Nyheder

Ny Sportschef

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
3.973
Point
83
Jeg synes Kalles problem har været at han har været svingende. Han var jo verdensklasse mod fx Man United, og trods alt på landsholdet.

Uanset hvilke spillere vi kigger på er det ikke sort-hvid. Selv PM og Bundu der var hhv. top 2 og 1 over antal brændte chancer sidste år, men samtidigt indblandet i næsten et mål pr 100 min (for Bundu dog halvdelen som ass).

De stats siger alt synes jeg.

Vi skal naturligvis ikke betale mange mio for Kalle, Jesper H osv - heller ikke Rinne, der max har 3 år tilbage i DK og skal sælges senest om 2 år for at få evt. transfer hjem.

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
3.973
Point
83
YEP - vi skaber ikke chancer nok. Jon skyder for meget selv. Links er ikke verdens bedste endnu til indlæg, og vender også lidt forkert ift indlæg, men rigtigt for at skyde på mål (man kan ikke få det hele). Munks, Diks og Højer har vel ikke super mange assists ift antal indlæg, hhv 1, 0 og 5 - Højer er pænt, men tager også alle vores frispark.

Men mange dygtige backs ligger jo på 5 på en hel sæson. Det hænger naturligvis sammen med vi kun har PM til at tage imod indlæg. Jon og Links plejer at være gode til at komme i boksen, men ikke været gode de seneste kampe til det.

Nizzleroy

Well-known member
Oprettet
13 Maj 2019
Beskeder
1.401
Point
83
Jeg ved, det er kontroversielt... Men jeg vil ikke savne Grabara. Jeg synes ikke han har været i nærheden af niveauet fra foråret 2019.

Hans stats er ikke specielt gode:
Og jeg synes, han koster mange mål. Fx 1-0 målet i går (og 2-0 i følge Stig Tøfting, men det havde jeg sværere ved at vurdere). Derudover har han en elendig tendens til at blokere skud retur ud i feltet og ikke ud til siden.

Jeg ønsker noget stabilt og driftsikkert på mål, og det er han bare ikke.
Det er slet ikke kontroversielt. Jeg vil heller ikke sprænge banken for ham. Jeg ser det vigtigere at få en fløj og offensiv midt. Begge med fart i støvlerne og noget kreativitet. Jeg ved det, det et beskedent ønske😁
Grabara skal være gratis eller meget billig for han har afgjort nogle mangler, og det er trods alt blot i superligaen. Jeg kan virkelig ikke tro Liverpool har de store tanker om hans værdi. Men de er en stor klub og sådanne klubber får ofte gode penge for spillere. Jeg vil hellere give 10 mio for Rønnow end Grabara.

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.300
Point
113
Det er slet ikke kontroversielt. Jeg vil heller ikke sprænge banken for ham. Jeg ser det vigtigere at få en fløj og offensiv midt. Begge med fart i støvlerne og noget kreativitet. Jeg ved det, det et beskedent ønske😁
Grabara skal være gratis eller meget billig for han har afgjort nogle mangler, og det er trods alt blot i superligaen. Jeg kan virkelig ikke tro Liverpool har de store tanker om hans værdi. Men de er en stor klub og sådanne klubber får ofte gode penge for spillere. Jeg vil hellere give 10 mio for Rønnow end Grabara.
Hvis vi kan leje ham i et år mere på ligenende vilkår, så er det en anden sag.
Men vi skal selvfølgelig ikke sprænge banken for ham.

Men det er med Grabara som med PM: De leverer flotte redninger også, og når han piller en friløber, og så laver en fejl bagefter, så kan man pege på redningen og sige: i det mindste har han mange redninger. Bla bla..
Ligesom når en angriber brænder en chance, men ellers scorer mål generelt.

Det var klart Eskelinens største udfordring ift at få fans/andre med sig. Der var ikke de store redninger iblandt fejlene til at lave den opvejning.
Så selvom Grabara laver fejl, og det gør han, så laver han også de mange redninger. I sidste kamp mod Randers hjemme er han årsagen til at at AGF overhovedet er foran 1-0 frem til det straffe, som han er lige ved at tage, men laver en fejl på. Havde han taget det, så var det en fejlfri og perfekt kamp. Ville det være bedre at han tog det straffe, men Randers havde lavet deres mål på en af de andre chancer han tog? Næh...

