubber skal du tænke længe over, hvem de er. AGF har Nicolai Poulsen, der jo åbenlyst er rasende når de ikke vinder. Den slags spillere er vigtige og undervurderet. Jeg kan nævne Patrick Olsen, der kan virke provokerende på nogle. Frederik Tingager har sin udstråling. Og så er der Jon Dagur Thorsteinsson. Han er måske den mest provokerende spiller, jeg nogensinde har set.
- Men de spiller ikke svinsk, de spiller hårdt og går til den. Og det er fair nok at spille hårdt. Grunden til, modstanderne hader at møde dem, ligger mere i attituden og udstrålingen. Man kan se, at de nemt kan provokere modstanderne, siger Kenneth Emil Petersen.
Han vandt the double med AaB i 2014. Og han har tidligere udtalt, at han af og til savnede, at der blev smidt en håndgranat ind i nordjydernes omklædningsrum for at prikke lidt til alle de pæne drenge.
- Det er for blødt og poleret i AaB. I sin tid var jeg nok den håndgranat i AaBs omklædningsrum, og jeg mener, at det er undervurderet, at der er nogle skæve typer i en trup, der kan skabe en anden dynamik.

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
3.973
Point
83
Nasty? FCN har kun 5 færre gule kort - 8% end AGF.

Det røde til Buba har vi jo set kan dømmes rødt, gult, intet. i andre tilsvarende situationer i år. Fx blev Albert sparket over benet i en duel med Okore, og Højer af Kusk i samme kampe. Intet frispark.

Og NP fik rødt efter Fischer-film i efteråret.

Storytelling ...

Kigger man på point er sagen anderledes med hhv ca. 300-400 point

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.300
Point
113
Nasty? FCN har kun 5 færre gule kort - 8% end AGF.

Det røde til Buba har vi jo set kan dømmes rødt, gult, intet. i andre tilsvarende situationer i år. Fx blev Albert sparket over benet i en duel med Okore, og Højer af Kusk i samme kampe. Intet frispark.

Og NP fik rødt efter Fischer-film i efteråret.

Storytelling ...

Kigger man på point er sagen anderledes med hhv ca. 300-400 point

Læs artiklen. "nasty" er det der siges om os udefra. I artiklen kommer nuancerne med på hvorfor vi faktisk ikke er "nasty", men "smarte" :D

Skribenterne synes ikke vi er "nasty". De kommenterer på "rygtet"/det der siges nogle gange.
David får bl.a. taletid til at kommentere hvorledes han ser det vi er/gør som en fordel.

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
3.973
Point
83
Men ja spændende artikel. Jeg synes det er fint vi får et ry som et hold der kæmper for tingene og har vindertyper - for det har vi. Men jeg synes bestemt vi spiller fair. De andre hold har bare haft svært ved at finde måder at håndtere vores power på. FCK fx har brugt en kombition af at gå hårdt til den og ryge hurtigt i græsset - ikke kun Fischer men også meget Jonas Wind fx. AaB også valgt den hårde stil mod AGF og lange bolde hen over vores midtbane. Sådan er gamet...

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
3.973
Point
83
Helt enig Stig - det er var også adresseret til Flemming Pedersen, synes han gik over stregen med det udtryk for nogle uger siden. Synes også både Jonas Wind og især Fischer er ude i komiske Ali med deres udtalelser generelt.

Nu var der ikke så meget fokus på det (fordi Fischer tog al opmærksomheden) men flere af FCKerne herunder især Wind var meget hurtige til smide sig i græsset ved tacklingerne. Også for meget.

Men både FCK og FCM har jo nu også næsten i et par år været paniske ift møde vores powerspil.

?stblokken

Active member
Oprettet
8 Marts 2020
Beskeder
310
Point
43
Det er jo FCK spin at de er fromme og dygtige mens andre er svinske og underlegne. Og irreterende at Stiften giver talerør til det på en dag som idag. Selvom artiklen rummer andre synspunkter.

