Nyheder
AGF-Forum

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Fodbold på tv

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Stadig Discovery som deler rettigheder med Viasat (eller hvad fanden de nu kalder sig).

Men 100 på TV2 går all-in når rettighederne næste gang bliver sat til salg.
Ja det håber jeg da. Mega irriterende med 3 fucking udbydere pt til SL/landsholdet/EL/ECL/CL!

Jeg nægter pure at have 3 tjenester. Og vil have 100% adgang til Superligaen. Så jeg må blive hos eurosport+viasats sportskanaler via YouTV.
Jeg overvejer at bytte lidt ud, så jeg kan vælge nogle af TV2s kanaler i min YouTV-pakke. Men vil ikke gå op i pris. Så skal lige se hvad jeg ellers kan undvære. HBO f.eks, som jeg ikke bruger meget.

Fribs

Active member
Jeg står altid i stemningsafsnittet og er ofte på udebaneture, så det er sjældent jeg får set kampene i fjernsynet. Men i går måtte jeg blive på sofaen og se den.

Vores stemningsafsnit er placeret sådan at kameraet sjældent filmer på det. Jeg tænker det er super ærgerligt ift. at vise det gode arbejde og lokke flere til. Det gør meget når man kan se Sydsiden, Sektion 12, Vesttribunen osv.
Lad os håbe det hjælper at få nyt stadion.
Men dejligt at B1-2 kunne høres!

andrewdk

Well-known member

Martin Hansen

Well-known member
Som den dramaprinsesse jeg er, så glæder jeg mig altså usigeligt meget til denne dokuserie der starter på torsdag:

:eek: 👀

Holmertz

Well-known member
Man skal ikke se mange sekunder med Hyballa, før man får ondt af de spillere der blev udsat for ham. På en almindelig arbejdsplads kan man jo bare sige op, hvis man bliver udsat for sådan en psykopat. Lidt sværere som fodboldspiller.

Sydhavnen

Well-known member
Man skal ikke se mange sekunder med Hyballa, før man får ondt af de spillere der blev udsat for ham. På en almindelig arbejdsplads kan man jo bare sige op, hvis man bliver udsat for sådan en psykopat. Lidt sværere som fodboldspiller.

Det er jo helt vildt.

Havde der været en helt normal arbejds plads havde folk nedlagt arbejdet inden for én uge.

Aske v2

Well-known member
Jeg har nu set de 3 afsnit som er tilgængelige, og min første tanke er kæmpe sympati for alle fans i og omkring EFB, dernæst de personer som bliver ramt af de ændringer de amerikanske ejere foretager, herunder især alle spillerne.

Så er der Peter Hyballa, min første tanke efter at have hørt ham bruge 10 sekunder på det han godt vil se fra sine spillere, og derefter 1 minut på at fortælle alt det han IKKE vil se (jeg er med på at det kan være klippet), er at han er ravende bims. Det er ikke engang bare lidt ekstra kolorit fordi han er tysker, han er helt på månen.

Da han senere forsøger med en analogi omkring et diskotek, mand og pige og et barn 9 måneder senere tænker jeg simpelthen det rabler for ham. Det er jo verdens værste eksempel i et proffesionelt sportsmiljø at give.

Min næste tanke var at direktøren og kommunikationschefen heller ikke har verdens letteste job, de prøver at være loyale, men presset skinner også igennem hos dem.

Hvor må det være hårdt at have tilbragt 10 år i klubben, og som 18-19 årig skulle tage stilling til magtkampe i klubben mellem trup og træner, det var helt urimelige betingelser for de 2 drenge, Strunck og Larsen i afsnit 3.

Læren indtil nu må være, man skal passe på hvad man ønsker, og vi skal være usigeligt glade for Uwe Rösler i AGF. :)

Det bliver spændende at se de næste afsnit.

/Aske

SteenA

Well-known member
Har også fået set de 3 afsnit. Uhyggeligt underholdende. Jeg vidste jo godt, at jeg gik ind til en Titanic-agtig oplevelse, men serien starter jo nærmest, hvor Titanic sluttede, med den store kollision og alle konsekvenserne heraf. Forhåbentlig lærerigt for alle andre klubber at se, hvor hurtigt man kan køre alt i sænk, hvis bare man er målrettet nok. Men trist for alle involverede her.

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Har også fået set de 3 afsnit. Uhyggeligt underholdende. Jeg vidste jo godt, at jeg gik ind til en Titanic-agtig oplevelse, men serien starter jo nærmest, hvor Titanic sluttede, med den store kollision og alle konsekvenserne heraf. Forhåbentlig lærerigt for alle andre klubber at se, hvor hurtigt man kan køre alt i sænk, hvis bare man er målrettet nok. Men trist for alle involverede her.

Men det er jo også fordi, at ligesom Titanic, så var det på "jomfrurejsen" at lortet sank. Det var jo ikke 3-6 måneder nede gennem forløbet.
Altså vi snakker om dag 1 til 3 med Hybella før de første skandaler ruller.

SteenA

Well-known member
Min sammenligning med Titanic var også mest at jeg ikke satte mig til at se det her med en spænding om hvordan slutningen bliver. Den virkelige Titanic i Esbjerg-historien var vel også at de til sidst endte med at synke. Det var bare et langstrakt forløb i tilfældet Esbjerg og de kunne vel have reddet sig, hvis de virkelig havde villet (transfervinduet om vinteren).

Sjovt at det lige vat Esbjerg der fik mig til at tænke på en synkende skude.

Dine ulæste indlæg