Nyheder

Kamptråd Brøndby - AGF, søndag d. 18.04.2021

Hvad ender kampen?

• AGF sejr

Votes: 4 20,0%
  • Uafgjort

Votes: 6 30,0%
  • Modstander sejr

Votes: 10 50,0%

• Total voters
    20
  • Poll closed .

Salling23

Kamptrådsekvilibrist
Oprettet
12 Februar 2019
Beskeder
514
Point
63
Alder
50
Webside
ole-salling.simplesite.com
BIF ude.jpg

Modstanderfan: Det er vores sædvanlige Brøndby fan Sklander (Twitter navn), der har udfyldt de opgaver jeg har stillet ham

Fortæl en sjov anekdote fra en kamp mod AGF

Jeg har faktisk aldrig været på Aarhus Stadion, men jeg husker da jeg stod på Brøndby Stadion og så kampen mod Randers i 2010 på storskærm, hvor meldingen kom at nu var jeres nedsmeltning og en realitet, I var rykket ud selvom i havde jeres "Dreamteam" og var langt foran Randers.. Hele Sydsiden startede "sommer, sommer og sol, duften af GF i 1.division". Det var en dejlig eftermiddag, trods regnvejr og FCK guld.

Hvilken AGF person gennem tiderne har gjort størst indtryk på dig?
Jeg tror jeg vil sige John Stampe. Hele hans historie og de ting Tøfting har fortalt om "bankbogen" er noget jeg kan huske. Der mangler typer som Stampe i moderne fodbold.

Hvilke tifos / fantiltag husker du bedst af AGF mod jer?
Jeg er så dårlig til at huske tifoer, men mon ikke I har lavet en KSDH tifo en gang eller ti ;).

Jeg tror vi bryder forbandelsen, Brøndby vinder 2-0 over et træt AGF hold.

Fokus på Brøndby:

hvornår scores der.jpg

mål for.jpg

mål imod.jpg

Indbyrdes:

udvikling indbyrdes.jpg

indbyrdes.jpg

Formbaromter:

AGF:

:unsure: 😡😡

BIF:

:unsure:😡😡

Karantæne info:

AGF:

I karantæne: Benjamin Hvidt

Næste kort: Casper Højer, Patrick Mortensen

Gult kort 4 points: Bubacarr Sanneh
Gult kort 6 points: Jon Thorsteinsson, Gift Links

BIF:

I karantæne: Morten Frendrup

Kommende modstander: Randers- de møder FCM

Næste gule kort: Marvin Egho
Gult kort - 6 points: Vito Hammershøy-Mistrati, Erik Marxen, Simon Piesinger, Bassala Sambou

Turneringen generelt
Rundens øvrige kampe:

kampprogram.jpg

Stilling i Top 6:

stilling.jpg

Pointudvikling i Mesterskabsspillet:

udvikling alle.jpg

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.300
Point
113
Fortæl en sjov anekdote fra en kamp mod AGF

Jeg har faktisk aldrig været på Aarhus Stadion, men jeg husker da jeg stod på Brøndby Stadion og så kampen mod Randers i 2010 på storskærm, hvor meldingen kom at nu var jeres nedsmeltning og en realitet, I var rykket ud selvom i havde jeres "Dreamteam" og var langt foran Randers.. Hele Sydsiden startede "sommer, sommer og sol, duften af GF i 1.division". Det var en dejlig eftermiddag, trods regnvejr og FCK guld.
Det var fandme latterligt. Hverken en anekdote fra en kamp mod os, eller en kamp han så. Bare "haha, I rykkede ud, og det morede vi os over"...

Det er en ommer, Sklander.

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.300
Point
113
Hvis vi ryger ud af pokalen mod Randers, så er der ikke nogen bedre måde at komme tilbage på sporet end ved at slå Brøndby.

Klart, det bliver mega svært på udebane. Sådan er det bare.

Salling23

Kamptrådsekvilibrist
Oprettet
12 Februar 2019
Beskeder
514
Point
63
Alder
50
Webside
ole-salling.simplesite.com
Det var fandme latterligt. Hverken en anekdote fra en kamp mod os, eller en kamp han så. Bare "haha, I rykkede ud, og det morede vi os over"...