I seneste kamp så jeg en Zanka, der var gået på banen for at bisse ham den unge angriber fra start til slut. Konstant oppe og ridde på ryggen af ham og med en arm slået i nakken på ham. Og Wilczek kørte flæskestilen overfor Grabara og senere, måske, overfor Olsen ved deres anden scoring. Og ham den unævnliges mentalitet bør vi ikke nævne endnu en gang.

White Stripes

Active member
Oprettet
1 April 2019
Beskeder
100
Point
28
Jeg kan slet ikke se problemet. Det er da fedt at vi har fået et hold de andre slår sig på. Jeg gider ikke se AGF spille frøkenfodbold.

Jeg bemærkede i øvrigt, at SIB også var godt tilfreds med situationen.

Lad bare FCK'erne pive. Det er jo kun udtryk for, at de har respekt for AGF.

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
3.973
Point
83
Ja og lige en albue i Jon i kampens start for sætte sig i respekt og tirre. Jeg synes også det er noget vås.

Og kan slet ikke se vi skal sættes i bås med Horsens - vi har jo fine tekniske typer over alt på banen undtagen i NP og Haus. Og vi har endda nogen af ligaens bedste teknisk i PO og Bror samt kanterne.

Synes også det er rigtig fedt vi har få en stærk vinder-attitude og boldspillere der også kan løbe, fighte og har fart. Men køber ikke noget om vi er specielt hårde eller spiller på lange indkast som jeg har en bif-ven der mener. Jo det bruger vi også, men spillet er langs jorden generelt. Synes faktisk vi burde have spillet lange bolde noget før mod FCK (og andre gange) - selvom jeg er mere til fcn-stil end horsens. Men det skal også være effektivt. Og vi kunne have været farligere noget før mod FCK ved at spille simpelt, da vores pres ikke sad i skabet i 2. half.

Men det er ikke godt for AGF, hvis dommerne er forudindtaget om AGF (som også nævnes i artiklen) - det har vi mærket på NP som har fået for mange gule-røde kort hvor Zeca aldrig ville få noget fx. Det kan også være et problem ift sponsortilgang eller lokke gode tekniske spillere til, hvis sandheden fordrejes. Der er vi heldigvis ikke pt.

Mikkel_K

Well-known member
Oprettet
22 Februar 2019
Beskeder
513
Point
63
Hvis jeg havde holdt med ethvert andet superligahod, ville jeg have det rigtigt svært med især NP og Jon. De balancerer hele tiden på grænsen lige før et gult kort, og det ser ofte helt unødvendigt ud. Små halve svinestreger uden rigtigt andre formål end at genere og tirre modstanderne. Det må være sindssigt irriterende at spille over for.

Nu bærer de begge den hvide trøje, og så er det hele selvfølgeligt mest af alt et charmerende vinderinstinkt. Den slags kan jeg jo godt lide (når de er på mit hold).

Senest redigeret:

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
3.973
Point
83
Hvis jeg havde holdt med ethvert andet superligahod, ville jeg have det rigtigt svært med især NP og Jon. De balancerer hele tiden på grænsen lige før et gult kort, og det ser ofte helt unødvendigt ud. Små Haslev svinestreger uden rigtigt andre formål end at genere og tirre modstanderne. Det må være sindssigt irriterende at spille over for.

Nu bærer de begge den hvide trøje, og så er det hele selvfølgeligt mest af alt et charmerende vinderinstinkt. Den slags kan jeg jo godt lide (når de er på mit hold).
Må indrømme jeg faktisk har svært ved at acceptere det på mit eget hold - men det er jo nok en del af det at være max tændt og sætte sig i respekt hos modstanderen. Jeg synes dog ikke det er noget ift i gamle dage med Tøffe, BSN, Gravesen, Nonbo, Hemmingsen osv osv - men så brutalt kan man heldigvis ikke få lov at spille i moderne fodbold.

