New posts
  • Synes du ikke der er nok debat om AGF på sitet, udover vores kamptråde?

    Opret en profil eller log ind med eksisterende bruger, så kan du tilgå den generelle debat om AGF og om stadionbyggeriet. Dette inkluderer også vores store transfertråde.

Fejl FCK- AGF, søndag d. 28.02.2021 kl. 16.00

Jeg er FÆRDIG med superligaen, der er tydeligvis en dagsorden der hjælper FCK i helt absurd grad!!
 
Mega nederen måde at tabe kampen på. Men det er sgu selvforskyldt. Vi glemte jo helt at møde op til anden halvleg. FCK havde vist nok 70 % af spillet i 2. halvleg og kom til den ene farlige situation efter den anden.

DN sagde i pause-interviewet, at vi skulle op at jagte det 4. mål. Men det glemte han vist at fortælle til spillerne.

I øvrigt et meget, meget svagt indhop af Mathias Jørgensen. Han virkede hverken hurtig eller som en, der gad.
I øvrigt også et ringe indhop af Hvidt, som virkede rundt på gulvet, selv inden han ramte den med hånden.
 
Tåbeligt vi holder med at spille fodbold i 2 halvleg - vi investerer slet ikke nok.
Du har ret! Det er skuffende.
Men dommeren er sgu' korrupt...nej, FCK har ikke betalt ham...det er dommerens egen agenda i dag og det faktum at FCK og til dels BIF førhen, de får særbehandling af alt for mange superliga dommere. Det er ikke ok.

FCK spillere fremragende i anden halvleg, men hvorfor skal de have positiv særbehandling for at få point?
 
Straffesparket er vel korrekt nok, men hvor fandt han seks minutters tillægstid? Hvis der havde været noget VAR-check havde vi spillet endnu. Jeg var nok ikke den eneste der tænkte at nu scorer de langt inde i overtiden...

Det er under alle omstændigheder selvforskyldt, jeg synes vi går fuldstændig ned i kadence. OK, de stepper vel også op, men vi vandt ikke mange dueller og kunne ikke køre omstillinger. PM forsøgte dårligt nok at vinde de lange bolde, med det var måske bevidst og så skulle der bare samles op foran ham. Det måtte jo næsten gå galt som anden halvleg udviklede sig. Alt i alt dog stadig en fin indsats, udviklingen gør det bare surt.

Hvidt havde et skidt indhop helt fraregnet straffesparket der er lidt uheldigt. I det hele taget var det ikke en af dem hvor vi fik ret meget ud af indskiftningerne og det var også ekstremt vigtigt i dag.
 
Top