Men med Eskelinen var det meget ofte sådan, at han ikke havde store redninger at opveje for sine fejl.
Det endte i diskussioner herinde om, hvorvidt man overhovedet kan "kræve"/forvente store redninger fra en målmand, og om det var godt at han ikke "skulle" ud i de redninger. Forsvaret gjorde det jo godt etc.

Vi kan konstatere at Grabara har kampe, hvor han på hjørnespark IKKE er den dominerende faktor han tidligere har været. Han er stadig brølstærk på indlæg. Men så snart det er på hjørne og frisparksdødbolde, så bliver han mere usikker. Ikke ligeså meget som Eske/Whalley, men stadig.

Men jeg vil stadig påstå at Grabara da er den bedste keeper vi har haft i nyere tid. Men jeg var allermest tryg i Grabaras første periode her, og i Jovanovic' bedste periode her.

White Stripes

Active member
Oprettet
1 April 2019
Beskeder
100
Point
28
vi skal selvfølgelig ikke sprænge banken for ham.

Vi skal vel ikke sprænge banken for nogen eller noget.

Men hvis det overhovedet er muligt at købe Grabara, ville jeg ikke tøve med at bruge rigtigt mange penge på at få ham på en lang kontrakt.

Uanset hvad Leander har regnet sig frem til, er Grabara en klassemålmand, der ville gøre en afgørende forskel for AGF i forsøget på at komme helt op i toppen.

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.300
Point
113
Men hvis det overhovedet er muligt at købe Grabara, ville jeg ikke tøve med at bruge rigtigt mange penge på at få ham på en lang kontrakt.
Uanset hvad Leander har regnet sig frem til, er Grabara en klassemålmand, der ville gøre en afgørende forskel for AGF i forsøget på at komme helt op i toppen.
Enig.

Men vi viste sidste år, hvor vi havde flere gode kanter, at vi kan blive nummer 3, og presse 2.pladsen med en Eskelinen på mål. Så mine tanker går mere på, at vi skal bruge penge på kanterne/offensiven før vi bruger en krone på defensiven. Sælges Højer så kan de penge bruges på forsvaret (erstatning for Højer+evt. ny keeper for Grabara). Men vi skal ikke bruge Bundu-millioner på noget som helst i forsvaret vil jeg sige.

Trods to 0-2 nederlag i træk, så er defensiven IKKE vores problem. Vi lukker generelt få mål ind, og taber stadig relativt få kampe. Men vi får slet slet slet ikke scoret nok mål til, at vi kan forvente at vinde en del kampe. 2 af vores 3 eneste sejre i år 2 er på 1-0, og den eneste vi har scoret mere end 1 mål i er mod Sønderjyske og FCK. Heldigvis gav de 2 mål mod Sønderjyske (1 på billigt straffe) et udbytte på 3 point.

9 superligakampe har vi spillet.
9 mål har vi scoret. 7 i "åbent spil", 2 på straffe.
2 kampe med mere end 1 mål scoret.

= ret beset: scoringskrise

Tager vi FCK-kampen ud (som odd one out), så ser det helt deprimerende ud:
8 superligakampe.
6 mål har vi scoret. 4 i "åbent spil", 2 på straffe.
1 kampe med mere end 1 mål scoret.

= Kæmpe scoringskrise.

andrewdk

Active member
Oprettet
14 Februar 2019
Beskeder
521
Point
43
Jeg tror ikke selv på Grabara efter sommerferien - men lad mig da blive positivt overrasket.

Jesper Hansen spillede FCMs pokalkamp i går.
Jeg ved ikke hvilken vej man kan tolke det, men ser nu gerne ham på en 2 årig kontrakt.

White Stripes

Active member
Oprettet
1 April 2019
Beskeder
100
Point
28
Stig,

Eskelinen er ikke god nok, og jeg tvivler stærkt på, at man i klubben for alvor tror på ham.

Det er nødvendig med en klassemålmand, så det ville jeg hellere bruge pengene på end på nye kanter.

mph

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
231
Point
28
Enig.