Synes faktisk det er værre at se Fischer og Wind osv falde lettere end Johansen-brødrene. Det første er kamp til stregen, og den må dommeren sætte, så det ikke går over stregen og synes også np og jon får en del (unødige) kort. Det sidste er usportsligt, og naturligvis skal dommeren slå ned på det, men synes også det er grotesk når nogen får kort for film og de faktisk blev fældet. Og pinligt hvis en spiller ikke får behandling for en skade men kort i stedet.

Metoden må være 1) at dommeren giver besked om at han også holder øje om situationen overspilles, det vil måske få spilleren til at tænke sig om (og naturligvis giver kort hvis han føler sig sikker fx efter 4 x rullemarie og alt fint igen 2) der skal lægges tid til + 2 min sidste 20 min når førerholdet gør sådan noget - så ser vi ikke mere af det pjat 3) Et udvalg burde have taget den op ugen efter pga tv-billeder og givet Fischer 3-5 dages karantæne.

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
3.973
Point
83
FCK er det hold, der har begået flest frispark i hele Superligaen i 2020 / 2021. Just sayin'...
Er det rigtigt ... oven i købet et hold der har bolden meget. Jamen det siger jo alt om at de slipper for billigt hos dommerne.

Og så blev to af dem endda ikke dømt sidst: røven i AAs ryg og da Albert blev skubbet ud over sidelinjen. Hvis frispark i feltet havde været en del af fodbold-loven havde vi nok fået det til Albert. AA fik nok ikke fordi han trods alt fik afsluttet på træværket... Men den var jo X-gange større end det Egho fik mod PM (på rent film - men dog kontakt. altså udbyttede kontakten). Eghos var ikke målchance - AAs var kæmpe stor. Alberts kunne måske have givet farligt indlæg.

Jeg synes også FCK gik pænt til den både sidst og i efteråret i Århus. Det var klart en del af taktikken.

Nizzleroy

Well-known member
Oprettet
13 Maj 2019
Beskeder
1.401
Point
83
Jeg synes nu ikke NP er synderligt slem. Bevares man kan slå sig på ham, men jeg ser også britisk fodbold, og det skal altså være OK at gå til den. Går han over stregen? Jovist gør han det, og derfor får han også en del guld kort, men medierne og fans af andre klubber gør ham meget værre end han er. Se i aften, hvor dommeren garantere lade en masse frispark slippe for gult kort, men NP er den første i bogen efter et frispark der kun er på vippen. Jeg elsker ham, for ingen er for stor eller god til at blive tacklet.

fsc

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
536
Point
43
Nicolai Poulsen fik 118 karantænepoint sidste år. Det er danmarksrekord for point - earned on the pitch.
Bjarke Jacobsen - denne sæson - er den eneste, der ellers har optjent 100 point.

Når det så er sagt, så spillede AGF ikke svinsk mod FCK. AGF spillede hårdt og direkte, men der skal to til en tango, og FCK kunne også have trukket en stak gul-røde.

Winther

Administrator
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.061
Point
83
Men det er ikke godt for AGF, hvis dommerne er forudindtaget om AGF (som også nævnes i artiklen) - det har vi mærket på NP som har fået for mange gule-røde kort hvor Zeca aldrig ville få noget fx. Det kan også være et problem ift sponsortilgang eller lokke gode tekniske spillere til, hvis sandheden fordrejes. Der er vi heldigvis ikke pt.
Nej, det er selvfølgelig der problemet kan være - hvis dommerne er forudindtagede og det ser man indimellem med visse hold og spillere. På den måde kan det også være taktisk smart for andre hold at gå og tale om det ift AGF. Hvad en eller anden Brøndby-fan mener er ligegyldigt, modstanderfans vil altid have en negativ indstilling og Brøndby er da langt mere defensive end vi er, men det kan blive en fortælling i medierne og nå ud til dommerne. De er mere positivt indstillede overfor et hold som FCK og det har også bare noget med deres status at gøre, men hvis vi skal rammes af flere advarsler på forudindtagethed, kan man da håbe at der også kommer mere fokus på FCK’s film. Jeg ved nu heller ikke hvor slemt det er for os, det ville nok kræve at jeg så flere at de andres kampe så jeg kunne sammenligne, men jeg konstaterer at vi er meget underholdende at se på og også klarer os bedre end vi har økonomi til så det er overordnet set ganske godt.

