Nyheder

Fodbold-relateret-SoMe

Stone Cold

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
567
Point
43
Ikke decideret SOME men Vejle fans stikker til Horsens og en tilsyneladende manglende fanklub. Har de en fanklub i Horsens eller har de blot glemt at betale for hjemmesiden?

De har åbenbart opløst sig selv....shit det er trist! Det er sgu en sørgelig klub, AC Horsens. Det er fint, hvis de holder kursen og rykker ned.

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.164
Point
113
De har åbenbart opløst sig selv....shit det er trist! Det er sgu en sørgelig klub, AC Horsens. Det er fint, hvis de holder kursen og rykker ned.
Mon ikke det bare er, at de ikke har en "officiel" fanklub?
Altså vi har jo mange forskellige fraktioner, med hver deres hjemmeside. Jeg har ikke besøgt vores officielle fanklubs hjemmesiden i vel snart 10 år. Så går ud fra de stadig har en hjemmeside, men har intet at skulle derinde. Og alt respekt for deres vedholdenhed, sammen med os andre. Men de for mig at se bare en af fraktionerne når vi står sammen på tribunerne. Men det er en god tradition med de der officielle fanklubber, men det kan være svært at holde i live ift den daglige foreningslivs-side, tænker jeg. Men jeg aner ikke hvor aktive de er der. Jeg synes bare det er fedt de holder det kørende.

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.164
Point
113

Dine ulæste indlæg

Top Bottom