Nyheder
AGF-Forum

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Fodbold-relateret-SoMe

swharders

Active member
Fuldstændig ligeglad med Messi. Trods en kontrakt til en rund mia. er han ikke for lille til at snyde i skat.
En socialt bevidst fodboldspiller som Marcus Rashford står væsentligt højere på min helteliste.

Martin Hansen

Well-known member
tage til et bundhold og gøre dem til mestre som Maradona gjorde med Napoli

Altså bortset fra Napoli ikke var et bundhold men en midterklub da Maradona kom til og endda nogle år før havde vundet bronze og haft en 4. plads. Samtidig var Napoli ikke værre stillet end at de satte ny transfer verdensrekord for at hente ham.
Forestil dig en Serie A midterklub gøre det samme i dag, rigtigt det vil ikke ske mere, dertil har pengene fået alt for meget at sige. Med andre ord det Maradona gjorde dengang vil næppe være muligt i dag.

Dichio

Well-known member
Altså bortset fra Napoli ikke var et bundhold men en midterklub da Maradona kom til og endda nogle år før havde vundet bronze og haft en 4. plads. Samtidig var Napoli ikke værre stillet end at de satte ny transfer verdensrekord for at hente ham.
Forestil dig en Serie A midterklub gøre det samme i dag, rigtigt det vil ikke ske mere, dertil har pengene fået alt for meget at sige. Med andre ord det Maradona gjorde dengang vil næppe være muligt i dag.
Ja de lå i hvert fald nogen gange til nedrykning, på trods af at være 3. største by, men elles var det ud fra ren hukommelse. Men fint du lige kommer med fakta :) og du har nok ret svært at gøre i dag.

Dichio

Well-known member
Det der synes jeg er noget bavl at sige. Det er ligesom dem der siger at Pep er en middelmådig træner fordi han ikke har været i en bundklub og gjort dem til mestre.

Det Messi har gjort kan da ikke andet end at give genlyd.
Det har jeg heller aldrig sagt, synes da Messi meriter giver vildt genlyd, også Peps.

Det var som det lille ord MERE der var min pointe.

Kan godt li sportsfolk (og folk uden for sport) som tager store udfordringer op og ikke bare vælger de sikre og pengene - den slags folk forandrer verden synes jeg. Dem der går lidt mod strømmen. Men elsker også omvendt Messi og den slags klubfolk for altid altid at have spillet i samme klub så længe som muligt. Og det ændrer ikke noget for mig, hvis han slutter af på lavere niveau i en lille italiensk, argentinsk og amerikansk klub med et år hver sted. Det vil ikke ændre ved at han for mig er er Barca-mand. Det er kun hvis han skifter til en af de store konkurrenter i CL-niveau. Men må de som også gerne. Elsker bare dem der har klubfølelse.

Iøvrigt også fan af byen Barcelona, fan af spillestilen og kulturen i klubben, ikke Messi fan - men beundrer ham for meriter og attitude (dog ikke lige skattecirkus og griskheden). Eneste grund til jeg ikke er super barcelona fan er at jeg ikke rigtig kan li at holde med klubber der er alt for dominerende. Derfor har jeg ikke nogen rigtig fanklub i Spanien. Er fuld af beundring. Men ikke fan som jeg har været af Auxerre, Fiorentina, QPR, AGF osv - men i dag er det kun AGF.

Dichio

Well-known member
Men Martin har iøvrigt ret Maradona er heller ikke nogen helgen, og valgte vel kun Napoli fordi det var bedste mulighed og tilbud. Money talks desværre.

• Like
Reactions: Tom

cph

Well-known member
Alle ved, at turkis altid har peget ind i udvikling. Og ikke mindst viljen til forandring. Det er en fantastisk tråd, de har gang i derinde. Der er noget med grøn og Midtjylland, som åbenbart ikke er helt optimalt 😂

Fribs

Active member
Screenshot_20210928-201324.jpg
Fanbasen er ikke imponeret...

Det kunne være fedt, hvis AGF lavede en konkurrence for fans om at designe en trøje i næste sæson.

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Det kunne være fedt, hvis AGF lavede en konkurrence for fans om at designe en trøje i næste sæson.
Er det sarkastisk du skriver det? Jeg er ikke altid så god til at udtrække den slags på skrift.

Hvis ikke så forklarer jeg lige.
Det er bogstaveligt talt det AGF gjorde til den kommende udebanetrøje som er valgt og designet af spillere og fansene tilsammen.
Den udkommer snart, og der er et sneak peak af den i FIFA 22 til dem der har adgang til det :D

Fribs

Active member
Er det sarkastisk du skriver det? Jeg er ikke altid så god til at udtrække den slags på skrift.

Hvis ikke så forklarer jeg lige.
Det er bogstaveligt talt det AGF gjorde til den kommende udebanetrøje som er valgt og designet af spillere og fansene tilsammen.
Den udkommer snart, og der er et sneak peak af den i FIFA 22 til dem der har adgang til det :D
Nej, det var det ikke. Jeg var ikke klar over dette. Hvordan fanden har jeg misset det ... Kan du linke til det?