Det kommer ikke bag på mig at vi på et tidspunkt ville opleve svar som disse, når vi beder modstanderfans fortælle "røver historier" fra kampe mellem deres egen klub og vores.
Tror faktisk også det blev nævnt da jeg efterspurgte spørgsmål til kamptrådene.

Min personlige indstilling er at jeg ikke retter i noget det de svarer - medmindre det er undertrykkende, racistisk eller ulovligt

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.300
Point
113
Det kommer ikke bag på mig at vi på et tidspunkt ville opleve svar som disse, når vi beder modstanderfans fortælle "røver historier" fra kampe mellem deres egen klub og vores.
Tror faktisk også det blev nævnt da jeg efterspurgte spørgsmål til kamptrådene.

Min personlige indstilling er at jeg ikke retter i noget det de svarer - medmindre det er undertrykkende, racistisk eller ulovligt
Det er jeg med på. Jeg er bare skuffet over at der ikke kom en anekdote fra en BIF/AGF-kamp. Nuvel, det er forståeligt at ikke alle svar kan "ramme" lige det man håber på ift stilen. Videre.

Tom

Member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
127
Point
18
Alder
46
Endnu en kamp vi ikke får lov til at vinde.
BIF skal tilbage på sporet efter derbyet og vi er pænt afsporet.
Den vinder vi ikke. Uanset hvor godt vi spiller. Jeg har mistet troen på det for tiden og sådan er det.
Det kan være det vender hvis jeg ser en mandefolkeindsats mod RFC i Pokalen torsdag men det er også det der skal til for at slå BIF og det magter vi ikke at sætte sammen to kampe i træk

andrewdk

Active member
Oprettet
14 Februar 2019
Beskeder
521
Point
43

Jeg var bare overrasket over at en voksen Brøndbyfan ikke har besøgt Aarhus Stadion en eneste gang i sit liv.
En af Viasats guldkunder går jeg ud fra...

Sydhavnen

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
314
Point
43
Jeg var bare overrasket over at en voksen Brøndbyfan ikke har besøgt Aarhus Stadion en eneste gang i sit liv.

Det er jeg nu ikke synderligt overrasket over.
Kontanthjælpen er ikke hvad den har været jo..

Ato Vari

Administrator
Sidefrivillig
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
336
Point
63
Spørgsmålene er vist designet til stemningsfans. Jeg ville ærlig talt heller ikke ane, hvad jeg skulle svare, hvis jeg fik dem. En anekdote fra en kamp mod BIF? Øhh har I hørt om dengang Mogens Krogh scorede i Aarhus? En tifo? På stående fod kan jeg kun huske en eneste AGF-tifo og det var "Ajax fjerner skidtet". Kan ikke nævne nogen fra andre klubber, for det interesserer mig ikke rigtigt.

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.300
Point
113
Spørgsmålene er vist designet til stemningsfans. Jeg ville ærlig talt heller ikke ane, hvad jeg skulle svare, hvis jeg fik dem. En anekdote fra en kamp mod BIF? Øhh har I hørt om dengang Mogens Krogh scorede i Aarhus? En tifo? På stående fod kan jeg kun huske en eneste AGF-tifo og det var "Ajax fjerner skidtet". Kan ikke nævne nogen fra andre klubber, for det interesserer mig ikke rigtigt.
Du behøver ijo kke snakke om TIFO. Det spørgsmål er jo "fantiltag" også.
Som støttetrøjer, fyrværkeri bag tribunen i Horsens, eller andre ting som stod frem. Men enig i at den er meget svær hvis man ikke er med på udebanerne, og ikke følger så meget med på twitter/SoMe, men bare ser kampene.

Ville du ikke kunne svare på, hvilken personlighed fra BIF der har gjort et indtryk på dig gennem tiden?
Altså ingen der har været igennem BIF nogensinde har gjort et indtryk på dig?

swharders

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
646
Point
43
Det overrasker ikke mig.
Da jeg begyndte på Kbh’s universitet i 1996 var der, udover mig, kun én på hele mit hold, som havde været uden for Sjælland. Den pågældende havde sejlet DK rundt og ligget i Aarhus havn et døgns tid.

