Nyheder

Lidt nyt fra træningsbanen

Di Stefano

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
767
Point
43
Her medio februar ser det ikke ud til, at vi kan forvente ?ndringer i truppen f?r til sommer.
Man kunne have en forventning om, at enkelte spillere ville s?ge v?k med udsigt til manglende spilletid, men her i uge 7 var alle hjemme i DK og tr?nede med p? bedste vis undtagen Spelmann, der d?jer med en l?gskade.

I forhold til kampen mod S?nderjyske ser det ud til, at David har de samme spillere til r?dighed som sidst, men han kan jo v?lge at blande kortene anderledes. Lige nu ser det ud til, at 20 spillere sl?sser om de 18 pladser, og det er jo ikke givet, at Dino og Kaastrup er dem der sidder ude igen til n?ste kamp.
Det ser ud til, at Bundu lige s? stille er ved at v?re p? vej tilbage, men b?de han og H?jer var stadig p? sk?netr?ning mandag.

Godt at se s? mange spillere i fuld firspring p? en smuk solbeskinnet dag. Den gode energi fra fredag var stadig tilstede  ;) .

Alsgaard

Administrator
Sidefrivillig
Oprettet
15 Januar 2019
Beskeder
451
Point
63
Webside
agf-forum.dk
Tak for f?rste indl?g!  :)

Dejligt at h?re en status fra tr?ningsbanen, keep 'em coming!
Det er ogs? dejligt at h?re, at truppen er intakt, for jeg tror virkelig vi kan g? et godt for?r i m?de. Premieren viste gode takter, og med top-6 s? t?t p? som (n?sten) aldrig f?r, s? M? spillerne simpelten v?re sultne for at komme derop.

KejserJohn

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
329
Point
28
Mest lige for at teste min oprettelse.....dejligt at vi har en n?sten skadesfri trup!

cmunk

New member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3
Point
1
Dejligt med godt nyt fra tr?nings banen, bliver sp?nende at se om vi starter med de samme 11 p? fredag.

T-Knogle

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
1.435
Point
63
Di Stefano sagde:
.......og H?jer var stadig p? sk?netr?ning mandag.

Han var lidt en skygge af sig selv mod S?nderjyske, gad vide om han tr?kker med et eller andet?

Di Stefano

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
767
Point
43
T-Knogle sagde:
Di Stefano sagde:
.......og H?jer var stadig p? sk?netr?ning mandag.

H?jer p?drog sig en mindre skade kort f?r s?sonstart, men han meldte straks ud, at det ikke var noget, der ville holde ham ude til s?sonstart. S? det er vist bare rettidig omhu  😉.

Di Stefano

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
767
Point
43
If?lge vores hjemmelsmand var der ikke de store nyheder til tr?ningen i dag.

Det var kun b?nken og reserverne der var ude at spille 6 mod 6, og alle var med undtagen Bundu og Spelmann og de 12, der var i rigtig kamp. Der er f?rst nyt om Tingager efter yderligere unders?gelser, s? der er nok f?rst nyt for alvor mandag. Vi krydser fingre for, at han ogs? kan bidrage mod FCM, selv om det jo ikke lige nu ser s? godt ud.

KejserJohn

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
329
Point
28
Lad os h?re nyt fra Fredensvang; om nogen er til tr?ning idag og evt har nyt om Tingager...?

Di Stefano

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
767
Point
43
KejserJohn sagde:
Lad os h?re nyt fra Fredensvang; om nogen er til tr?ning idag og evt har nyt om Tingager...?
Der var endnu intet nyt om Tingager i formiddag, hvor flere af de mere etablerede spillere sad over til tr?ning. Stadig ingen Bundu og Spelmann.

KejserJohn

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
329
Point
28
Jeg var forbi Fredensvang idag...og der var ikke nogen p? tr?ningsbanerne kl 11.....programmet siger der skulle v?re tr?ning kl 10.30, men det KAN jo v?re flyttet.....

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.300
Point
113
https://twitter.com/KimRobin75/status/1098164083365462016

Frederik Tingager tr?ner - efter lidt indledende opvarmning med holdkammeraterne - for anden dag i tr?k for sig selv ude p? banen sammen med fysioterapeut. Laver skarpe vendinger. Han giver selv udtryk for, at kn?et f?les ok.

Holmertz

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
941
Point
43
Stig AKA Frank Heskj?r date=1550657844 sagde:
https://twitter.com/KimRobin75/status/1098164083365462016

Frederik Tingager tr?ner - efter lidt indledende opvarmning med holdkammeraterne - for anden dag i tr?k for sig selv ude p? banen sammen med fysioterapeut. Laver skarpe vendinger. Han giver selv udtryk for, at kn?et f?les ok.

