Nyheder

Hvilket device bruger du til at tilgå agf-forum.dk ?

Hvilket device bruger du til at tilgå agf-forum.dk ?

• PC eller Mac

Votes: 8 17,4%
  • Mobiltelefon

Votes: 12 26,1%
  • Tablet

Votes: 4 8,7%
  • Andet

Votes: 0 0,0%
  • En blanding af ovenstående

Votes: 22 47,8%

• Total voters
    46

Alsgaard

Administrator
Sidefrivillig
Oprettet
15 Januar 2019
Beskeder
320
Point
43
Webside
agf-forum.dk
Jeg overvejer at tilføje forskellige ting til sitet, men skal lige have en fornemmelse af, hvilken type device der er det/de mest brugte, da de forskellige ting jeg vil tilføje, afhænger af dette :)

Skriv venligst kun en kommentar, hvis du har valgt "andet" i afstemningen!

Winther

Administrator
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
2.614
Point
63
Er der nogen bud på hvad “andet” kunne være? Smart watch? Fax? Udprint bragt til døren med brevdue?

Jeg har svaret det der dækker stort set hele mit forbrug selvom det hænder jeg bruger de andre muligheder.

Martinstranger

Administrator
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
1.870
Point
63
Jeg har godt nok klikket på mobilen men det spænder noget bredere.

Mobil, macbook og pc.

Alsgaard

Administrator
Sidefrivillig
Oprettet
15 Januar 2019
Beskeder
320
Point
43
Webside
agf-forum.dk
Er der nogen bud på hvad “andet” kunne være? Smart watch? Fax? Udprint bragt til døren med brevdue?

Jeg har svaret det der dækker stort set hele mit forbrug selvom det hænder jeg bruger de andre muligheder.
Smart watch, smart TV, eller hvad man nu kan finde på :p

andrewdk

Active member
Oprettet
14 Februar 2019
Beskeder
408
Point
28
Læser med fra en mobil.
Sætter mig oftest til en PC hvis jeg selv vil skrive noget.

Winther

Administrator
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
2.614
Point
63
Smart watch, smart TV, eller hvad man nu kan finde på :p
Det er nok meget godt hvis der ikke er noget der skal optimeres til smart watch. Men ja, smart TV, det kan vel lade sig gøre selvom jeg ville blive lidt overrasket hvis der var nogen der tilgik siden på sådan et.

Alsgaard

Administrator
Sidefrivillig
Oprettet
15 Januar 2019
Beskeder
320
Point
43
Webside
agf-forum.dk
Det er nok meget godt hvis der ikke er noget der skal optimeres til smart watch. Men ja, smart TV, det kan vel lade sig gøre selvom jeg ville blive lidt overrasket hvis der var nogen der tilgik siden på sådan et.
Haha, det ville jeg dæleme også :D

Nizzleroy

Active member
Oprettet
13 Maj 2019
Beskeder
954
Point
43
Jeg bruger PC og mobil. Jeg ved ikke om det er her jeg skal skrive det, men en ting jeg godt kunne tænke mig er, at når man får en besked ved den lille klokke om, at nogen har liket ens besked, så kan man trykke på den notifikation og komme hen til den pågældende besked. Jeg skriver så satans meget godt, at jeg ikke altid kan huske hvad jeg nu har brilleret med:eek: Lidt ligesom man kan trykke på et link, i den notifikation om at nogen har citeret ens indlæg. Så kommer man derhen.

En sidste ting. Hvordan optjenes de point der står under brugeren?

Alsgaard

Administrator
Sidefrivillig
Oprettet
15 Januar 2019
Beskeder
320
Point
43
Webside
agf-forum.dk
Jeg bruger PC og mobil. Jeg ved ikke om det er her jeg skal skrive det, men en ting jeg godt kunne tænke mig er, at når man får en besked ved den lille klokke om, at nogen har liket ens besked, så kan man trykke på den notifikation og komme hen til den pågældende besked. Jeg skriver så satans meget godt, at jeg ikke altid kan huske hvad jeg nu har brilleret med:eek: Lidt ligesom man kan trykke på et link, i den notifikation om at nogen har citeret ens indlæg. Så kommer man derhen.

En sidste ting. Hvordan optjenes de point der står under brugeren?
Jeg får kigget på det første du skriver.

De optjenes ved at folk liker dine beskeder (primært) ;)

mono

Member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
128
Point
18
Alder
36
Jeg tilslutter mig observationen og ønsket om muligheden for at navigere til pågældende post, men har været for slap til at løfte en finger for det selv. Så tak, begge to.

Alsgaard

Administrator
Sidefrivillig
Oprettet
15 Januar 2019
Beskeder
320
Point
43
Webside
agf-forum.dk
Jeg ved ikke om det er her jeg skal skrive det, men en ting jeg godt kunne tænke mig er, at når man får en besked ved den lille klokke om, at nogen har liket ens besked, så kan man trykke på den notifikation og komme hen til den pågældende besked. Jeg skriver så satans meget godt, at jeg ikke altid kan huske hvad jeg nu har brilleret med:eek: Lidt ligesom man kan trykke på et link, i den notifikation om at nogen har citeret ens indlæg. Så kommer man derhen

Jeg tilslutter mig observationen og ønsket om muligheden for at navigere til pågældende post, men har været for slap til at løfte en finger for det selv. Så tak, begge to.
Det virker nu! :)

Dine ulæste indlæg

Top Bottom