Nyheder
AGF-Forum

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Den store underholdningstråd

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oscar siger ellers han er talentløs

Som Arsenal-fan vil jeg brænde fuldstændigt af hvis det sker....

Jeg ville skulle sluge en DEL kameler for at kunne være glad for den idé. Men samtidig har han bevist sig mere end Arteta....

Dichio

Well-known member
Som Arsenal-fan vil jeg brænde fuldstændigt af hvis det sker....

Jeg ville skulle sluge en DEL kameler for at kunne være glad for den idé. Men samtidig har han bevist sig mere end Arteta....
Ja - men tænker både du og Oscar, synes det vil være markant værre at få Per Rud :ROFLMAO:

Det sker nok heller ikke at Frank ryger til Gunners - I kommer igen ;-)

Dichio

Well-known member
Det var en perfekt dag til en øl i byen. Jeg var inde og spise med en god ven der er Brøndby-fan ... og som sagde, fedt der er musik, skal vi ikke gå derhen og få en øl. Han havde ikke lige set det var AGF-fans forud for Walk'en.

Så var vi der et par øls tid, og endte med spontant at gå med ned til stadion Selvom man på et tidspunkt mente der var lidt for mange hvide trøjerer om ham, indrømmede han også det egentlig var meget hyggeligt og bedre harmonisk stemning end når vestegnsdrengene er samlet til store arrangementer.

Konen er AaB fan og drengen bliver nok AGF fan og det har jeg det egentlig godt med som han sagde. Han gik dog ikke med til at se kampen - endnu. Familietribunen venter ham med bettemand.