Fandme gode nyheder. Uanset om han er klar mod FCM, s? det i hvert fald ikke en alvorlig skade han har f?et.

Di Stefano

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
767
Point
43
Ja, der skulle v?re to gode nyheder i dag:
Tingager p? banen med bold og skarpe vendinger, s? ingen alvorlig skade her.
Bundu var med i spil til to m?l, s? her sker der ogs? noget positivt.

Mengsen

Member
Oprettet
21 Februar 2019
Beskeder
181
Point
18
Gode nyheder med Tingager!

Men jeg m? tilst? at han statur og bev?gelser giver flashback til Bambi p? isen. Jeg h?ber det er rent visuelt og at de lange st?nger ikke er ekstraordin?rt udsat for skader.

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.300
Point
113
Mengsen date=1550786329 sagde:
Gode nyheder med Tingager!

Men jeg m? tilst? at han statur og bev?gelser giver flashback til Bambi p? isen. Jeg h?ber det er rent visuelt og at de lange st?nger ikke er ekstraordin?rt udsat for skader.
 Haha :D Jeg t?nker mere Devdariani og Peter Crouch n?r jeg ser ham. Alts? spillere som er h?je og ranglede, men som har fin teknik, og er sv?re at f? bolden fra, og som f?rer den langt bedre rundt end man skulle tro :D 

Tingager er en humlebi :D

Di Stefano

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
767
Point
43
Ja, det var ikke sjovt at se et midterforsvar onsdag best?ende af Juelsgaard og Hausner.

Backman skulle v?re ude med en hjernerystelse. Lyder m?rkeligt. I efter?ret var det en virus-meningitis. Gud ved om det ikke er det samme, som er p? f?rde nu. Man kunne have en skummel mistanke om, at det m?ske slet ikke var en virus. Er ikke ligefrem det typisk billede af s?dan et forl?b.

Tingager har tr?net fuldt med l?rdag, men at skulle undv?re Backman er rigtigt skidt. Det kan sagtens koste top 6.

Di Stefano

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
767
Point
43
David har i dag meldt ud, at Backman skulle have f?et en bold i hovedet under tr?ning, og at man med hans historik blev sk?net. Sp?ndende at se, om han er tilbage i vig?r i den kommende uge, hvor vi har flere spillere ude.

Di Stefano

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
767
Point
43
Backman, Tingager og Sana var ikke med p? banen i dag, men det lyder til, at de to sidste skulle kunne blive klar til s?ndag. Bundu skulle ogs? have tr?net med, selv om han var i kamp i g?r.

Leinad

New member
Oprettet
26 Februar 2019
Beskeder
21
Point
3
Ham Bundu.....Skal det ikke snart v?re? Han bliver 22 om lidt. Jeg har indtryk af at han hele tiden er sm?skadet. Han er jo ikke rigtig brudt igennem endnu. Han har v?ret i klubben 2,5 ?r.

Mengsen

Member
Oprettet
21 Februar 2019
Beskeder
181
Point
18
Leinad sagde:
Ham Bundu.....Skal det ikke snart v?re? Han bliver 22 om lidt. Jeg har indtryk af at han hele tiden er sm?skadet. Han er jo ikke rigtig brudt igennem endnu. Han har v?ret i klubben 2,5 ?r.

Han er lidt sv?r at blive klogt p?, fordi hvad er det lige han skal 'leve af' som angriber/fl?j? Som fl?j er det ret let; hej skal l?re at spille positionen. Som angriber er han ikke en raket, og dermed har han god tid endnu. Men han har noget sp?ndende over sin fysik, og noget teknik, s? jeg tror det handler om at f? sat de dele sammen og f? l?rt ham det taktiske. Og som boksmand, m? han gerne l?re mere jern og han har stadig tid.

Men alt i alt, er der et stort ? herfra

Di Stefano

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
767
Point
43
F?rstevalgene som midtstoppere var desv?rre endnu ikke at se p? banen i dag, men Sana tr?nede med for fuld kraft.

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.300
Point
113
Meldingen p? twitter, bekr?ftet af stigens Kim Robin Graahede, er at Tingager er p? gr?s imorgen!

Ift kampen imod Vendsyssel kan b?de Sana, Juelsg?rd og Tingager v?re tilbage, og som minimum de to f?rste.