Ato Vari

Administrator
Sidefrivillig
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
336
Point
63
Ville du ikke kunne svare på, hvilken personlighed fra BIF der har gjort et indtryk på dig gennem tiden?
Altså ingen der har været igennem BIF nogensinde har gjort et indtryk på dig?
Jeg ville nok lave et skriv omkring Per Bjerregaards op- og nedture. Men det ville næppe blive særlig interessant for en samling af personer som ved langt mere om manden end jeg gør.

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
3.973
Point
83
Apropos Bif, har en østjysk ven der af uransagelige årsager holder med Brøndby. Bortset fra det er han meget fornuftig.

Men han mente AGF ville stå med et stort hul efter denne sæson når Kamil og Diks rejser og for 0 kr, og tror heller ikke vi får meget for Højer pga kort tid til udløb. Og PM snart bliver ældre og ikke gør det så godt og heller ikke får en krone for ham.

Jeg sagde jeg godt mente AGF måske kunne hamle op med Bif næste sæson, da CV har meldt ud at marxø, uhre og jobbe skal sælges, og de også skal bygge nyt op. Og FCN sælger og bygger op hver sommer.

Men han mente Bif får så mange penge fra Europa spil og spillersalg, at det ikke betyder noget - tværtimod. Og nævnte et astronomisk beløb for de 3 spillere....

Hvad tænker I Bif får for de 3? (marxsø, uhre og jobbe)

andrewdk

Active member
Oprettet
14 Februar 2019
Beskeder
521
Point
43
Hvad tænker I Bif får for de 3? (marxsø, uhre og jobbe)

De optimistiske bud

Marxsø 13-15 millioner
Uhre 5-6 millioner
Lindstrøm 15-20 millioner

Jeg har ikke andet at have det i end min egen fornemmelse og længderne på deres kontrakter.

Havde de været FCK eller FCM spillere havde jeg hævet tallet markant.

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
3.973
Point
83
Så et sted mellem 35-40 mio.

Jeg tænkte også noget med
Maxsø og Uhre 2 x 15 mio
Lindstrøm 30 mio

Ialt 60 mio

I Brøndby snakker de over 100 mio for de 3. Hvis det sker synes jeg vi skal ansætte CV som ass til Bjørne :)
Okay jeg er godt med på at drømmer man stort får man 80 mio, men 100 mio + (altså hvordan lige det 25-25-50+)?

Synes jo egentlig Tingager der er et år ældre er ca samme case næsten, PM bedre end Uhre, men ca samme - plus noget alder.

Martinstranger

Administrator
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
2.382
Point
83
Så et sted mellem 35-40 mio.

Jeg tænkte også noget med
Maxsø og Uhre 2 x 15 mio
Lindstrøm 30 mio

Ialt 60 mio

I Brøndby snakker de over 100 mio for de 3. Hvis det sker synes jeg vi skal ansætte CV som ass til Bjørne :)
Okay jeg er godt med på at drømmer man stort får man 80 mio, men 100 mio + (altså hvordan lige det 25-25-50+)?
Hvis Lindstrøm sælges for 30 mio. , så er jeg sikker på JN står klar med en underskrevet check. Han er lige fyldt 21 år, har scoret 9 mål og 9 assist i 22 kampe samt er ikke så akadesplaget som Bundu. Han ryger langt over 30 mio.
Mikael Uhre er lidt noget andet, da han er 5 år ældre og en "latebloomer" umiddelbart. Han har dog scoret 14 mål og i 24 kampe, så han ryger også for mere end 15 mio. ellers skal Brøndby da beholde ham.
Synes jo egentlig Tingager der er et år ældre er ca samme case næsten, PM bedre end Uhre, men ca samme - plus noget alder.
Nu er transfermarkt ikke korrekt men umiddelbart vurderer de Maxsøe som 4xTingager. Han har også været på landsholdet mv. og derfor er Tingager pt. et skridt bagved https://www.transfermarkt.com/vergleich/spielervergleich/statistik/def/spieler/253206&289683

PM vs. Uhre - næsten umulig sammenligning. PM har måske 2-3 år tilbage på toppen mens Uhre har 7-8 år.

