New posts
  • Synes du ikke der er nok debat om AGF på sitet, udover vores kamptråde?

Opret en profil eller log ind med eksisterende bruger, så kan du tilgå den generelle debat om AGF og om stadionbyggeriet. Dette inkluderer også vores store transfertråde.

Nyhed Ignorer bruger/tråd/kategori

Notifications i toppen ekskluderer desværre ikke indlæg fra ignorerede tråde.

Attachments

• IMG_0445.jpeg
    IMG_0445.jpeg
    541.5 KB · Views: 4
Jeg har nu valgt at ignorere cykeltråden. Den er væk fra oversigten, men tæller fortsat som ulæste beskeder i toppen. Derfor er jeg alligevel nødt til at gå ind i den, hvis alle indlæg skal markeres som læst, medmindre jeg i stedet manuelt vælger at have læst alle indlæg, hver gang cyklisterne har spammet dette fine fodboldforum. Kæden er hoppet af.

Det er jo stadig en mulighed at “Mark forums read” når der kun er cykeltråden tilbage :)
Det ville selvfølgelig være lidt lettere med en rigtig ignorer-funktion men det er jo bare et par fingerbevægelser, ikke mere.

Det er jo stadig en mulighed at “Mark forums read” når der kun er cykeltråden tilbage :)
Det ville selvfølgelig være lidt lettere med en rigtig ignorer-funktion men det er jo bare et par fingerbevægelser, ikke mere.
Giver ikke mening at skulle derind hver gang. Så kunne jeg lige så godt lade være med at ignorere den, da jeg alligevel kun bruger ulæste listen.