Nyheder
  • Det er desværre oplevet, at password meldes tilbage som værende ikke korrekt enkelte gange ved login. I så fald skal du anmode om at få det nulstillet.

NFL Fantasy league

Halvorsen

New member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
32
Point
0
Invitationerne til dette ?rs fantasy league har drillet, men i burde kunne tilmelde via dette link:

https://fantasy.espn.com/football/league/join?leagueId=918704&inviteId=69ee8450-7e55-44f6-9327-ac37d75019aa

I f?rste omgang er det kun dem der var med sidste der er plads til, men skal nok sige til hvis der ?bner sig en plads op i ?r.

Halvorsen

New member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
32
Point
0
Det er kun Danny herindefra der har meldt sig til igen, kom frisk og meld jer ind (eller meld i ikke er med i ?r) s? vi kan f? det praktiske p? plads i god tid.
[member=57]Diobocca[/member]  [member=43]mmmdkAGF[/member]  og hvem er det nu den 4 herindefra er?

Diobocca

New member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
19
Point
0
Alder
37
Hej havde ikke set opslaget. Heldigvis havde [member=31]Hamborg[/member] spotter det. Jeg f?r tilmeldt mig senest i morgen...

Halvorsen

New member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
32
Point
0
Vi skal have booket de 12 pladser, s? jer der var medlemmer sidste ?r m? hjertens gerne tilmelde jer, eller melde at i ikke vil v?re med i ?r.
Hvis ikke pladserne er booket i l?bet af denne uge, s? bliver pladserne ?bnet for andre s? vi kan n? at f? lavet draft inden s?sonstart..

Halvorsen

New member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
32
Point
0
[member=43]mmmdkAGF[/member] s? meld dig til via linket i starten af denne tr?d :)

Halvorsen

New member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
32
Point
0
Der er to ledige pladser i gruppen, hvis der er andre der kan v?re fristet..

mono

Member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
113
Point
18
Alder
36
Jeg har ikke spillet Fantasy Football f?r, men har en vis NFL-interesse generelt.
Hvorn?r skal draften v?re, og hvor aktivt et spil er det?

Halvorsen

New member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
32
Point
0
Hej Mondrup
Jeg sm?kker en poll op n?r alle har tilmeldt sig (en plads tilbage), men det er indenfor den sidste uge op til kampstart  og typisk kl. 20 dansk tid, da vi har spillere der bor i USA og Gr?nland med.

Tror vi generelt g?r rimeligt meget op i det, s? det vigtigste er egentlig at du fors?ger dit bedste og husker at s?tte hold til hver runde, og s? helst ikke vinder over mig  :D
Men kan kun anbefale det, NFL bliver lige tanden sjovere n?r man samtidig spiller fantasy.

Men du er mere end velkommen, vi er nu kun 4 herindefra, men snup pladsen hurtigt da det er f?rst til m?lle og du kan bruge linket i starten af denne tr?d til ligaen er fuld  :)

mono

Member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
113
Point
18
Alder
36
Halvorsen date=1566237728 sagde:
..og husker at s?tte hold til hver runde

Tak for svar : )

Nej, det er det jeg mener - jeg er heller ikke i tvivl om, at det er sjovest, n?r man passer det aktivt, men jeg mangler forst?elsen for n?dvendigheden af at s?tte hold til hver runde.
-er det i forhold til at man trader frit til hver runde, eller hvordan forst?s?
Alts?, er der loft/omkostninger p? udskiftninger, s? man helst n?jes med n?glespillere p? bye weeks, eller fyrer man den bare af p? udskiftningerne uden omkostninger?
Jeg formoder holdet "passer sig selv" n?ste runde, hvis jeg misser en deadline, modsat en misset runde picks?

Jeg vil umiddelbart gerne v?re med, men mangler lige til starthj?lp til forst?elsen : )

Edit: Jeg har meldt mig til nu - det skal nok blive godt det her!! :D

Halvorsen

New member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
32
Point
0
mondrup sagde:
Halvorsen date=1566237728 sagde:
..og husker at s?tte hold til hver runde

Tak for svar : )

Nej, det er det jeg mener - jeg er heller ikke i tvivl om, at det er sjovest, n?r man passer det aktivt, men jeg mangler forst?elsen for n?dvendigheden af at s?tte hold til hver runde.
-er det i forhold til at man trader frit til hver runde, eller hvordan forst?s?
Alts?, er der loft/omkostninger p? udskiftninger, s? man helst n?jes med n?glespillere p? bye weeks, eller fyrer man den bare af p? udskiftningerne uden omkostninger?
Jeg formoder holdet "passer sig selv" n?ste runde, hvis jeg misser en deadline, modsat en misset runde picks?