Jeg er ikke så nervøs for hvordan mulige nye spillere ser på os. Hvis det er en spiller der gerne vil nipse og det helst ikke må gøre ondt, passer han nok også bare dårligt ind. En teknisk spiller som PO bliver naturligvis tiltrukket af bedre løn og bedre sportslige perspektiver, men jeg er heller ikke i tvivl om at det tiltaler ham at være på et hold de andre er bange for at slå sig på og at være med i de her intense kampe med mange tilskuere osv. (edit: og i øvrigt at det signalerer et virkelig godt sammenhold i truppen hvor man kæmper for hinanden, det ry har de også.)

Senest redigeret:

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
3.973
Point
83
Synes som heller ikke de NP eller Jon (der er værst) spiller svinsk, de spiller hårdt og trækker en del udnødvendige kort på prof frispark ved fx brug af armen. Jeg ville gerne se NP og Jon tage sin kort mere velovervejet (men de hader at tabe og sådan er det nok bare). Men NP spiller en plads hvor der falder kort af. Synes dommeren har været for hurtige med gulekort. Jon gad jeg godt havde mere fokus på at lave mål og ass.

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
3.973
Point
83
Naturligvis pyt med min vens mening - men mere at han har fortællingen fra medier eller deres fansite. Og Fischer der nu kalder os Horsens. Jeg synes da vi spiller meget mere fodbold end under Riddersholm og meget mere end horsens, randers, søe osv - vi har jo netop tekniske typer der også kan slås. Naturligvis ikke helt så teknisk som bifs kontrastil med små typer, eller fcn kvikke spil, fcks trillen rundt især under ståle (og så en høj bold til damen), eller AaBs tekniske spil, fcm har også dygtige spillere fordi de har pengene ellers minder de jo om os i powerstil. Men synes godt vi kan måle os teknisk med dem alle, og kun AaB og FCN der er meget bedre på det punkt end os.

Hvilket også leder mig til denne udtalelse fra Graulund ift Horsens.

Sikke en gang vrøvl. Jo det er da sjovt han kalder os Horsens, men fatter ikke man må sige det eller det pjat Jonas wind har sagt flere gange, eller fcn Flemming der kalder os nasty - når JN ikke må anfægte det alle ved at FCK har dommerne med sig. I hvert fald hvis det handler om underholdning. Moralen er man ikke må sige dommerne imod, men kan svine modstandere som det passer en.

Og Graulund er helt væk der. Jo det var underholdende med Fischer, men også dræbende for underholdningen med spilstop på spilstop og usportsligt. Ikke i sportens ånd. Men Graulund var heller ingen engel selv, tværtimod. En filmer og bisse i et, men også en kriger og målhelt.

Hvis Graulund synes underholdning går fremfor alt, kan dommeren bare slå men en terning efter 90min+ og ved 6'er give sejren til udeholdet, 1'er til hjemmeholder, 3'er 10 min ekstra spilletid, 5'er straffeparkskonkurrence og lade resulatet bestå ved 2er og 4er.

Salling23

Kamptrådsekvilibrist
Oprettet
12 Februar 2019
Beskeder
514
Point
63
Alder
50
Webside
ole-salling.simplesite.com
Nicolai Poulsen fik 118 karantænepoint sidste år. Det er danmarksrekord for point - earned on the pitch.
Bjarke Jacobsen - denne sæson - er den eneste, der ellers har optjent 100 point.

Når det så er sagt, så spillede AGF ikke svinsk mod FCK. AGF spillede hårdt og direkte, men der skal to til en tango, og FCK kunne også have trukket en stak gul-røde.