Den sidste kæmpe faktor er klubbernes status og historik for salg af spillere. Vi er langt langt langt langt bagefter Brøndby i forhold salgspriser for spillere. Vi er på vej opad men der skal kæmpes og vi kan ikke forvente at lave en 1-1 sammenligning endnu.
Bundu var et godt salg på den front, for så kan omverdenen se vi kan få gode priser for vores udviklingsspillere - det samme gælder Jens Stage.

andrewdk

Active member
Oprettet
14 Februar 2019
Beskeder
521
Point
43
Den sidste kæmpe faktor er klubbernes status og historik for salg af spillere. Vi er langt langt langt langt bagefter Brøndby i forhold salgspriser for spillere. Vi er på vej opad men der skal kæmpes og vi kan ikke forvente at lave en 1-1 sammenligning endnu.
Bundu var et godt salg på den front, for så kan omverdenen se vi kan få gode priser for vores udviklingsspillere - det samme gælder Jens Stage.

Jeg kan ikke se at historik skulle være nogen væsentlig faktor.
Brøndbys økonomi er offentlig, så de fleste klubber vil have en god fornemmelse af hvor startbudene skal ligge og hvor meget de kan presse prisen
Med det i tankerne kan jeg ikke se dem få tilbudt 30 mio for Lindstrøm.
Havde han været FCM spiller vil det naturligvis have været et useriøst lavt bud for Lindstrøm.

Hvornår har Brøndby sidst lavet et virkelig godt salg hvor man blev blæst bagover?
De fik 20 millioner for Rønnow hvilket var et ok salg - men vel heller ikke mere end en fair markedspris for en landsholdsaktuel målmand.

Mukhtar drømte de om at få langt over 50 millioner for, men han endte med at ryge for 20.

Hvis Brøndby sælger de tre spillere for over 50 millioner, så er det ikke på grund af Brøndbys historik, men fordi jeg undervurderer CVs evner.

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
3.973
Point
83
Ja du har sgu nok ret, nok bare fordi jeg ikke vil indse at Bif har nogle vilde guldfugle der haha - fordi vi i dag er ved at være tilbage i konkurrence med om at blive nr 1 (efter de to udenfor liga) Og ja Bif har solgt stort før og CV har også.

Synes din argumentationer er super hele vejen igennem. Måske 25-25-50 alligevel ikke er helt tosset, men tror nu nærmere det bliver under og ikke 100 mio+ (måske 2,5 mio 3 mio og 6 mio euro - de får 86 mio)

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
3.973
Point
83
Også gode argumentationer. Som jeg også køber ind på.

Jeg har det lidt dobbelt med de der salgstraditioner - jeg tror IKKE priserne sættes af dem.

1) kvaliteten afgør prisen

2) Men dog inddirekte fordi klubber som fcm, fck, bif og FCN er en fast del af top6 og har økonomi (eller lånevenner i Jan Bech & Co) der gør at de kan afslå tilbud og vente på det helt rigtige. Ligesom AGF faktisk har gjort bedre nu med god balance i økonomien. Førhen var vi tvunget til salg for at dække underskud, det bøvler mange klubber med. AaB havde jo aldrig solgt PO for 6 mio ellers fx.

Andre årsager er
3) at spillerne vil væk fra klubber der ikke spiller i toppen, de vil videre. AGF ville jo ikke sælge Stage, kun til udlandet, men Stage ville selv til FCK (torske dumt af ham).

4) priserne presses op på spillere der har bevist sig på højt niveau, fx i store klubber, i top6 (fremfor bund6) - det har FCN nydt godt af, køberne har kunne se de unge har kunne klare sig mod fck og fcm osv - det havde været en anden pris hvis de havde spillet nedrykspil eller 1 div.

Og endnu bedre hvis de har vist de kan være med i en top2 klub der spiller EC og måske landsholdsfodbold, hvor de bliver matchet mod de allerbedste.

I det hele taget er de transfers meget irrationelle. Toby lå også til at kunne blive solgt for 15-20 mio indtil han mente han skulle sætte holdet og bestemme spillestil og gik for noget nær 0 kr til IFK

De 3 i AGF?
Jobbe gad jeg godt se i AGF - måske superligaens bedste eller en af dem. Maxø har også haft på radaren til AGF lige siden han forlod FCN (og inden men det sker jo aldrig), jo jo han er da bedre end Tingager.