Jeg vil umiddelbart gerne v?re med, men mangler lige til starthj?lp til forst?elsen : )

Edit: Jeg har meldt mig til nu - det skal nok blive godt det her!! :D
Du har valgt det rigtige ved at melde dig til, s? skal du nok finde ud af det resterende derfra :)

Vi afholder en draft i ugen op til (der er lavet en poll under league siden til pr?cis hvilken dag) og i den v?lger vi skiftevis til vi alle 12 hold har en trup p? 17 offensiv spillere. Nr. 1 v?lger f?rst og s? er det efter snake systemet og v?lger sidst i 2. runder, f?rst i 3, sidst i 4 osv.
Hver runde kan du s? v?lge 10 der skal starte inde for dig, og i mods?tning til dr?mmeholdskonkurrencer kan du skifte ud med spillere helt ind til kampstart. De 10 der skal starte inde er:
1 QB
2 RB
3 WR
1 TE
1 Defence
1 Kicker
1 Valgfrit mellem RB, WR eller TB

Hver runde er der mulighed for enten at drafte spillere der er p? free agent (ikke valgt af andre hold i ligaen) og du kan fors?ge dig med trades til andre managere i ligaen.

Det med at v?re aktiv er mere at det er irriterende hvis spillere starter p? dit hold selvom alle ved de er skadede, og din modstander dermed f?r en walkover...

Men bliv fortrolig med softwaren og se lidt mere til til hvordan det hele foreg?r, og skriv endelig enten her eller i en privatbesked hvis der er noget du er usikker omkring. Min erfaring er at jo mere du n?rder med det jo sjovere bliver det, men det finder du helt selv ud af :)

ps for?vrigt er ESPNs app ret l?kker, og der er flere fra ligaen der hellere bruger app'en end browseren p? computeren

mono

Member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
113
Point
18
Alder
36
Jeg er meget klogere nu, end jeg var i g?r - tak for at holde mig lidt i h?nden : )

Jeg har ogs? fundet app'en, og har kigget mig lidt omkring, ligesom jeg s? din poll derinde Der kommer lige et svar, n?r jeg har f?et kigget i kalender lidt senere i aften. Jeg ved dog allerede nu, at hvis du skulle finde p? at vende den p? hovedet - dage vi gerne vil undg? - s? vil jeg gerne byde inde med, at mandagen er rimelig stram for mig, mens resten vist nok skal komme til at kunne virke p? den ene eller m?de. Der kommer bud efter en af de tre andre i aften : )

Og tak for heads up p? draft og gameplay. Jeg formoder, det kommer til at fremg? nogenlunde tydeligt inde p? ligaen, og ellers allierer jeg mig muligvis med en kollega, som har spillet i andre ?r. Det skal nok g?!
Hvad hold gemmer du dig bag?

Halvorsen

New member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
32
Point
0
Jeg er fra Herbas Hardhitters  :)
Ellers er Jagten p? Nr. 7, Tyrell Corp Replicants og Aarhus Dioboccans herindefra.

Hvis det k?tterske sker at det s? bliver mandag, s? f?r du autodraftet og der kan du opstille kriterier p? forh?nd hvordan du skal drafte. Men du skal da helt sikkert g? efter at v?re med live, det er klart det fedeste at have skabt sin egen stamme af spillere og bande over de idioter der tager den spiller man vil have i picket f?r man selv kommer til  ;)

Jeg har sat deadline til s?ndag med valg af draft, s? du kan v?lge at tage den taktiske og v?lge sent s?ndag for at undg? mandag d. 2/9

Halvorsen

New member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
32
Point
0
Poll om hvorn?r draft er lukker efter denne weekend, og der er 5 stemmer  afgivet og kun 1 dag med 2 stemmer..

Halvorsen

New member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
32
Point
0
Jeps lige oprettet.
Du kan k?re mock drafts s? du kan blive kendt med softwaren inden.
Selvom jeg efteh?nden kender softwaren, s? skal jeg da nok lige have en ?vedraft inden :)

Halvorsen

New member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
32
Point
0
S? er vi parat til en ny s?son (h?ber stadig s?sonen starter..), og alle der var med sidste ?r har naturligvis stadig deres plads.
Lige nu er vi de 12 der skal v?re i ligaen, men jer der var med sidste ?r, meld ind om i er med, og hvis en af managerene melder fra, s? er nye herfra selvf?lgelig velkomne til at s?ge om optagelse i ligaen :)

Dine ulæste indlæg