Men vi viste sidste år, hvor vi havde flere gode kanter, at vi kan blive nummer 3, og presse 2.pladsen med en Eskelinen på mål. Så mine tanker går mere på, at vi skal bruge penge på kanterne/offensiven før vi bruger en krone på defensiven. Sælges Højer så kan de penge bruges på forsvaret (erstatning for Højer+evt. ny keeper for Grabara). Men vi skal ikke bruge Bundu-millioner på noget som helst i forsvaret vil jeg sige.

Trods to 0-2 nederlag i træk, så er defensiven IKKE vores problem. Vi lukker generelt få mål ind, og taber stadig relativt få kampe. Men vi får slet slet slet ikke scoret nok mål til, at vi kan forvente at vinde en del kampe. 2 af vores 3 eneste sejre i år 2 er på 1-0, og den eneste vi har scoret mere end 1 mål i er mod Sønderjyske og FCK. Heldigvis gav de 2 mål mod Sønderjyske (1 på billigt straffe) et udbytte på 3 point.

9 superligakampe har vi spillet.
9 mål har vi scoret. 7 i "åbent spil", 2 på straffe.
2 kampe med mere end 1 mål scoret.

= ret beset: scoringskrise

Tager vi FCK-kampen ud (som odd one out), så ser det helt deprimerende ud:
8 superligakampe.
6 mål har vi scoret. 4 i "åbent spil", 2 på straffe.
1 kampe med mere end 1 mål scoret.

= Kæmpe scoringskrise.
Det er et tyndt forsvar for en usikker målmand, at vi har en scoringskrise.

Vi har både en scoringskrise og et problem i, at vi giver mål væk for nemt. Vi har fx lukket 8 mål ind i de sidste fem kampe inkl. 2 mod B93... Og Grabara har en aktie i det...

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.300
Point
113
Stig,

Eskelinen er ikke god nok, og jeg tvivler stærkt på, at man i klubben for alvor tror på ham.

Det er nødvendig med en klassemålmand, så det ville jeg hellere bruge pengene på end på nye kanter.
Jamen jeg er da enig.
Har jeg skrevet at "Eskelinen er god nok"? Jeg er ikke klar over hvor jeg kan give den ide. Så må jeg have formuleret mig uklart.
Men jeg vil hellere "tilbage" til at vi scorer rigeligt med mål til at der er plads til Eskelinens fejl, end at have en bedre målmand, men en offensiv der ikke selv scorer. For selv Grabara laver fejl, og hvis han ikke gør så finder dommerne et eller andet, og ellers er Hausner klar med en foræring :D

White Stripes

Active member
Oprettet
1 April 2019
Beskeder
100
Point
28
Jamen jeg er da enig.
Har jeg skrevet at "Eskelinen er god nok"? Jeg er ikke klar over hvor jeg kan give den ide. Så må jeg have formuleret mig uklart.
Men jeg vil hellere "tilbage" til at vi scorer rigeligt med mål til at der er plads til Eskelinens fejl, end at have en bedre målmand, men en offensiv der ikke selv scorer. For selv Grabara laver fejl, og hvis han ikke gør så finder dommerne et eller andet, og ellers er Hausner klar med en foræring :D
Er det et valg?

Enten et godt forsvar med en god målmand eller et godt angreb?

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.300
Point
113
Det er et tyndt forsvar for en usikker målmand, at vi har en scoringskrise.

Vi har både en scoringskrise og et problem i, at vi giver mål væk for nemt. Vi har fx lukket 8 mål ind i de sidste fem kampe inkl. 2 mod B93... Og Grabara har en aktie i det...
Ved nu ikke helt om jeg synes jeg forsvarede Grabara ved at skrive at vi også har en scoringskrise.
Men jeg mener det oprigtigt når jeg skriver at man ikke har en defensiv krise når man lukker 10 mål ind i 10 superligakampe. Og tager man FCK-kampen fra som vi gjorde den anden vej, så er det 7 mål lukket ind i 9 superligakampe. Det er altså ikke en målmands/defensiv krise. Vi ville slet ikke snakke om Grabara/målmænd/forsvaret såfremt vi vandt 3-1 frem for at tabe 0-1 eller spille 1-1.