Uhre er speciel. Jeg har fulgt ham siden SØE/Skive tiden som en spændende spiller, men for et år siden talte jeg men min brøndby "ven" hvor han sagde Uhre ikke var god nok og jeg sagde prøv at kigge på effektivitet og stats pr minut - der er han jo super. Jeg overvejede selv inden den snak om han kunne være noget for os som backup. Men var som også i tvivl med ham. Viser for hurtigt et kan gå i fodbold.

jf Uhre faktisk ligger på næsten samme mål stats alle 3 sæsoner (160 min to første - nu 140 min) - måske fordi holdet faktisk er bedre, ikke ham nødvendigvis. Men dog fået koblet assists på.

Holmertz

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
941
Point
43
Lindstrøm tror jeg bliver dyr. Nok over 30 mio.

Men de to andre? Det tror jeg bliver peanuts og især ift. Maxsø bliver det slet ikke et beløb der kan bruges til at lukke hullet 1-1. Det er jo heller ikke fordi vi kan sælge Tingager for 10+ mio. Og Uhre er en meget endimensionel spiller, der har haft én god sæson hos BIF.

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.300
Point
113
Men han mente AGF ville stå med et stort hul efter denne sæson når Kamil og Diks rejser og for 0 kr, og tror heller ikke vi får meget for Højer pga kort tid til udløb. Og PM snart bliver ældre og ikke gør det så godt og heller ikke får en krone for ham.
Det han og andre ikke rigtig lader til at forstå er, at AGF jo ikke ville have haft de samme to år UDEN de spillere.
Altså var AGF i et mindre hul såfremt man havde Eskelinen alene, frem for Grabara + Eskelinen? Ville vi stå bedre bare med Munksgaard end Munksgaard + Diks?

Vrøvl...

Hvis der alene menes: Vi skal helst erstatte dem, for at opretholde det niveau vi er nået op på.
= Fair nok.

Men man bliver nødt til at se på hvor vi kom fra.
Alternativet til at leje Grabara og Diks var ikke at købe Grabara og Diks. Det var at købe knold og tot som supplering til Eskelinen og Munksgaard. Det var det økonomien var til.
Så altså vi fik et højere niveau af at leje, og står nu med et "hul" hvis vi vil KØBE samme høje kvalitet. Korrekt nok. Men vi kan jo også leje igen. Og nu bl.a. pga de resulater som Grabara og Diks har været med til at spille hjem, så er vi et andet sted økonomisk nu.

Det svarer jo til at opgradere rum i huset, og ikke have råd til at modernisere det hele på en gang fra start.
Man kan jo vurdere at der kun er penge til at modernisere badeværelset først, dernæst køkkenet, og så se på resten senere..

Winther

Administrator
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.061
Point
83
Det svarer jo til at opgradere rum i huset, og ikke have råd til at modernisere det hele på en gang fra start.
Man kan jo vurdere at der kun er penge til at modernisere badeværelset først, dernæst køkkenet, og så se på resten senere..
Men når de kommer og fjerner det køkkengulv man har lånt en periode kan det jo godt være man ender i et hul ;)

Nej, jeg er enig, for præmissen er sat på sådan at vi umuligt kan erstatte de to når vi ingen penge får for dem, men de er jo samtidig også eksempler på spillere der er hentet uden at betale overgangssum. Samtidig har de, som du siger, været med til at forbedre økonomien. Det er klart det kan blive en udfordring at skulle udskifte for mange spillere, det giver normalt et niveautab en periode, men overordnet set bevæger vi os fremad. At vi ikke kan hamle op med Brøndby økonomisk er der ikke noget nyt i, det tager tid at ændre det forhold. Hvis de skal lukke hullet i kassen og derefter finde erstatninger der præsterer det samme fra dag et skal de vel også have de der helt store beløb de drømmen om.

