Nyheder
AGF-Forum

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Kamptråd Conference League kvalifikation: AGF - Larne FC, Torsdag d. 29.07. kkl. 19.00

Hvem går videre til næste runde?

• Total voters
    25
  • Poll closed .

SteenA

Well-known member
Det var nok også urealistisk, at vi skulle have slået det portugisiske hold, så Tottenham var lidt langt ude.

Winther

Administrator
Det var nok også urealistisk, at vi skulle have slået det portugisiske hold, så Tottenham var lidt langt ude.
Måske, men ser man på vores resultater i cupkampe de sidste par sæsoner fremstår opgør mod et portugisisk hold ikke sværere end mod et nordirsk og så ville vi lige være et skridt længere fremme ift at spille de nye ind og med Kahl som venstre back osv. Vi ville ikke være favoritter, men jeg vil ikke konkludere at det ville være urealistisk fordi vi tabte til Larne. Heldigvis kan de kampe heller ikke overføres som forventning til vores kampe i Superligaen, ellers ville vi nok rykke ned. Tottenham ville naturligvis kræve en sensation af de store at slå ud.

mmmdkAGF

Active member
Hvor ville jeg bare ønske, at AGF en dag kommer til at levere på Viktor Axelsen niveau - nej det er ikke en wink-wink joke. Det vil jeg fandme se (igen) inden jeg dør. GULD TIL AGF!

Viktor Axelsen er sgu' den sejeste danske sportsudøver jeg nogensinde har set! (y):love:

anra

Active member
Hvor ville jeg bare ønske, at AGF en dag kommer til at levere på Viktor Axelsen niveau - nej det er ikke en wink-wink joke. Det vil jeg fandme se (igen) inden jeg dør. GULD TIL AGF!

Viktor Axelsen er sgu' den sejeste danske sportsudøver jeg nogensinde har set! (y):love:
Det er så fedt at se ham bryde helt sammen bagefter, for det viser noget om hans dedikation og vilje til at opnå det han har opnået. Jeg bukker mig i støvet.