[member=70]JB[/member]
Jo mere man unders?ger Hydroxychlorokin, desto mere l?rer man. Hydroxychlorokin har v?ret godkendt i USA siden 1955. I 65 ?r!!!! Det er p? WHOs liste af "Essential Medicines", de sikreste og mest effektive pr?parater som der er brug for i et sundhedssystem. I 2017 var hydroxychlorokin det 128ende hyppigst udskrevne medicin i USA med mere end 5 millioner recepter. T?nk lige engang over det f?r du hopper p? fake news vognen. Du burde efterh?nden v?re for klog til g? p? den slags propaganda, der er udt?nkt af folk, som ikke arbejder for vores bedste.
Er det et seri?st indl?g?
Du kan squ da ikke i ramme alvor bruge alderen p? et pr?parat, som argument for at det virker p? netop Covid-19. Det er undskyld mig hovedrystende.
Bare en tanke, det kunne v?re blandingen af Covid-19 virussen og det hydroxychlorokin indeholder er det rene gift for kroppen og som der nu mist?nkes, kan give hjertestop. Det er et helt vanvittigt argument, sorry to say.
Det svarer til at sige et gennemtestet pr?parat som Tamiflu b?r virke p? Covid-19, fordi det er en influenza virus.
Jeg h?ber bare, at du har s? meget kritisk sans, at du ikke ?der alt r?t, hvad de typer fors?ger at f? presset igennem. Du bliver jo n?d til at lytte p? modargumenterne, n?r der ikke er s?rlig meget af propagandaen, som giver mening i en verden, som er pr?get af sund fornuft.
Tak for omtanken men jeg er nu udstyret med en ganske kritisk sans, men nej jeg k?ber som udgangspunkt ikke hvad en eller anden obskur person siger p? Youtube eller p? en af de efterh?nden mange, mange konspiratoriske hjemmesider.
Du derimod er s? g?et helt over i den anden gr?ft og er efterh?nden begyndt at afskrive alt hvad der st?r i mainstream medierne, eller det er i hvert fald det indtryk, jeg f?r.
F?llestr?kket for s?dan nogen som Amazing Polly er at, de er velformulerende og dygtige til at strikke en historie sammen, s? folk som er nemt modtagelige overfor konspirations og deep state teorier, hopper i med hele kroppen, men ofte kan de virkelige eksperter ret nemt pille forklaringerne fra hinanden. 9/11 som et rigtig godt eksempel.
Jaja, hvis jeg fik Corona-virus, s? ville jeg absolut ikke have problemer med at konsultere en l?ge, som udskrev en recept best?ende af 200 mg hydroxychlorokin 3 x dagligt i 10 dage, 500 mg Azithromycin 1 gang dagligt i 5 dage, 220 mg zink sulfat 2 gange dagligt i 10 dage og masser af C-vitaminer. Just saying.
Fint for dig du vil gamble med dit eget liv. Andre af os stoler mere p? gennemtestet videnskab. Just saying.