New posts
  • Synes du ikke der er nok debat om AGF på sitet, udover vores kamptråde?

    Opret en profil eller log ind med eksisterende bruger, så kan du tilgå den generelle debat om AGF og om stadionbyggeriet. Dette inkluderer også vores store transfertråde.

Lidt nyt fra træningsbanen

Lidt nyt fra træningsbanen

Di Stefano

Experienced member
Her medio februar ser det ikke ud til, at vi kan forvente ?ndringer i truppen f?r til sommer.
Man kunne have en forventning om, at enkelte spillere ville s?ge v?k med udsigt til manglende spilletid, men her i uge 7 var alle hjemme i DK og tr?nede med p? bedste vis undtagen Spelmann, der d?jer med en l?gskade.

I forhold til kampen mod S?nderjyske ser det ud til, at David har de samme spillere til r?dighed som sidst, men han kan jo v?lge at blande kortene anderledes. Lige nu ser det ud til, at 20 spillere sl?sser om de 18 pladser, og det er jo ikke givet, at Dino og Kaastrup er dem der sidder ude igen til n?ste kamp.
Det ser ud til, at Bundu lige s? stille er ved at v?re p? vej tilbage, men b?de han og H?jer var stadig p? sk?netr?ning mandag.

Godt at se s? mange spillere i fuld firspring p? en smuk solbeskinnet dag. Den gode energi fra fredag var stadig tilstede  ;) .
 
Tak for f?rste indl?g!  :)

Dejligt at h?re en status fra tr?ningsbanen, keep 'em coming!
Det er ogs? dejligt at h?re, at truppen er intakt, for jeg tror virkelig vi kan g? et godt for?r i m?de. Premieren viste gode takter, og med top-6 s? t?t p? som (n?sten) aldrig f?r, s? M? spillerne simpelten v?re sultne for at komme derop.
 
Dejligt med godt nyt fra tr?nings banen, bliver sp?nende at se om vi starter med de samme 11 p? fredag.
 
Di Stefano said:
.......og H?jer var stadig p? sk?netr?ning mandag.

Han var lidt en skygge af sig selv mod S?nderjyske, gad vide om han tr?kker med et eller andet?
 
T-Knogle said:
Di Stefano said:
.......og H?jer var stadig p? sk?netr?ning mandag.

H?jer p?drog sig en mindre skade kort f?r s?sonstart, men han meldte straks ud, at det ikke var noget, der ville holde ham ude til s?sonstart. S? det er vist bare rettidig omhu  😉.
 
If?lge vores hjemmelsmand var der ikke de store nyheder til tr?ningen i dag.

Det var kun b?nken og reserverne der var ude at spille 6 mod 6, og alle var med undtagen Bundu og Spelmann og de 12, der var i rigtig kamp. Der er f?rst nyt om Tingager efter yderligere unders?gelser, s? der er nok f?rst nyt for alvor mandag. Vi krydser fingre for, at han ogs? kan bidrage mod FCM, selv om det jo ikke lige nu ser s? godt ud.
 
KejserJohn said:
Lad os h?re nyt fra Fredensvang; om nogen er til tr?ning idag og evt har nyt om Tingager...?
Der var endnu intet nyt om Tingager i formiddag, hvor flere af de mere etablerede spillere sad over til tr?ning. Stadig ingen Bundu og Spelmann.
 
Jeg var forbi Fredensvang idag...og der var ikke nogen p? tr?ningsbanerne kl 11.....programmet siger der skulle v?re tr?ning kl 10.30, men det KAN jo v?re flyttet.....
 
https://twitter.com/KimRobin75/status/1098164083365462016

Frederik Tingager tr?ner - efter lidt indledende opvarmning med holdkammeraterne - for anden dag i tr?k for sig selv ude p? banen sammen med fysioterapeut. Laver skarpe vendinger. Han giver selv udtryk for, at kn?et f?les ok.
 
Stig AKA Frank Heskj?r date=1550657844 said:
https://twitter.com/KimRobin75/status/1098164083365462016

Frederik Tingager tr?ner - efter lidt indledende opvarmning med holdkammeraterne - for anden dag i tr?k for sig selv ude p? banen sammen med fysioterapeut. Laver skarpe vendinger. Han giver selv udtryk for, at kn?et f?les ok.
 
 Fandme gode nyheder. Uanset om han er klar mod FCM, s? det i hvert fald ikke en alvorlig skade han har f?et.
 
Ja, der skulle v?re to gode nyheder i dag:
Tingager p? banen med bold og skarpe vendinger, s? ingen alvorlig skade her.
Bundu var med i spil til to m?l, s? her sker der ogs? noget positivt.
 
Gode nyheder med Tingager!

Men jeg m? tilst? at han statur og bev?gelser giver flashback til Bambi p? isen. Jeg h?ber det er rent visuelt og at de lange st?nger ikke er ekstraordin?rt udsat for skader.
 
Mengsen date=1550786329 said:
Gode nyheder med Tingager!

Men jeg m? tilst? at han statur og bev?gelser giver flashback til Bambi p? isen. Jeg h?ber det er rent visuelt og at de lange st?nger ikke er ekstraordin?rt udsat for skader.
 Haha :D Jeg t?nker mere Devdariani og Peter Crouch n?r jeg ser ham. Alts? spillere som er h?je og ranglede, men som har fin teknik, og er sv?re at f? bolden fra, og som f?rer den langt bedre rundt end man skulle tro :D 

Tingager er en humlebi :D
 
Ja, det var ikke sjovt at se et midterforsvar onsdag best?ende af Juelsgaard og Hausner.

Backman skulle v?re ude med en hjernerystelse. Lyder m?rkeligt. I efter?ret var det en virus-meningitis. Gud ved om det ikke er det samme, som er p? f?rde nu. Man kunne have en skummel mistanke om, at det m?ske slet ikke var en virus. Er ikke ligefrem det typisk billede af s?dan et forl?b.

Tingager har tr?net fuldt med l?rdag, men at skulle undv?re Backman er rigtigt skidt. Det kan sagtens koste top 6.
 
David har i dag meldt ud, at Backman skulle have f?et en bold i hovedet under tr?ning, og at man med hans historik blev sk?net. Sp?ndende at se, om han er tilbage i vig?r i den kommende uge, hvor vi har flere spillere ude.
 
Backman, Tingager og Sana var ikke med p? banen i dag, men det lyder til, at de to sidste skulle kunne blive klar til s?ndag. Bundu skulle ogs? have tr?net med, selv om han var i kamp i g?r.
 
Top