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Nej, det var det ikke. Jeg var ikke klar over dette. Hvordan fanden har jeg misset det ... Kan du linke til det?
Der var en speciel hjemmeside hosted af Hummel mener jeg, som jo er taget ned nu hvor designprocessen er slut. Fans og spillerne har designet/valgt elementerne tilsammen.

Du kan se lidt fra de mange forskellige valgmuligheder her:

Fribs

Active member

Udbamse

New member
Jeg er ikke en hyppig skribent herinde, men ofte besøgende.. I får lige et billede af den ny udebanetrøje fra FIFA 22..

Personligt havde jeg håbet på en af de andre - gerne med mørkeblå ærmer i stil med hjemmebanetrøjen, men synes nu alligevel at den ser ganske okay ud.. Lur mig om ikke vi spiller i den søndag, når nu FCM vil spille i ny away-trøje til den kamp..

Vedhæftninger

• received_403276751367902.jpeg
    received_403276751367902.jpeg
    239,7 KB · Set af: 63

Alsgaard

Administrator
Sidefrivillig
Jeg er ikke en hyppig skribent herinde, men ofte besøgende.. I får lige et billede af den ny udebanetrøje fra FIFA 22..

Personligt havde jeg håbet på en af de andre - gerne med mørkeblå ærmer i stil med hjemmebanetrøjen, men synes nu alligevel at den ser ganske okay ud.. Lur mig om ikke vi spiller i den søndag, når nu FCM vil spille i ny away-trøje til den kamp..
Tænk hvis hovederne på spillerne var så proportionelt forkerte ift. resten af kroppen i virkeligheden... Ville vi så have nemmere ved at score på hovedstød?

mono

Active member

Jeg synes at se Højlund fortælle et sted, at vi spiller i hvidt (ude), når vi kan, og at vi også vil gøre det i Herning næste gang. (vi har i øvrigt ofte tidligere spillet i hvidt ude i Herning)
Jeg er ikke helt enig med ham i, at vi hidtil har spillet i hvidt, hver gang vi har kunne, men jeg tror dog, den nye udebanetrøje får vente på sig en lille smule endnu.

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Men måske havde det været endnu bedre lavet med en spiller der ikke lige har karantæne i den kamp…
Han har ikke karantæne. Han er til premiere på Bond-filmen, hvor han har en rolle i.
Filmeriet har betalt sig.

Fischer må græmme sig... Nu var hans chance der ellers lige.

(Men enig, de burde have valgt en anden).

Winther

Administrator
Han har ikke karantæne. Han er til premiere på Bond-filmen, hvor han har en rolle i.
Filmeriet har betalt sig.

Fischer må græmme sig... Nu var hans chance der ellers lige.

(Men enig, de burde have valgt en anden).
De havde sikkert lavet den inden han fik karantæne og så skulle den bruges alligevel… Jeg tænkte faktisk heller ikke rigtig på at det havde noget med skuespil at gøre, selvom det selvfølgelig må være tanken bag. Filmvalget og Jon i smoking signalerer også lidt noget andet. Havde det nu været mig der havde lavet den havde den nok også bare fået lidt mere med titlen “No time to dive”…

Fis(c)her var i øvrigt den første karakter James Bond slog ihjel, men det er muligvis en lidt langt ude sammenhæng…

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
De havde sikkert lavet den inden han fik karantæne og så skulle den bruges alligevel… Jeg tænkte faktisk heller ikke rigtig på at det havde noget med skuespil at gøre, selvom det selvfølgelig må være tanken bag. Filmvalget og Jon i smoking signalerer også lidt noget andet. Havde det nu været mig der havde lavet den havde den nok også bare fået lidt mere med titlen “No time to dive”…

Fis(c)her var i øvrigt den første karakter James Bond slog ihjel, men det er muligvis en lidt langt ude sammenhæng…
Havde PM været i topform var titlen: "Man with the golden boot" perfekt :D
Han må "overraske" på søndag, og komme sprængfarligt tilbage. Det ville være et fedt manuskript, lige efter prologen "Anderson strikes back" er overstået i Herning. Men det er fra et andet univers :D

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Jeg overvejede at lave en joke eller noget.
Men det må sgu ikke være sjovt at lægge ned, og blive sparket til.
Lad mig nøjes med at sige, at det bliver nogle underholdende kampe mellem Aarhus Fremad og Brabrand mod EfB næste år....

Efter at være foran 2-0 på hjemmebane, så sluttede det 2-3 efter straffe, røde kort, og Fremad Amager-scoring til 2-3 i 89. minut!!!!!! Av av av!

andrewdk

Well-known member
Jeg overvejede at lave en joke eller noget.
Men det må sgu ikke være sjovt at lægge ned, og blive sparket til.
Lad mig nøjes med at sige, at det bliver nogle underholdende kampe mellem Aarhus Fremad og Brabrand mod EfB næste år....

Efter at være foran 2-0 på hjemmebane, så sluttede det 2-3 efter straffe, røde kort, og Fremad Amager-scoring til 2-3 i 89. minut!!!!!! Av av av!

Brabrand har dog gang i en forårssæson ala vores - med den forskel at de to nederste i 2. division ikke har været håbløst bagud på point.

Forstår i øvrigt slet ikke Esbjergs fans kan forholde sig så roligt, mens en tykhovedet amerikaner og en tyndhåret kineser smadrer deres klub.

Dine ulæste indlæg