Forestil jer vi vandt 2-1 over Randers hjemme hvor Randers får reduceret til sidst. Hvem ville huske tilbage på den kamp med defensiv ærgrelse? Grabara redder flere skud, holder os flot inde i kampen, og er lige ved at tage straffe også. AGF vandt 2-1, alle var glade. VIDERE!

Men nej. Det bliver et stort tema med de mål vi lukker ind når vi ikke selv scorer.
Ligesom da vi under Glen scorede rigeligt med mål, men lukkede tonsvis af mål ind selv, altså med omvendt fortegn. Man kan ikke give skylden til offensiven når den laver ca. 2 mål i snit, og man kan ikke give defensiven skylden når de holder det nede på 1 mål i snit imod eller under. Sådan synes jeg det i hvert fald.

Man bør score mellem 1,5 og 2 mål i snit, og lukke 1 mål ind i snit.
Vi scorer jo pt mindre en 1 mål i snit. Og det er alt alt for ringe.

Så det var ikke ment som et forsvar af Grabara som målmand, men mere en pointering i, at vi ikke har en generel defensiv krise vs hvordan vores offensiv ser ud.

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.300
Point
113
Er det et valg?

Enten et godt forsvar med en god målmand eller et godt angreb?
Ja hvis man står uden begge to, og kun har økonomi til en af delene, så er det vel?

Og vi har jo trods alt Eskelinen bag Grabara, men nærmest intet bag Links og Thorsteinsson, som ej heller præsterer pt. Meget af defensiven kan jo også redde en målmand fra at skulle i aktion. F.eks. når vi i Herning tillader 0 skud på mål. Den kamp kan Eskelinen jo også stå. Det er pga. vores spillestil at Eskelinen kunne stå på mål og vi stadig fik bronze, selvom jeg synes Eskelinen er for ringe.

Men jeg synes vi har et langt større problem offensivt en defensivt pt.
Så hvis valget er mellem hvor pengene skal bruges, så tror jeg bare ikke vi kan få begge dele. Men begge dele er vel altid det bedste? :D

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
3.973
Point
83
Målmænd har jo som regel en aktie der går mål ind - vi får ikke nogen der ikke laver fejl med mellemrum og holder buret rent en hel sæson.

Nuvel Kamil blev alvorlig skadet og spillede ikke fodbold over et ½ år og været undevejs sidste ½ år og måske 20-30 mio værd pt, men talentet og potentialet forsvinder altså heller ikke lige over nogle få måneder.

Martin Hansen

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
1.166
Point
83
Alder
47
Webside
twitter.com
Jesper Hansen spillede FCMs pokalkamp i går.
Jeg ved ikke hvilken vej man kan tolke det, men ser nu gerne ham på en 2 årig kontrakt.

Eftersom det er blevet moderne at give reserveholdsmålmanden spilletid i pokalturneringen, kan du rolig tolke det som om Jesper Hansen endegyldigt har mistet pladsen til Lössl.
Jeg er 99,9% sikker på Jesper Hansen bliver solgt til sommer. Det gavner ingen af parterne, at han fortsætter i klubben. Han ser sig selv med garanti som 1. valg det samme gør Lössl, det vil ende galt.

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.300
Point
113
Eftersom det er blevet moderne at give reserveholdsmålmanden spilletid i pokalturneringen, kan du rolig tolke det som om Jesper Hansen endegyldigt har mistet pladsen til Lössl.
Jeg er 99,9% sikker på Jesper Hansen bliver solgt til sommer. Det gavner ingen af parterne, at han fortsætter i klubben. Han ser sig selv med garanti som 1. valg det samme gør Lössl, det vil ende galt.
Jeg tror sagtens vi kan glemme alt om Jesper Hansen.
FCM har indtil videre strakt sig MEGET LANGT for ikke at se deres spillere skifte til andre Superligaklubber. Men de har støvsuget andre klubber for diverse talenter og spillere den anden vej.

