Nyheder
AGF-Forum

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Hvor blev de af

Martinstranger

Administrator
Sana til BK Hacken som er det nuværende tophold

Og så en stor klapsalve til Kaastrup som er åben omkring hans diagnoser. Dejligt nogen tør stille sig offentligt frem og fortælle det 💪

T-Knogle

Well-known member
Grønbæk kom ind med ti minutter tilbage af Bodø Glimts 1-0 sejr imod Dinamo Kiev i Champions League kvalifikationen. Glimt sad virkelig på kampen i store perioder og hjørnesparks statistikken sagde 10-1 på et tidspunkt. Grønbæk prøvede at vise hvor han gerne ville have bolden, men det var tydeligt at han ikke er spillet ind endnu, selvom han bestemt ikke faldt igennem på nogen måde, faktisk kan man sige at Glimt blev farligere til sidst fordi Grønbæk fandt sine medspillere fint et par gange.

Senest redigeret:

SteenA

Well-known member

andrewdk

Well-known member
Thorsteinsson har scoret igen for Leuven. Oven i købet på udebane mod Standard Liege, der også forsøgte at få fat i ham.

andrewdk

Well-known member
Jeg ved ikke lige hvor stor den asiatiske Champions League finale er på de kanter, men Junker er i hvert fald med.
Den anden finalist findes til februar....underligt format.

Martinstranger

Administrator
Jeg ved ikke lige hvor stor den asiatiske Champions League finale er på de kanter, men Junker er i hvert fald med.
Den anden finalist findes til februar....underligt format.

Han er ved at falde af på den og scorer ikke engang i hver anden kamp 😂 😂

1661461999285.png

Han skal jo bruge hele 137 minutter i J1 League for hvert mål og kun i AFC Champions League holder han et fornuftigt snit på 71 minutter for hvert mål😂 Det er nu vildt - håber han er godt tilfreds med den oplevelse han har valgt og det spil som de spiller.

andrewdk

Well-known member
Bundu er endt i FC Andorra på en lejeaftale og ja jeg var nød til at google, hvor de spiller henne, det er så den spanske 2. division.

Jeg fattede heller ikke at jeg aldrig havde hørt om klubben før.
Men de er så åbenbart også oprykkere og lå i 2018 i den femte bedste spanske række, da Gerard Pique skød penge i klubben.

White Stripes

Well-known member
Det er da også ret lækkert for AGF, at Grænbæk viser sig frem i EL med det samme. Så bliver det nemmere at sælge den næste spiller til en god pris.

Holmertz

Well-known member
Det er da også ret lækkert for AGF, at Grænbæk viser sig frem i EL med det samme. Så bliver det nemmere at sælge den næste spiller til en god pris.
Hel sikkert. På et tidspunkt var det ved at blive et problem for FCN, at alle deres salg floppede i udlandet, så kun godt at spillere som Grønbæk og Stage (selvom han tog en omvej over FCK) gør det godt i udlandet. Havde de alle floppet som Bundu, så kunne det godt blive problematisk.

Martin Hansen

Well-known member
Senest redigeret:

Dine ulæste indlæg