Nyheder

Ny Sportschef

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
4.335
Point
83
Tja fcm og fcm lykkes da meget godt med de lange kontrakter, det er vel fint hvis kvaliteten er god nok. Men der er ingen facitliste.

At jeg kun vil stange 5 års er for s/h sagt

Det eneste jeg siger er at spillere der har vist evner og slået lidt igennem som unge fx stage, bundu, jon, links, højer, haus, albert osv skal man lave 5 års med inden de er blevet så gode udlandet rykker i dem, så er det for sent at komme med et stykke papir og en pen.

Ellers synes jeg jo netop det er fint med hvidt (anbo) munks har kortere kontrakter fx,
Synes milan, julle, backman, tengsted og ting fik for lange kontrakter. Og det sagde jeg ved underskrivelsen af dem ALLE

Som du nævner er der dog to parter - og derfor må man nogen gange lave lidt længere eller kortere deals end man ønsker som sportschef

SteenA

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.567
Point
113
Det var nu altså også en joke at Junker kom med på ligalandsholdets tur i vinteren 2017. Han havde været skadet i AGF i en stor del af efteråret og havde scoret 2 mål (i den berømte 5-1 over Helsingør, som blev Glens sidste kamp). Han blev vel udtaget, fordi han havde været en del af U21 lige inden og at Danmark i udpræget grad har manglet angribertalent. Men forventningerne steg da til ham i den periode. Jeg synes dog altid mere at han lignede mere en fløjspiller end en angriber. Men i norsk fodbold fandt han i hvert fald et niveau han kunne udvikle sig i, ligesom PM og vel også Lunding. Vi kan bestemt godt tænke mere i at udleje til Norge og i den forbindelse er det jo fint med en norsk sportschef.

Winther

Administrator
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.140
Point
83
Nu skal det måske ikke handle for meget om Junker, men jeg tænker han kan være et godt eksempel på hvorfor man skal være varsom med at vurdere en sportschefs arbejde i en anden klub udefra spillere man ikke helt kender omstændighederne omkring. Altså man kunne jo godt sidde i Norge og tænke at ham solgte AGF alt for billigt og nogle vil være enige, men efter min mening var det stadig et godt salg. Junker ville selv videre, men jeg tvivler også meget på at han ville være slået igennem her og i hvert fald ikke så hurtigt som det var påkrævet. Man kunne jo godt se han havde nogle kvaliteter, men det var heller ikke nok i Horsens og krævede nok bare en eller anden kombination af de ekstra års erfaring og et skifte til det helt rigtige hold med det rigtige niveau og den rigtige spillestil.

Det mest kritisable ved den handel var nok mest at man endte med at spille efteråret uden reelle angribere fordi ham man lejede var et fejlskud og nok heller ikke en man realistisk skulle have troet kunne lukke det hul. Men her så det jo også ud til at det faktisk kom oppefra at der ikke kunne handles lidt på forskud og dermed havde PC ikke midler og tid til at finde afløseren (som måske kunne have været at hente PM et halvt år tidligere.) Drager vi en parallel til Rosenborg ved vi heller ikke om SIB gerne ville have solgt Bendtner hurtigere (men det tror jeg nu ikke) eller i det hele taget om det var bestyrelsen der dikterede kortsigtet succes som SIB så leverede.

Der er interessant og relevant hvordan fansene ser på nogle ting, men der må også være nogle journalister der kontakter kollegaer oppe i Norge der dækker Rosenborg og får lidt mere at vide om hans tid der.

Sydhavnen

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
367
Point
43
Ikke desto mindre endte junker med at blive et 15-20 mio salg ;-)
Jeg forstår slet ikke hypen omkring Højer og nedgørelsen af junker - synes han blev et offer. Det er vores to eneste udtaget til A-landsholdet. Jeg synes medier og fans gik i selvsving på junkers afbrændere. Det er typisk mediernes fokus på AGF - ligesom når de kaldte Milan for en en der ikke kan score mål efter 170 minutter på banen (Helenius skulle bruge 300 min pr mål, og ham siger medierne vi aldrig skulle have solgt). Det er utroværdigt.

Prøv at tage stats. på junkers to første år (faktisk de første som superligaspiller bortset fra 300 på indhop i rfc).
2900 min 5 mål og 4 ass (flere af kampene blev spillet som kantspiller). Det er jo bedre end Helenius.

Og viste jo i Norge han kunne lave mål. Hareide udtog ham til landsholdet. Nå ja det er svært at ændre fastgroede forestillinger.

Hvordan du kan mene at vi skulle have fået 15 mil for en angriber der ikke kunne score mål er vildt.

Han fejlede hos os, han fejlede så efterfølgende i Horsens. Som 27 årig har han haft én god sæson, i Norge..

At få 5 mil for Junker da vi gjorde det står for mig som et af vores bedste salg nogensinde.

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.517
Point
113
Ikke desto mindre endte junker med at blive et 15-20 mio salg ;-)
16 millioner norske er lidt under 12 millioner danske, men ja :D Flot nok salg han endte med. Men vi solgte ham for 5,5 millioner uden han havde vist alle målene = endnu flottere salg :D hehe. Ærgerligt det ikke kunne blive til en masse mål i AGF også, uanset hvor mange mål/minut ser ud. Hans sidste sæson i AGF var med minutter i store dele af starten af sæsonen, 0 mål, og David lod ham gå. Inden da var han sat på bænken, og fik kun reserve-indhop ift antal minutter. Det var ikke en angriber man stålsat satsede på længere. Det måtte slutte.

