New posts
  • Synes du ikke der er nok debat om AGF på sitet, udover vores kamptråde?

    Opret en profil eller log ind med eksisterende bruger, så kan du tilgå den generelle debat om AGF og om stadionbyggeriet. Dette inkluderer også vores store transfertråde.

Gamle AGF tr?jer

Gamle AGF tr?jer

Claus

New member
Jeg fors?ger at sammens?tte et komplet billedgalleri af historiske AGF tr?jer - og jeg er efterh?nden n?et et godt stykke:

Gamle AGF tr?jer (fodboldtr?jen.dk)

Jeg vil derfor dele de gamle minder (som tr?jerne forh?bentligt frembringer) men ogs? bede om jeres hj?lp:

* Har I billeder af AGF tr?jer som jeg mangler, s? vil jeg meget gerne h?re fra jer
* Finder I nogle oplysninger som I ikke mener er korrekte, s? giv mig endelig et "heads up"

Jeg h?ber I vil synes det er fedt med alle de historiske tr?jer :)


--
Claus - Fodboldtr?jen.dk

Jeg h?ber det er okay jeg deler min egen side p? denne m?de, men ellers m? admins endelig sige til
 
Claus said:
Jeg fors?ger at sammens?tte et komplet billedgalleri af historiske AGF tr?jer - og jeg er efterh?nden n?et et godt stykke:

Gamle AGF tr?jer (fodboldtr?jen.dk)

Jeg vil derfor dele de gamle minder (som tr?jerne forh?bentligt frembringer) men ogs? bede om jeres hj?lp:

* Har I billeder af AGF tr?jer som jeg mangler, s? vil jeg meget gerne h?re fra jer
* Finder I nogle oplysninger som I ikke mener er korrekte, s? giv mig endelig et "heads up"

Jeg h?ber I vil synes det er fedt med alle de historiske tr?jer :)


--
Claus - Fodboldtr?jen.dk

Jeg h?ber det er okay jeg deler min egen side p? denne m?de, men ellers m? admins endelig sige til

Du mangler den sorte kn?k cancer-specialtr?je: AGF i s?rlig tr?je til fordel for Kn?k Cancer - AGF Fodbold
 
Claus said:
Det er meget sjovt at se alle tr?jerne ved siden af hinanden. Der kommer mange specialudgaver ud nu hvis de skal med. Mesterskabstr?jen fra '86 burde ogs? n?sten repr?senteres hvis den kan findes. Den m? have mindet om den fra 84, det var i hvert fald samme sponsor.

To ting man kan bem?rke er at de grimmeste tr?jer, der skulle have to firmalogoer der ikke passede sammen foran, er i perioden hvor det gik d?rligst. Vi har stadig to logoer godt nok, men der forekommer at v?re lidt mere ?je for hvordan de kan sidde p? tr?jen. Og s? forklarer det m?ske et eller andet om resultaterne at vi var s? smalle i overkroppen der i 2010-12 :)
 
Mange tak for jeres input - super fedt.

Jeg pr?ver at f? lagt de to tr?jer p? i l?bet af et par dage.
 
Winther said:
Mesterskabstr?jen fra '86 burde ogs? n?sten repr?senteres hvis den kan findes. Den m? have mindet om den fra 84, det var i hvert fald samme sponsor.

Rigtig godt input - tak. Jeg har fundet et billede af den (https://jyllands-posten.dk/premium/indblik/Sport/article6240219.ece/) som jeg f?r lavet en illustration ud fra og lagt op p? siden.



Winther said:
To ting man kan bem?rke er at de grimmeste tr?jer, der skulle have to firmalogoer der ikke passede sammen foran, er i perioden hvor det gik d?rligst. Vi har stadig to logoer godt nok, men der forekommer at v?re lidt mere ?je for hvordan de kan sidde p? tr?jen.

Helt enig I at sammenh?ngen i logoerne er noget bedre i dag sammenlignet med alle tr?jer fra perioden 1998 til 2015 :)
 
Jeg ved ikke, om det er den endelige foruds?tning, at der faktisk er spillet kampe i tr?jen, men AGFs Zanzibar-akademi, som var en aprilsnar, endte alligevel s? efterspurgt, at den blev lavet og solgt til fans i et begr?nset oplag, og den h?nger ogs? hjemme i mit kl?deskab ved siden af mine andre tr?jer 🙂 (-med (Stephan) Petersen p? ryggen som ved pr?sentationen af tr?jen)

http://4.bp.blogspot.com/-BO6mNxr_hgA/T-5b0qPCBwI/AAAAAAAABu4/s11gpXEIPD8/s1600/zanzibar+joke.jpg

AGF starter et fodboldakademi p? Zanzibar | stiften.dk
 
Fedt at se de gamle tr?jer.
Min yndlings tr?je er der dog ikke. D?t er den fra anti racisme kampagnen i 07. Jeg har pr?vet at finde et billede af den uden held.
Jeg har den h?ngende p? v?ggen, men evner ikke at sende et billede af den. Kontakt mig pr pb, hvis det har interesse.
 
Like dis?

http://bt.bmcdn.dk/media/cache/resolve/image_1240/image/64/642052/21665-agf-rejste-sig--.jpg
 
Du har haft mere end almindeligt sv?rt ved at finde den, fordi 2007 l?nge var et fodbold?r, som ikke rigtig var dokumentationen eller pladsen v?rd i de store annaler 🙃
 
Jeg var lige inde og kikke p? din samling, du mangler tr?jen med J?germaister og Men kaffe p? brystet, jeg er bestemt ikke sikker p? ?rgangen men den er fra dengang hvor Stiften stregede reklame logoet over med en touch n?r der var billeder i avisen.
Eddit: 1972 & 1973.Fodboldhistorik
 
Hamborg date=1589872439 said:
Jeg var lige inde og kikke p? din samling, du mangler tr?jen med J?germaister og Men kaffe p? brystet, jeg er bestemt ikke sikker p? ?rgangen men den er fra dengang hvor Stiften stregede reklame logoet over med en touch n?r der var billeder i avisen.
Eddit: 1972 & 1973.Fodboldhistorik
 
Helt specifikt skal man helt ind p? siden http://www.fodboldhistorik.dk/Fodbold-historik/nu/nu-marks/Agf_65/Agf.htm for at finde billederne fra AGF-spillerne, fra 1965 frem til 77, ser det ud til.
 
 
Top