Nyheder

Den store underholdningstråd

Winther

Administrator
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.140
Point
83
Hehe, det er da bedre end propanegas og limes de kontaktes.

Tom

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
153
Point
28
Alder
46
Det her skal der nok komme bedre memes ud af end jeg kan flikke sammen.....
Screenshot_20210509-201246_Twitter.jpg

Fribs

Member
Oprettet
3 Marts 2021
Beskeder
68
Point
18
Placering
Århus
Det er tre år siden i dag, at Finnbogason tog guldet fra Brøndby!
Forhåbentlig kan David og co. tage det fra dem på torsdag 👍

• Like
Reactions: Tom

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.517
Point
113
Det er tre år siden i dag, at Finnbogason tog guldet fra Brøndby!
Forhåbentlig kan David og co. tage det fra dem på torsdag 👍
Enig.
Men jeg håber sgu det sker fordi FCM har vundet, så vi med en sejr selv kan komme sølle 1 point efter FCK inden sidste runde, hvor vi kan håbe på et par mirakler.

Og altså hvis FCM spiller uafgjort, så kan vi ikke afgøre BIFs chance matematisk, da der så vil være 3 point op for BIF. FCM har pt +22 i målscore og BIF +17. Så altså BIF henter jo ikke 5 mål + dem de så yderligere vil komme bagud med et nederlag til AGF i Aarhus.

Og uanset hvem jeg håber IKKE vinder mesterskabet, så vil jeg altid tænke AGFs muligheder før alt andet. Så det vil jeg også gøre i morgen og håbe at FCM vinder der. Det vil føles fedt at slå BIF. Men sker det på baggrund af, at vi ikke selv kan rykke os yderligere i tabellen, så vil det tage en del af glæden frem mod sidste runde. Det er mest sandsynligt at selv hvis vi har chancen i sidste runde, at FCK selv afgør 3.pladsen. De skal trods alt bare vinde en af de to kampe. Og de er godt kørende, og Marxen er allerede ude af kampen mellem Randers og FCK i sidste runde.

Dine ulæste indlæg

Top Bottom