New posts
  • Synes du ikke der er nok debat om AGF på sitet, udover vores kamptråde?

    Opret en profil eller log ind med eksisterende bruger, så kan du tilgå den generelle debat om AGF og om stadionbyggeriet. Dette inkluderer også vores store transfertråde.

Hvor blev de af - aktive spillere

Hvor blev de af - aktive spillere
ja du kan have ret - i form burde han være et emne i mange/flere superligaklubber. Og det kunne han være kommet i Notts Co.

Det er jo faktisk kun to år siden han spillede en fuld superligasæson og lavede 6 assists. Der må da være nogen der kan bruge sådan en kreativ spiller - om ikke andet i en Helenius-Julle rolle. I AGF passer han næppe ind som 8er i den agressive stil med fart på omstillingerne selvom han skulle genfinde fordums styrke. Omvendt har PO jo heller ikke vild meget fart.
 
Hvorfor er det, vi ikke inviterer ham hjem, og giver ham til januar til at træne med og vise sig frem?
Han er vel stadig ven af huset, og står et sted, det helt ærligt må være håndører at holde ham kørende de næste 3 måneders "prøvetræning".
Talentet ejer han jo helt grundlæggende, og hvem ved om David og ham kan klikke.
 
Hvorfor er det, vi ikke inviterer ham hjem, og giver ham til januar til at træne med og vise sig frem?
Han er vel stadig ven af huset, og står et sted, det helt ærligt må være håndører at holde ham kørende de næste 3 måneders "prøvetræning".
Som "ven af huset"-tjeneste = helt okay med mig i hvert fald.
Men ift at vi har Hvidt som står klar, og Erlykke etc. så kan jeg ikke se ham kunne spille en sportslig rolle for os.

Men derfor kan han jo træne med på linje med Amini, og hvem ved hvad det kan blive til. Om han så skal få løn, eller bare må træne med, det er en anden diskussion :D
 
..så kan jeg ikke se ham kunne spille en sportslig rolle for os.
Men derfor kan han jo træne med på linje med Amini, og hvem ved hvad det kan blive til.
Det er vel sjældent, man decideret frabeder sig konkurrence i et sportsligt setup, selvom jeg godt ved, hvad du mener omkring vores talenter. Og hvis han alligevel viser sig at have noget at byde ind med, så har perspektivet vel alt andet lige det mere upside end netop Aminis 🙂
Egentlig har jeg sværere ved at finde på argumenter imod, at vi inviterer Sloth hjem og indenfor de næste par måneder.
 
Det er vel sjældent, man decideret frabeder sig konkurrence i et sportsligt setup, selvom jeg godt ved, hvad du mener omkring vores talenter. Og hvis han alligevel viser sig at have noget at byde ind med, så har perspektivet vel alt andet lige det mere upside end netop Aminis 🙂
Egentlig har jeg sværere ved at finde på argumenter imod, at vi inviterer Sloth hjem og indenfor de næste par måneder.
Mest af alt handler det jo nok ikke om økonomi. PC har jo præstationskontrakter nu, så så længe de ikke er udtaget er udgiften jo langt mindre, og der er jo ingen der siger at Amini har fået den samme størrelse kontrakt som før. Sloth er nok heller ikke dyr i 6 måneder.

Amini kan bidrage med en masse uden for banen også. Sloth nok ikke.
 
Det er vel sjældent, man decideret frabeder sig konkurrence i et sportsligt setup, selvom jeg godt ved, hvad du mener omkring vores talenter. Og hvis han alligevel viser sig at have noget at byde ind med, så har perspektivet vel alt andet lige det mere upside end netop Aminis 🙂
Egentlig har jeg sværere ved at finde på argumenter imod, at vi inviterer Sloth hjem og indenfor de næste par måneder.
Et af argumenterne imod er trupstørrelsen og den intensitet der kan opnåes ved at alle føler sig tæt på startopstillingen, eller i hvert fald truppen. Hvis det har det mindste på sig at Sloth var pigesur over ikke at blive udtaget til kamp, så hører han ikke til i den nuværende trup, det vil skabe for meget disharmoni at få en spiller ind der ikke har niveauet men tror at han har.
 
Jeg kan ikke rigtig se det kan blive andet end en tjeneste hvor han kan træne med nogle uger og det synes jeg også er fint at tilbyde tidligere spillere. Jeg kan ikke på nogen måde forestille mig han kan spille sig til en kontrakt i løbet af efteråret, det er år og dag siden han har præsteret og i mellemtiden er niveauet i klubben hævet temmelig meget. Det er jo ikke fordi han brændte ligaen af sidst han var i Superligaen. Han er uenig i trænerens udlægning, så måske er der en lidt bedre forklaring end utilfreds med ikke at være udtaget til kamp. Han fortæller også at han er i dialog med et par klubber, så forhåbentlig finder han et passende sted hvor han kan komme i gang igen.
 
Ja gad vide om Toutouh spiller nede i Marokko - sikke en deroute de to har være ude i. YT var jo også mene for Hareide til landsholdet,. Åge overtalte ham til at spille for DK. Håber de bedste for dem - publikumsspillere begge.
 
Jacob Ankersen om afskeden med AGF.

Hvorfor endte du med at forlade AGF, og er du ked af afskeden?

- Jeg havde egentlig også selv forventet, at det ville gå anderledes, men jeg fik en rigtig fin afsked med klubben og har ingen følelser i klemme eller noget som helst. Jeg snakker stadig med PC den dag i dag, og der er ingen sure miner.

- Det er klart, at jeg havde forventet, der ville blive sat mere pris på, hvad jeg viste, især til sidst i klubben. Jeg så mig som en vigtig spiller og var skuffet over det tilbud, PC kom med, for det tilbud var ikke en vigtig spiller værdigt, følte jeg.

- I første omgang meldte PC ud, at han gerne ville forlænge, men tilbuddet var ikke til, at jeg kunne se mig selv fortsætte med at være en vigtig spiller, for skal man være det, skal man også betales derefter og have den længde på kontrakten, som matcher rollen, og det var de to faktorer, som gjorde udslaget.

- Men jeg var sygt glad for at være i AGF og følte også, at jeg var ved at vinde nogle GF-hjerter til sidst, så det var super ærgerligt, det ikke blev til mere. Men det ændrer ikke på, at det var en super afsked for mig i klubben, og jeg er super glad for min tid i GF.[/quote]

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/10-hurtige-folk-tror-jeg-er-mega-arrogant
 
Med Jens Jønsson på banen i 86 minutter har hans nye hold Cadiz lige slået Real Madrid på udebane. Sådan kan man da også stemple ind i en ny lige.
 
Med Jens Jønsson på banen i 86 minutter har hans nye hold Cadiz lige slået Real Madrid på udebane. Sådan kan man da også stemple ind i en ny lige.
Tak for info.

Alligevel en lidt vild statistik. Kun 25 % boldbesiddelse men alligevel langt flest afslutninger på mål mens Real Madrid skyder forbi.


StatistikReal MadridCadiz
Boldbesiddelse75% 25%
Skud på mål1 5
Skud forbi mål10 8
Blokerede skud2 0
Kontraangreb1 2
Hjørnespark4 11
Indlæg27 24
Indkast19 13
Frispark7 4
Offside6 1
Gule kort2 0
Røde kort0 0
 
Top