Jeg vil se det før jeg tror det, førend jeg tror Jesper Hansen ikke ender med en Ronnie Schwartz ("tag til udlandet, eller sid på tribunen")

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.300
Point
113
Målmænd har jo som regel en aktie der går mål ind - vi får ikke nogen der ikke laver fejl med mellemrum og holder buret rent en hel sæson.

Nuvel Kamil blev alvorlig skadet og spillede ikke fodbold over et ½ år og været undevejs sidste ½ år og måske 20-30 mio værd pt, men talentet og potentialet forsvinder altså heller ikke lige over nogle få måneder.
Jeg tænker mere at Kamil er direkte involveret i de to mål i går, men ikke er det i FCN, da det er Hausner det kokser der hvor FCN får en friløber. Dem kan man ikke bare regne med at målmanden tager (hvilket han ellers gør i går mod Randers!).

Jeg holder fast i, at så længe Grabara har de redninger han har (og det er mange), så har man lettere ved at acceptere at han lever fejl også. Ligesom når PM brænder en chance, så har man lidt svært ved at være efter ham når man kigger på hans scoringsfrekvens derudover. Men derfor kan man godt forbande at han i den enkelte kamp, f.eks. mod FCN brænder en stor chance, og mod andre her i foråret har været lidt fraværende/uskarp i flere kampe. Men han har lavet 5 mål på de 10 liga-kampe. Det kan man jo ikke klage over, selvom 2 er på straffe. Udfordringen er mere, at han udover de to på straffe har lavet 2 mål i den samme kamp (mod FCK) som vi ikke engang vandt. Havde han sikret to gange 1-0 sejre, så havde fornemmelsen ligesom været en anden. Men altså kun 1 mål fra Mortensen der gav sejr = ude i Herning. Det er også derfor at Grabara ikke har stået som helten endnu, da han ikke redede det straffe mod Randers, eksempelvis, og ej heller mod FCK i parken. Det er sådan noget som virkelig kan ændre billedet.

Det sagt, så var det Grabaras fortjeneste at vi overhovedet holdt 0-0 så længe i går, og at vi var foran 1-0 så længe mod Randers i ligaen sidst. Han havde store redninger i begge kampe. Så jeg NÆGTER at give ham skylden for at vi sammenlagt i de to kampe scorer 1 sølle mål. 0 i åbent spil, men lille Links på hovedet som eneste scoring. Lagt sammen med de 4 kampe mod Vejle, OB og 2x FCN; så er det 1 mål på 6 kampe...!

HVAD SKER DER?

Martin Hansen

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
1.166
Point
83
Alder
47
Webside
twitter.com
FCM har indtil videre strakt sig MEGET LANGT for ikke at se deres spillere skifte til andre Superligaklubber. Men de har støvsuget andre klubber for diverse talenter og spillere den anden vej.

Indtil videre er det ren fanspekulation med Jesper Hansen til GF, men hvis vi leger med tanken, klubben rent faktisk er interesseret i JH, ser jeg det nu ikke som usandsynlig, FCM er til at snakke med.
JH er 35 år, en betydende transfersum er urealistisk og det er også i FCMs interesse, han finder en klub, han selv vil være tilfreds med og hans alder taget i betragtning og lønkrav kunne jeg forestille mig, JH ikke sådan lige kan vælge og vrage.
Som nævnt at beholde JH er som at bede om problemer.

Derudover tror jeg altså ikke, FCM føler sig specielt truet af AGF. Jeg tror dog, de allerhelst så JH i Horsens end i AGF men igen vil JH gerne til AGF, så tror jeg nu nok, de 2 klubber finder en løsning.

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
3.973
Point
83
Jesper Hansen kan de ikke holde på bænken i 1½ år vel? Men okay FCK har holdt Gryte 1½ år med splinter i bagen.

Mon ikke Jesper H får lov at skifte til Lyngby for mindre sum med klausul om han tidligst må ende i AGF, FCN eller Bif om et år når kontrakter udløber - altså udleje med option på yderligere år fx. Eller et skifte til udlandet.

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
3.973
Point
83
Ja Kamil, PM og alle skal have lov at fejle. Jeg tror stadig Kamil kan blive ligaens klart bedste allerede næste sæson og synes han er top6 mindst, måske også lige med de bedste. Lössl synes jeg stikker ud. Tildels Jesper H og Rinne måske.

