New posts
  • Synes du ikke der er nok debat om AGF på sitet, udover vores kamptråde?

    Opret en profil eller log ind med eksisterende bruger, så kan du tilgå den generelle debat om AGF og om stadionbyggeriet. Dette inkluderer også vores store transfertråde.

Hvor blev de af - aktive spillere

Hvor blev de af - aktive spillere
Jeg ved ikke lige hvor stor den asiatiske Champions League finale er på de kanter, men Junker er i hvert fald med.
Den anden finalist findes til februar....underligt format.



Han er ved at falde af på den og scorer ikke engang i hver anden kamp 😂 😂

1661461999285.png

Han skal jo bruge hele 137 minutter i J1 League for hvert mål og kun i AFC Champions League holder han et fornuftigt snit på 71 minutter for hvert mål😂 Det er nu vildt - håber han er godt tilfreds med den oplevelse han har valgt og det spil som de spiller.
 
Bundu er endt i FC Andorra på en lejeaftale og ja jeg var nød til at google, hvor de spiller henne, det er så den spanske 2. division.
 
Bundu er endt i FC Andorra på en lejeaftale og ja jeg var nød til at google, hvor de spiller henne, det er så den spanske 2. division.

Jeg fattede heller ikke at jeg aldrig havde hørt om klubben før.
Men de er så åbenbart også oprykkere og lå i 2018 i den femte bedste spanske række, da Gerard Pique skød penge i klubben.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Åbenbart godt scoutet af Bodø. De har på 14 dage forløst det vi ikke kunne de sidste par år. Satme et lækkert mål og mindes ikke lige han har lavet noget lignende for os...
 
Slog over og så de sidste 5 minutter. Han havde et langskud mere og de fik yderligere en kæmpe chance. De kunne ligeså godt have vundet den kamp.
 
Det er da også ret lækkert for AGF, at Grænbæk viser sig frem i EL med det samme. Så bliver det nemmere at sælge den næste spiller til en god pris.
 
Det er da også ret lækkert for AGF, at Grænbæk viser sig frem i EL med det samme. Så bliver det nemmere at sælge den næste spiller til en god pris.
Hel sikkert. På et tidspunkt var det ved at blive et problem for FCN, at alle deres salg floppede i udlandet, så kun godt at spillere som Grønbæk og Stage (selvom han tog en omvej over FCK) gør det godt i udlandet. Havde de alle floppet som Bundu, så kunne det godt blive problematisk.
 
Ved ikke om det er rette tråd, men stødte lige på denne her:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


En tur ad mindernes allé og sjovt at se tempo, banekvalitet, TV-produktion osv. anno 1984. Var selv en af de 22500 og husker, at det blev nervøst og forkrampet i overtal og med Siv i Vejle-målet.

/W

PS: Ove Hust!
 
Top