Salling23

Kamptrådsekvilibrist
Oprettet
12 Februar 2019
Beskeder
514
Point
63
Alder
50
Webside
ole-salling.simplesite.com
Mengsen sagde:
Leinad sagde:

Han er lidt sv?r at blive klogt p?, fordi hvad er det lige han skal 'leve af' som angriber/fl?j? Som fl?j er det ret let; hej skal l?re at spille positionen. Som angriber er han ikke en raket, og dermed har han god tid endnu. Men han har noget sp?ndende over sin fysik, og noget teknik, s? jeg tror det handler om at f? sat de dele sammen og f? l?rt ham det taktiske. Og som boksmand, m? han gerne l?re mere jern og han har stadig tid.

Jeg vil gerne se ham som angriber i 442, der tror jeg han kan blive rigtigt god

Di Stefano

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
767
Point
43
Stig AKA Frank Heskj?r sagde:
Meldingen p? twitter, bekr?ftet af stigens Kim Robin Graahede, er at Tingager er p? gr?s imorgen!

Ift kampen imod Vendsyssel kan b?de Sana, Juelsg?rd og Tingager v?re tilbage, og som minimum de to f?rste.

Hvor har du set meldingen om Tingager. Har ikke kunnet finde det nogen steder ?

SteenA

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.300
Point
113
Di Stefano date=1551890399 sagde:
Stig AKA Frank Heskj?r date=1551880717 sagde:

Hvor har du set meldingen om Tingager. Har ikke kunnet finde det nogen steder ?

Kim Graahede: Twitter

mono

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
152
Point
28
Alder
36
Salling23 date=1551890221 sagde:
Mengsen date=1551286684 sagde:
Leinad date=1551215186 sagde:

Jeg vil gerne se ham som angriber i 442, der tror jeg han kan blive rigtigt god

Hvis vi endelig taler 4-4-2-angribere, s? er det her, jeg egentlig gerne vil se Ryan Mmaee igen. Man bliver ikke belgisk u21-landsholdsspiller uden at kunne nogle ting, og i hans, indtil videre, vingeskudte ophold her i byen, har det virket ret ?benlyst og tydeligt p? mig, at han er en af de angribere, der prim?rt f?r sine kvaliteter til udtryk med en makker i et to-mandsangreb.
(-hvilket atter aff?der '?' omkring castingen af ham, foruden graden af panik over lejem?let, n?r man har v?ret fuldt bevidst om, prim?rt at ville spille med een angriber)

Og hvis vi endelig mener, at der st?r mange folk foran Mmaee til at danne et s?dan to-mandsangreb sammen med typen 'Mortensen' - Mortensen+enten Sana, Bundu, Ammitzb?ll og evt. Riel eller Kaastrup f?r Mmaee - s? synes jeg, det er decideret ufint, hvis man ikke har fors?gt at opsige lejem?let og sende ham tilbage til Li?ge. S? inviterer man et udenlandsk stortalent, og spilder hele hans 2. senior-?r p? ikke og en pind. Det er en sindsygt vigtig tid for spilleren, og det synes egentlig hverken er v?rdigt eller noget godt signal fra klubben.

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.300
Point
113
Er meget enig.

Men jeg t?nker ikke at DN p? nogen som helst m?de er p? vej til at spille 4-4-2. Han har sagt noget s? direkte: "jeg kommer aldrig til at spille med mere end 1 angriber" p? det tv-klip foran klubbens tidligere spillere etc. S?dan husker jeg det. Tager jeg fejl? Mener endda han har sagt det mere end en gang.

SteenA

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.300
Point
113
mondrup date=1552034877 sagde:
Og hvis vi endelig mener, at der st?r mange folk foran Mmaee til at danne et s?dan to-mandsangreb sammen med typen 'Mortensen' - Mortensen+enten Sana, Bundu, Ammitzb?ll og evt. Riel eller Kaastrup f?r Mmaee - s? synes jeg, det er decideret ufint, hvis man ikke har fors?gt at opsige lejem?let og sende ham tilbage til Li?ge. S? inviterer man et udenlandsk stortalent, og spilder hele hans 2. senior-?r p? ikke og en pind. Det er en sindsygt vigtig tid for spilleren, og det synes egentlig hverken er v?rdigt eller noget godt signal fra klubben.
Jeg synes "ufint" er at overdrive noget. Han n?ede dog at spille 12 kampe i efter?ret, fra september m?ned (heraf 3 pokalkampe). I opstarten til for?ret blev han skadet og er derfor kommet ekstra meget bagud. Jeg har sv?rt ved at se, hvad han personligt ville have f?et ud af at blive sendt hjem til Standard Liege. I hvert fald n?ppe spilletid p? et niveau, der ligner superligaen. Det er jo ogs? udvikling for en ung spiller at skulle k?mpe for sin plads til den daglige tr?ning.

Dine ulæste indlæg

Top Bottom