Det har jeg da vitterlig ingen anelse om, de 5 gutter ville det. Men det er stadig noget sludder, for de skal IKKE snige sig ind for at se en kamp, der er masser af tribuner og afsnit, dine 5 gutter kan sidde.
Der er vel også krav på familietribunen?
Pointen er at man IKKE kan komme ind på stemningstribunen hvis man er under 15, ergo skal der sniges, det skal der ikke på familietribunen.
Pointen med at fremhæve FCK og BIF er at, det har vitterlig haft 0 mærkbar effekt for stemningen hos dem, at de har alderskrav. Jeg tror, du puster problemet alt for meget op.
Det kan godt være jeg puster problemet op, men jeg synes slet ikke der var noget problem før, altså som på ingen måde. Jeg kan da godt følge dem som siger deres unge mennesker ikke skal derind, men det kan der være andre som synes er helt ok. Jeg tænker bare at man skal hæve sig lidt op i helikopteren inden man tager stilling. Alt for mange debatter starter med ens præference, hvilket er naturligt nok, men derfor kan jeg sagtens se det fra den side hvor nogen unge mennesker føler sig forbigået.
AGF har lavet en beslutning på noget som ikke før har været et problem, og argumenter om at FCK gør det er ikke tungt nok i mine øjne. Der skal meget mere til, vi har heldigvis heller ikke samme udfordringer med bøller som FCK har, det skal vi da som klub og fans være stolte af.
Vi skal da nok overleve det her, og der bliver også stemning til næste hjemmekamp, jeg tænker bare at vi automatisk via en fuldstændig unødvendig regel afskærer nogen unge fra at komme ind hvor det er sjovt for dem.
Jeg husker stadig et online fan arrangement for ca. 6 måneder siden, hvor JN pegede på en stor bunke papirer som omhandlede tilskuerstrategi, hvis dens tiltag er at sætte priser op, personlige sæsonkort og forbyde unge mennesker på fanafsnit, så kan jeg om et år godt komme med et bud på hvad der skal til for at AGF kan hente 10% ekstra tilskuer relativt let.
/Aske