Salling23

Kamptrådsekvilibrist
Oprettet
12 Februar 2019
Beskeder
514
Point
63
Alder
50
Webside
ole-salling.simplesite.com
Var lidt i tvivl om den skulle i denne tråd eller "Hvor blev de af"

PC hos Copenhagen Sunday

Og så kommer den nye sportsligt ansvarlige med en lille afsløring om en af de tidligere kæmper i FCK.
Dame N’Doye var nemlig i sommer - efter brudt med løverne - ved at ende i AGF…

Det er imo ikke specielt klogt at udtale sig om forhold hos sin tidligere arbejdsgiver.
Både fordi jeg formoder at han er underlagt en form for fortrolighedsklausul, men også fordi FCK og fremtidige arbejdsgivere må tænke sit omkring det med at udtale sig om klubbens ageren

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
3.973
Point
83
Ved godt han er en kontroversiel spiller, og ryger sikkert til udlandet, men med tanke på hans stats og evner, så synes jeg han er en 2-3 års kontrakt værd, så hænger vi ikke på ham alt for længe, og skal han sælges til god pris, skal han alligevel sælges om 1-2 år inden han transfermæssigt bliver for gammel.

Vi er naturligvis enig om der findes bedre emner (hvis de er realistiske ellers) - men han laver mål og assist og gratis og kunne styrke vores kanter og være en anderledes 9er også til variation eller

Martin Hansen

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
1.166
Point
83
Alder
47
Webside
twitter.com
Allan Sousa er en rigtig dygtig spiller, men han er langt fra en DN spiller. For egoistisk og for lidt defensivt arbejde.
Så længe AGF ikke spiller mere teknisk fodbold, vil Sousa være spildt på holdet.

Og så slet ikke nævnt Vejle vil forlange kassen for ham.

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
3.973
Point
83
Ja mine bekymringer går også mest på om han er holdspiller og defensiv stærk nok - men kunne være en fin joker at have til at presse de andre med, og vi har før håndteret at have Bundu der ikke var stærk defensivt.

Han er transferfri fra Vejle til sommer.

Nå også lige meget sker nok ikke.

OB ser iøvrigt ud til at være endnu ringere nu under Hemmingsen....

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
3.973
Point
83
haha ja ;-)
Godt vi ikke FIK en gammel skadet spiller man aldrig har kunnet døje...

Senest redigeret:

Nizzleroy

Well-known member
Oprettet
13 Maj 2019
Beskeder
1.401
Point
83

Grabara er ikke i nærheden af at være 20-30 mio værd. Max 10 mio. og jeg tvivler på at Liverpool får meget større bud på ham.

• Like
Reactions: Tom

Winther

Administrator
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.061
Point
83
haha ja ;-)
Godt vi ikke FIK en gammel skadet spiller man aldrig har kunnet døje...
N’døje? Det er et rygte jeg ikke ville tro på overhovedet hvis det ikke kom fra PC selv. Som jeg husker det var N’Doye plaget af skader til sidst selvom han stadig havde noget pondus når han kunne spille - naturligvis mod os - fordi han ikke nødvendigvis behøvede have meget stor boldføling. Han ville dog formentlig have været dyr og med stor risiko for at være ukampdygtig det meste af tiden. Desuden strider det i hvert fald imod ideen om at spillerne ikke skal være på deres sidste kontrakt hvis man hentede en der åbenlyst lige skulle vride det sidste ud af karrieren.

Det er nok godt det ikke blev til noget, men man kan måske uddrage at klubben er opmærksom på hvad vi har hvis PM er ude. Eller måske kan man forestille sig (går ud fra det ikke ligefrem blev sagt, har ikke set udsendelsen) at det handlede om at der var bud efter PM. Jeg vil ikke blive specielt overrasket hvis der skal findes en erstatning for ham til sommer, PM snakker også selv lidt om det og man synes jo også det ville være fedt hvis han skulle kunne få en mulighed i en større liga i sidste del af karrieren. Men det vil så blive en position hvor der overhovedet ikke er råd til fejlskud når han skal erstattes.

Dine ulæste indlæg

Top Bottom