Det gjorde han, men hvor mange af de points kom fordi dommerne også bliver påvirket af snak fra "eksperter".
Leander havde jo nærmest sin egen propaganda mølle kørende med Nicolai Poulsen er en ubegavet bølle, der ikke skulle befinde sig på en fodboldbane i Mediano udsendelserne, mens en spiller som Bjarne Jacobsen nærmest ubemærket er nået op på 100 points i år.

Ser man på Nicolais tidligere placeringer på listen så har han aldrig fået så mange kort/points - så omtalelserne betyder noget

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
3.973
Point
83
Enig. Ja NP var vel bare uheldig med at trækket gult i nærmest hver eneste kamp efter starten i AGF. Det gav naturligvis et ry.

Martinstranger

Administrator
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
2.382
Point
83
Det gjorde han, men hvor mange af de points kom fordi dommerne også bliver påvirket af snak fra "eksperter".
Leander havde jo nærmest sin egen propaganda mølle kørende med Nicolai Poulsen er en ubegavet bølle, der ikke skulle befinde sig på en fodboldbane i Mediano udsendelserne, mens en spiller som Bjarne Jacobsen nærmest ubemærket er nået op på 100 points i år.

Ser man på Nicolais tidligere placeringer på listen så har han aldrig fået så mange kort/points - så omtalelserne betyder noget
Enig - en del af advarslerne kommer fordi der er blevet talt om det og andre spillere slipper - fordi de bliver betegnet som tekniske spillere (der ikke laver svinestreger).

Hvem ved - måske det vender for f.eks. Fischer og han nu kan se frem til et gult kort eller to pga. film.

Stig Skov

Member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
93
Point
18

Men samme Leander gennemgik så også samtlige gule kort på Twitter. Der var altså ikke mange i kategorien fejldom. Synes generelt Benjamin Leander er god til at gå i dybden med en pointe. Dermed skjuler man naturligt nok også en række andre forhold, men sådan er det jo med præcision versus generalitet.

Sydhavnen

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
314
Point
43
Enig - en del af advarslerne kommer fordi der er blevet talt om det og andre spillere slipper - fordi de bliver betegnet som tekniske spillere (der ikke laver svinestreger).

Hvem ved - måske det vender for f.eks. Fischer og han nu kan se frem til et gult kort eller to pga. film.

Det ville være befriende hvis det skete. Men ingen dansk dommer har nosser til at give ham et gult for film i Parken, no way.

Som andre også skriver så tager jeg det også som at fck og andre har fået en helt anden respekt for os som hold, og nu er bange for os siden de omtaler os som "nasty" og nogle "der taler meget".

Fck har i årevis brugt taktikken med at omringe dommerne hver gang der er det mindste. Nu gør vi så det samme, og straks snakker de om det.

Winther

Administrator
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.061
Point
83
Naturligvis pyt med min vens mening - men mere at han har fortællingen fra medier eller deres fansite. Og Fischer der nu kalder os Horsens. Jeg synes da vi spiller meget mere fodbold end under Riddersholm og meget mere end horsens, randers, søe osv - vi har jo netop tekniske typer der også kan slås. Naturligvis ikke helt så teknisk som bifs kontrastil med små typer, eller fcn kvikke spil, fcks trillen rundt især under ståle (og så en høj bold til damen), eller AaBs tekniske spil, fcm har også dygtige spillere fordi de har pengene ellers minder de jo om os i powerstil. Men synes godt vi kan måle os teknisk med dem alle, og kun AaB og FCN der er meget bedre på det punkt end os.
Fischer siger Horsens for at provokere, det er ikke noget man behøver at tage seriøst. Det generer mig lige så lidt som hvis en fan af en anden klub siger det fordi det ikke er en holdning baserer på andet end antipati. Jeg vil ikke vurdere hvordan din ven tænker, det må gerne være hans ærlige analyse, men der er bare mange der gerne vil sige noget negativt om AGF uanset hvor meget hold det har i virkeligheden. Det følger med at være en af de store klubber og det bliver nok i øvrigt ikke mindre når vi løber fra nogle af dem der har været vant til at være bedre og vi truer andre på deres position.

