Nyheder
  • Det er desværre oplevet, at password meldes tilbage som værende ikke korrekt enkelte gange ved login. I så fald skal du anmode om at få det nulstillet.

Forslag til forbedringer

Status
Not open for further replies.

Alsgaard

Administrator
Sidefrivillig
Oprettet
15 Januar 2019
Beskeder
199
Point
28
Webside
agf-forum.dk
Gennem mange år har først GF-Forum.dk og nu AGF-Forum.dk været et af de bedste steder i forhold til at debattere løst og fast om AGF. Grundkernen her i er det meget høje niveau der har - og til stadighed er - i jeres indlæg. Der er plads til nørderier og til de små guldkorn.

Men som tiden skrider frem skal man også se på udvikling. Dette forum kan derfor bruges til at komme med forbedringsforslag til AGF-Forum.dk. Her tænker jeg ikke på, at noget tekst måske er på engelsk i stedet for dansk, at en eller anden farve ikke lige matcher eller lign.

Jeg tænker derimod på features der kunne tilføjes sitet - dog uden at det går ud over det grundlæggende på sitet, nemlig den saglige debat. Det er og vil altid være KERNEN på sitet, og det der vil blive fremhævet - det ligger også direkte i navnet på sitet.

Så hvis du går og tænker det kunne være fedt med en chatfunktion under kampene, en nedtælling til næste kamp eller noget helt tredje, så tøv endelig ikke med at foreslå det.

Bemærk: Jeg er ikke ude på at lave decideret fansite, for det kræver langt mere tid end jeg har. Men hvis vi kan tilføje nogle features som I efterspørger, og måske få lidt flere debattører ind også, så kunne man få udvidede debatter og flere meninger og holdninger ind i den.

Se herunder:

Senest redigeret:

Winther

Administrator
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
2.329
Point
48
Der står “Not open for further replies,” så dette er en test.

Edit: OK, det virker alligevel, så man kan bare fyre løs. Eller er det mon kun admins der kan komme med forslag... @Alsgaard ?

Alsgaard

Administrator
Sidefrivillig
Oprettet
15 Januar 2019
Beskeder
199
Point
28
Webside
agf-forum.dk
Der skal laves en separat tråd for hvert forslag. Det har jeg ikke fået ændret i denne tråd, sorry.

Se denne:

Det er kun admins der kan skrive i lukkede tråde :)

Status
Not open for further replies.

Dine ulæste indlæg