Ja det var ikke uden grund at han fik tilnavnet Av-ben. Konstant skadet.Hvor var han god med bolden - fik alt for lidt ud af det....
Ja det var ikke uden grund at han fik tilnavnet Av-ben. Konstant skadet.Hvor var han god med bolden - fik alt for lidt ud af det....
Han var god i den første kamp mod Brøndby og derefter gik det vist nærmest bare nedad bakke. Skader havde selvfølgelig en del at sige, men han er også en af dem der først kommer op, når jeg tænker på den enorme forskel der i spillernes udvikling i klubben nu, hvor man i stedet kan forvente at de bliver bedre over tid.Ja det var ikke uden grund at han fik tilnavnet Av-ben. Konstant skadet.
Ah ok, vidste jeg ikke. Og havde ikke fået det med i de andre indlæg, hvis nævnt der.Ja, men det hele står og falder med om kontrakten var underskrevet ved nytår. Hvis ikke, skal der tælles point.
Var det ikke i december, reglerne trådte i kraft pr. 1 januar 2021 og dermed giver det mest mening.I Zinckernagels tilfælde drejede det sig vist om, at han havde fået bopæl i England engang i september,
Det giver god mening for Brøndby og Lumb og jeg tror ikke han var et emne her, selvom vi har snakket lidt om nogle kabaler ifb med et Højer-salg, og det er også så lang tid siden han var her og han har været i flere andre Superligaklubber i mellemtiden, så jeg synes ikke det er så slemt så det kunne være med en del andre spillere, men det vil nu alligevel genere lidt at se ham tørne ud for dem. Det lyder realistisk at Horsens bytter ham med Retov og så må det jo være den mulighed de skal bruge for at forsvare at de sender en af deres klare profiler videre. Det ligner lidt et håndklæde der kastes i ringen og en forberedelse på førstedivision næste sæson.Det ser ud til Lumb er på vej til Bif som forstærkning af deres venstreback.
Det vil købe dem tid og han vil komme tættere på hjemmet (samt jagt på en medalje).
Omvendt har David jo på et tidspunkt meldt ud, at det var nærmest umuligt at få spillere tilbage til kampniveau i dette efterår, hvis de havde gået for længe uden at spille. Men der var jo heller ikke noget perspektiv i at bruge Amini. Forhåbentlig har han kunnet bidrage til at forbedre træningspassene, foruden de sociale kompentencer vi også har hørt at han skulle have i forhold til at binde udlændingene i truppen sammen.“- Klubben i Tyrkiet brød kontrakten, og han måtte vende tilbage til Danmark, hvor han forsøgte at holde formen og at komme på holdet, men holdet gjorde det godt, siger Buddy Farah.”
Det var vel ikke indikationen fra starten, men jeg mener klubben ret tidligt fortalte at det ikke var meningen Amini skulle spille. Jeg tænkte det nok i virkeligheden havde været aftalen fra starten, men hvis den udtalelse skal være rigtig må det jo så faktisk have været en mulighed på et tidspunkt at han kunne have spillet sig på holdet.
Det kan godt være man troede Amini kunne være en mulighed indledningsvist og så har man bare konstateret ret hurtigt, at det efterslæb han havde fået med sin skade kombineret med at han med sikkerhed ville rejse efter efter efterårssæsonen stort set udelukkede at han ville komme i spil. Med Grønbæks ret hurtige gennembrud var der også en spiller der, der stod foran i køen, selvom han mest endte på kanten. Hvis Amini trods alt er nået frem til at kunne træne fuldt med har han selvfølgelig kunnet bidrage til niveauet der. Det lyder lidt på Buddy Farah som om han blev med at forsøge at komme på holdet, men det kan være en stramning og han har måske også en interesse i at signalere at Amini har trænet fuldt med.Omvendt har David jo på et tidspunkt meldt ud, at det var nærmest umuligt at få spillere tilbage til kampniveau i dette efterår, hvis de havde gået for længe uden at spille. Men der var jo heller ikke noget perspektiv i at bruge Amini. Forhåbentlig har han kunnet bidrage til at forbedre træningspassene, foruden de sociale kompentencer vi også har hørt at han skulle have i forhold til at binde udlændingene i truppen sammen.
Siden de hentede Semedo har han været skubbet af bænken, så umiddelbart fornuftigt.Oscar Buur udlejes til FC Zürich. Så må vi se om det er godt for ham liiiige at tage et skridt ned. Det er stadig en flot hylde at være på.
Eller også har han en lang kontrakt i Wolves, og så sender de ham afsted i 18 mdr. for at udvikle sig, og kan nok hente ham hjem efter hhv. 6 eller 12 måneder, hvis de skulle ønske det.18 måneder!! Det er sku en lang lejeaftale, det lyder desværre ikke som en spiller Wolves satser specielt meget på
Fra topscorer for sin klub i Tippeligaen til Jyllandsserien.Sanel Kapidzic skal fremover spille i Jyllandsserien for Vatanspor.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ex-agf-angriber-skifter-til-jyllandsserie-klub/
Han angiver familiære årsager til skridtet nedFra topscorer for sin klub i Tippeligaen til Jyllandsserien.
Held og lykke til ham, jeg har sgu altid set ham som en sympatisk spiller. Det er måske ikke ideelt for en angriber, men i alle andre sammenhænge er det en god egenskab at have.Han angiver familiære årsager til skridtet ned![]()
![]()
Wolves-dansker rykker til Schweiz
Oskar Buur er blevet udlejet til Grasshopper Club Zürich i de næste 18 måneder, meddeler Wolverhampton mandag.www.bold.dk
Oscar Buur udlejes til FC Zürich. Så må vi se om det er godt for ham liiiige at tage et skridt ned. Det er stadig en flot hylde at være på.
Ja, de kunne godt have bedre styr på den del af siden, når der nu ligger så meget guld derinde bagved.Jeg troede faktisk kun at superliga.dk havde højdepunkter fra indeværende sæson. Men de må ligge der et sted. Men måske ikke bare lige sådan til at klikke rundt i?
I forbindelse med et indlæg omkring Mølby (og Ove P) faldt jeg over denne:
Højdepunkter fra vores dramatiske 1-0 sejr over BIF, hvor Krabbe blev matchvinder. Ufatteligt han ikke scorede nummer 2 på det hovedstød i 2. halvleg
AGF - Brøndby IF
Den officielle kampside for AGF - Brøndby IF 24/05/2009 - 17:00 på Superliga.dkwww.superliga.dk
Jeg troede faktisk kun at superliga.dk havde højdepunkter fra indeværende sæson. Men de må ligge der et sted. Men måske ikke bare lige sådan til at klikke rundt i?