Mht AaB er det så ikke også lidt udtryk for hvad historiefortælling kan gøre? Måske har jeg ikke set dem nok, men jeg har da ikke indtryk af at de har et fantastisk teknisk niveau sammenlignet med alle mulige andre.

Sydhavnen

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
314
Point
43
Fischer siger Horsens for at provokere, det er ikke noget man behøver at tage seriøst. Det generer mig lige så lidt som hvis en fan af en anden klub siger det fordi det ikke er en holdning baserer på andet end antipati. Jeg vil ikke vurdere hvordan din ven tænker, det må gerne være hans ærlige analyse, men der er bare mange der gerne vil sige noget negativt om AGF uanset hvor meget hold det har i virkeligheden. Det følger med at være en af de store klubber og det bliver nok i øvrigt ikke mindre når vi løber fra nogle af dem der har været vant til at være bedre og vi truer andre på deres position.

Mht AaB er det så ikke også lidt udtryk for hvad historiefortælling kan gøre? Måske har jeg ikke set dem nok, men jeg har da ikke indtryk af at de har et fantastisk teknisk niveau sammenlignet med alle mulige andre.

Helt enig.

Sat på spidsen så er der altså lang flere der hader og sviner Liverpool til end Burnley.

Sådan er det bare. Jyderne er efter os fordi vi er de "store", og sjællænderne er efter os fordi vi er de "store" fra Jylland.

Det rager mig at folk kalder os det ene og det andet, der betyder bare de er bange for at kæmpen er vågnet.

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
3.973
Point
83
Det er rigtig nok - det er også lige meget. Efter at have tygget på den synes jeg egentlig også det er lidt sjovt. Måske er det bare fordi man dels var træt af Fischers optræden generelt (idag dog fint) og blev træt af at høre på Ståles brok over Horsens og FCM. Horsens okay synes også det er røvkedelig spillestil, men så må man jo bare slå dem ved at spille dem ud af banen, men fcm langt ude, og samme med AGF langt ude.

Salling23

Kamptrådsekvilibrist
Oprettet
12 Februar 2019
Beskeder
514
Point
63
Alder
50
Webside
ole-salling.simplesite.com
Til gengæld er det gule kort Nicolai Poulsen trækker i aften total unødvendig - der er ingen grund til at rive Fischer omkuld i den situation.

Alsgaard

Administrator
Sidefrivillig
Oprettet
15 Januar 2019
Beskeder
451
Point
63
Webside
agf-forum.dk
Til gengæld er det gule kort Nicolai Poulsen trækker i aften total unødvendig - der er ingen grund til at rive Fischer omkuld i den situation.
Det værste er næsten den måde NP agerer på bagefter. Han har lavet et torskedumt og klokkeklart gult frispark, og så viser han med grimasser at der jo ikke er noget som helst.

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
3.973
Point
83
Nej det er også sådan nogle dumme gult der trækker ned i min bog hos NP - og især det til Jon i dag, som måske giver ham karantæne mod Randers, vi var bagud 0-3, havde det været på kanten af feltet kunne det måske være en satsning værd ift at få en målchance, men helt ude ved hjørneflaget nede 0-3.

Du har ret Alstrup - men pudsigt nok slap FCK jo bl.a. to gange senere på Links, kun frispark ved det ene og ingen kort. Alle 3 skal give kort ellers er det jo gratis og uden risiko at gøre det.

Men ellers synes jeg både NP og Jon leverede god kamp i dag, super tændt og vinder attitude hos begge.

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.300
Point
113
Jeg håber vi får Links på venstre og Albert på højre mod Randers, hvor Jon jo nok er i karantæne. Jeg har bedt om at se Links på venstre og Jon på højre LÆNGE.. Men det nægter David.

Så lad os se hvordan Links med fart kan arbejde med Højer. Det kan give ekstra løb til Blume og PM at kombinere med.

Dine ulæste indlæg

Top Bottom