Lidt a pro pos så jeg den her: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/aab-boss-vores-talenter-skal-koste-22-30-mio/

I så fald kan jeg godt se Brøndby-fans regner med €10 mio for Lindstrøm eller hvad de nu siger, men det virker nærmest bekymrende urealistisk at AaB regner med at standardprisen på deres talenter skal være €3-4 mio.

Der er en del faktorer der spiller ind udover spillerens basale niveau, som hvilket niveau han har bevist det på, klubbens formodede økonomi, men jeg tror helt sikkert også klubbens generelle priser betyder noget. Klubbens tidligere priser har selvfølgelig også noget med niveau og økonomi at gøre. Vi har jo set et par meget lave bud på fx Stage og Højer og de er vel til dels kommet fordi Waregem eller hvem det nu var har haft en ide om at en AGF-spiller ikke er så dyr. Kigger de på et talent i FCN har de også en ide om hvad de nok går for der osv. På den måde var Stage et skridt i retningen mod at få lidt mere for Bundu, der forhåbentlig er et skridt i retning mod at få lidt mere for den næste tilsvarende profil. Brøndby tror jeg er foran os her, selvom de rigtig store salg ligger lidt tilbage i tiden og trods et stort hul i budgettet.

SteenA

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.300
Point
113
I så fald kan jeg godt se Brøndby-fans regner med €10 mio for Lindstrøm eller hvad de nu siger, men det virker nærmest bekymrende urealistisk at AaB regner med at standardprisen på deres talenter skal være €3-4 mio.
Det er vildt bekymrende for AaB, at de har en økonomi der siger -30 mio pr. år før transfers og at ledelsen står frem og melder, at klubben skal være fast i top-4 fra næste sæson. Man henter discount-lottokuponer ind og nu skal man altså bruge penge på ungdomsafdelingen, kan man forstå. Jeg kan godt se AaB som nedrykker indenfor de næste par sæsoner.

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.300
Point
113
Nok ikke helt uheldigt for os, at vi lige når at få BIF på udebane inden der kommer tilskuere igen. Så må vi bare håbe vi kan udnytte det.
1. kamp med tilskuere = HÆVNENS TIME mod Randers. Sidste chance for at vinde en kamp over dem i denne sæson, efter at have mødt dem 5 gange.

Indtil nu har vi spillet: 4 x 1-1 og så tabt 0-2 i den første semi.

VI SKAL VINDE!

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.300
Point
113
Vi mangler desværre at møde dem to gange endnu. Vi har mødt dem 4 gange i denne sæson (3 uafgjort og et nederlag).
Ah ja, fik tænkt den sidste ligakamp (1-1 med udligning på Randers-straffe) ind som nummer 5, og i slutspillet.
Vi har jo kun spillet 2 kampe af det slutspil.

Og det er jo faktisk fordelen. At "nu kan det vende", såfremt det med energi/vilje/mentaliteten hænger sammen med manglende tilskuere etc etc.
Når der generelt sker store ændringer, så er det bedst for dem det ikke kører for. Kan man ikke sige det sådan? :D Altså for dem hvor det kører, så er det et spørgsmålstegn om de kan fortsætte. Og for dem hvor det ikke kører kan det være en mulighed for at få det til at køre bedre.

One can hope!

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
3.973
Point
83
Vi skal simpelthen gå voldsomt efter en sejr i Brøndby, så vi kun er 4 point efter dem og får trukket dem ned i kampen om 3. pladsen. En skam vi fik ødelagt målscoren lidt med fcm's mål til 3-1 og 4-1, ellers kunne vi med 2-0 sejr i Brøndby komme foran dem på målscoren også. Med en 2-1 sejr bliver et 9-12 i bif favør, men pyt sejr er det vigtigste.

Mht de lave bud på stage osv. - så er der ingen tvivl om der hos klubberne er en forventning om at man købe billligere i nogen klubber end andre især hvis de ligger uden for toppen - eller kun har en enkelt sæson der, eller normalt ikke sælger så dyrt.

Det afgørende er dog om en klub kan sige nej og vente på det rigtige tilbud, om spilleren vil videre og hvor tæt på udløb (altså hvor presset man er). Og selvsagt kvaliteten.

Ambitioner mangler de i hvert fald ikke i AaB ;-)

Dine ulæste indlæg

Top Bottom