Nyheder

Gamle AGF tr?jer

Claus

New member
Oprettet
12 Maj 2020
Beskeder
5
Point
1
Jeg fors?ger at sammens?tte et komplet billedgalleri af historiske AGF tr?jer - og jeg er efterh?nden n?et et godt stykke:

Gamle AGF tr?jer (fodboldtr?jen.dk)

Jeg vil derfor dele de gamle minder (som tr?jerne forh?bentligt frembringer) men ogs? bede om jeres hj?lp:

* Har I billeder af AGF tr?jer som jeg mangler, s? vil jeg meget gerne h?re fra jer
* Finder I nogle oplysninger som I ikke mener er korrekte, s? giv mig endelig et "heads up"

Jeg h?ber I vil synes det er fedt med alle de historiske tr?jer :)

--
Claus - Fodboldtr?jen.dk

Jeg h?ber det er okay jeg deler min egen side p? denne m?de, men ellers m? admins endelig sige til

mph

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
231
Point
28
Claus sagde:
Jeg fors?ger at sammens?tte et komplet billedgalleri af historiske AGF tr?jer - og jeg er efterh?nden n?et et godt stykke:

Gamle AGF tr?jer (fodboldtr?jen.dk)

Jeg vil derfor dele de gamle minder (som tr?jerne forh?bentligt frembringer) men ogs? bede om jeres hj?lp:

* Har I billeder af AGF tr?jer som jeg mangler, s? vil jeg meget gerne h?re fra jer
* Finder I nogle oplysninger som I ikke mener er korrekte, s? giv mig endelig et "heads up"

Jeg h?ber I vil synes det er fedt med alle de historiske tr?jer :)

--
Claus - Fodboldtr?jen.dk

Jeg h?ber det er okay jeg deler min egen side p? denne m?de, men ellers m? admins endelig sige til

Du mangler den sorte kn?k cancer-specialtr?je: AGF i s?rlig tr?je til fordel for Kn?k Cancer - AGF Fodbold

Winther

Administrator
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.061
Point
83
Claus sagde:
Det er meget sjovt at se alle tr?jerne ved siden af hinanden. Der kommer mange specialudgaver ud nu hvis de skal med. Mesterskabstr?jen fra '86 burde ogs? n?sten repr?senteres hvis den kan findes. Den m? have mindet om den fra 84, det var i hvert fald samme sponsor.

To ting man kan bem?rke er at de grimmeste tr?jer, der skulle have to firmalogoer der ikke passede sammen foran, er i perioden hvor det gik d?rligst. Vi har stadig to logoer godt nok, men der forekommer at v?re lidt mere ?je for hvordan de kan sidde p? tr?jen. Og s? forklarer det m?ske et eller andet om resultaterne at vi var s? smalle i overkroppen der i 2010-12 :)

Claus

New member
Oprettet
12 Maj 2020
Beskeder
5
Point
1
Mange tak for jeres input - super fedt.

Jeg pr?ver at f? lagt de to tr?jer p? i l?bet af et par dage.

Claus

New member
Oprettet
12 Maj 2020
Beskeder
5
Point
1
Winther sagde:
Mesterskabstr?jen fra '86 burde ogs? n?sten repr?senteres hvis den kan findes. Den m? have mindet om den fra 84, det var i hvert fald samme sponsor.

Rigtig godt input - tak. Jeg har fundet et billede af den (https://jyllands-posten.dk/premium/indblik/Sport/article6240219.ece/) som jeg f?r lavet en illustration ud fra og lagt op p? siden.

Winther sagde:
To ting man kan bem?rke er at de grimmeste tr?jer, der skulle have to firmalogoer der ikke passede sammen foran, er i perioden hvor det gik d?rligst. Vi har stadig to logoer godt nok, men der forekommer at v?re lidt mere ?je for hvordan de kan sidde p? tr?jen.

Helt enig I at sammenh?ngen i logoerne er noget bedre i dag sammenlignet med alle tr?jer fra perioden 1998 til 2015 :)

mono

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
152
Point
28
Alder
36
Jeg ved ikke, om det er den endelige foruds?tning, at der faktisk er spillet kampe i tr?jen, men AGFs Zanzibar-akademi, som var en aprilsnar, endte alligevel s? efterspurgt, at den blev lavet og solgt til fans i et begr?nset oplag, og den h?nger ogs? hjemme i mit kl?deskab ved siden af mine andre tr?jer 🙂 (-med (Stephan) Petersen p? ryggen som ved pr?sentationen af tr?jen)

http://4.bp.blogspot.com/-BO6mNxr_hgA/T-5b0qPCBwI/AAAAAAAABu4/s11gpXEIPD8/s1600/zanzibar+joke.jpg

AGF starter et fodboldakademi p? Zanzibar | stiften.dk

Guller

Member
Oprettet
22 April 2019
Beskeder
95
Point
18
Fedt at se de gamle tr?jer.
Min yndlings tr?je er der dog ikke. D?t er den fra anti racisme kampagnen i 07. Jeg har pr?vet at finde et billede af den uden held.
Jeg har den h?ngende p? v?ggen, men evner ikke at sende et billede af den. Kontakt mig pr pb, hvis det har interesse.

mono

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
152
Point
28
Alder
36
Like dis?

http://bt.bmcdn.dk/media/cache/resolve/image_1240/image/64/642052/21665-agf-rejste-sig--.jpg

mono

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
152
Point
28
Alder
36
Du har haft mere end almindeligt sv?rt ved at finde den, fordi 2007 l?nge var et fodbold?r, som ikke rigtig var dokumentationen eller pladsen v?rd i de store annaler 🙃

Claus

New member
Oprettet
12 Maj 2020
Beskeder
5
Point
1
Super gode input - mange tak for det.

Jeg f?r opdateret siden med de tr?jer :)

Hamborg

Member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
116
Point
18
Jeg var lige inde og kikke p? din samling, du mangler tr?jen med J?germaister og Men kaffe p? brystet, jeg er bestemt ikke sikker p? ?rgangen men den er fra dengang hvor Stiften stregede reklame logoet over med en touch n?r der var billeder i avisen.
Eddit: 1972 & 1973.Fodboldhistorik

SteenA

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.300
Point
113
Hamborg date=1589872439 sagde:
Jeg var lige inde og kikke p? din samling, du mangler tr?jen med J?germaister og Men kaffe p? brystet, jeg er bestemt ikke sikker p? ?rgangen men den er fra dengang hvor Stiften stregede reklame logoet over med en touch n?r der var billeder i avisen.
Eddit: 1972 & 1973.Fodboldhistorik

Helt specifikt skal man helt ind p? siden http://www.fodboldhistorik.dk/Fodbold-historik/nu/nu-marks/Agf_65/Agf.htm for at finde billederne fra AGF-spillerne, fra 1965 frem til 77, ser det ud til.

Claus

New member
Oprettet
12 Maj 2020
Beskeder
5
Point
1
Mange tak for kommentarer og henvisninger. Jeg f?r opdateret siden med de gode input.

KejserJohn

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
329
Point
28
Fandt lige dette i mit ? NU ?- album fra vel 73-74, s?dan ca....hmm hvordan vedh?fter man et foto!?

Dine ulæste indlæg

Top Bottom