Stort millionbud på dansk bomber – Ekstra Bladethttps://ekstrabladet.dk › fodbold › udenlandsk_fodbold
Her var buddet 11 millioner NOK = mellem 8-9 mio DKK

Her lyder prisen på 16 mio NOK = 11-12 mio DKK.
Junkers vilde transfer: Nu kommer han endelig afsted | BT ...https://www.bt.dk › fodbold › junkers-vilde-transfer-nu...

Og da den sidste pris var salgsprisen, mens den øverste var et "bud", så må Junker vel være blevet solgt for 16 millioner norske = 11,87 millioner (dagens vekselkurs).

SteenA

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.567
Point
113
At få 5 mil for Junker da vi gjorde det står for mig som et af vores bedste salg nogensinde.
Jeg kan også kun komme i tanke om Tullberg-salget som en bedre case i AGF. Altså som salg der klart overgik forventningerne. Det var også kun fordi vi lige havde forlænget kontrakten at vi fik så godt et salg af Junker.

Nizzleroy

Well-known member
Oprettet
13 Maj 2019
Beskeder
1.561
Point
113
Ellers synes jeg jo netop det er fint med hvidt (anbo) munks har kortere kontrakter fx,
Og hvis de pludselig brager igennem mener du om 2 år at vi skulle have givet dem 5'årige kontrakter :ROFLMAO: Ej, spøj til side. Det er mega svært med så lange kontrakter. Både i forhold til at se så langt ud i fremtiden og spillerens vilje til at binde sig så lang tid. Egne talenter med følelser for klubben er nok nemmest, mens det bliver sværere med spillere som Højer og Bundu der kan se mulighederne når de begynder at præstere.

SteenA

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.567
Point
113
Der er helt klart også noget med timing med de unge spillere. For nogen bliver en lang kontrakt en sovepude og for andre kan det betyde, at hvis de pludselig får deres gennembrud efter 3 år (Bundu), så havde det nok været en bedre løsning med en 3-årig kontrakt i starten, som så kunne forlænges med 5 år når man efter 2 år kunne se, at der skete de rigtige fremskridt. Når en ung spiller har 3 år tilbage af sin kontrakt kan det være sværere at overtale ham til en forlængelse. Men det er altsammen individuelt og der er også noget held involveret i at ramme den rigtige timing. Den 5-årige forlængelse af Stage, efter tidligere kortere kontrakter, sad lige i skabet fra PC.

Winther

Administrator
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.140
Point
83
Det er jo også en af grundene til at det bliver nemmere når der er flere penge i budgettet. Der vil blive bedre råd til både at tage nogle chancer, eller tage dem på et højere niveau, og at købe sig til noget sikkerhed. Der er dælme brændt mange penge af i FCK på dårlige spillerkøb, men der er så også en del eksempler på at de har kunnet få pengene ind igen, eller en del af dem, fordi det har været en spiller med et bedre navn og fordi deres salgspriser er højere. Og de har også kunnet hente den spiller de præcis manglede fordi der var penge til at købe ham fri. I AGF skal man også stadig være forsigtig med hvem man giver lange dyre kontraktforlængelser, men man har nu nået et niveau hvor man kan hente en PO, når han lige havde den rigtige klausul, og man kunne jo fx også godt spekulere over om vi i den nuværende situation kunne have lavet en længere aftale med Thorsteinsson, dels fordi det havde været mere interessant for ham, dels fordi der kunne lægges mere i posen. Da han kom til har han jo også kigget på at det med fast top-6 ikke var noget man ligefrem havde bevist man kunne opnå. SIB skal fortsætte en del af de takter der har været med PC men får også bedre betingelser for gradvist at flytte det opad.

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
4.335
Point
83
Ja pyt nu med junker. Kort: jeg synes casen var fin, hentet gratis, 2 flotte sæsoner, 5 mio for ham. Prisen var vel fair nok for en dansk handel, kunne have givet mere ved udlandssalg, men omstændighederne var ikke helt rigtige. De 15 mio var jo potentialet på 1-2 års sigt. (ja okay Stig de for lidt for ham -men får vel lidt videresalgs sjov og antal kampe, tror de. Jeg tipper han ikke får succes i Japan).

Synes han var samme sted som fx Bundu lige inden han bragede igennem. Junker er en type der har brug for at tillid og spilletid.Junker begik en fejl, var han blevet var gennembruddet kommet hurtigere - han tog den lange omvej. Iøvrigt enig Steen, synes også Junker havde endnu mere potentiale på kanten end som 9er han ser sig selv som.

@ Nizzle
Spådoms tråden:
Jeg laver en historisk tråd om kontrakt længder og spådomme om senere salgspriser, så kan vi altid gå tilbage haha :)

Men jeg er faktisk på linje med JN og bestyrelsen her som har ændret total taktik med unge og lange kontrakter - endelig. For at få både bedre økonomisk og sportsligt afkast (de bliver bedre med tiden - modsat de ældre hvor pilen går nedad og skaderne kommer så småt. NP har lige fået sin første overbelastningskade fx. Lur mig om det ikke er starten på flere desværre med årene. Vi kender det alle selv os lidt oppe i årene - de kom jo ikke da vi 20-25 år)

mph

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
235
Point
28
Jeg ved, det er kontroversielt... Men jeg vil ikke savne Grabara. Jeg synes ikke han har været i nærheden af niveauet fra foråret 2019.

Hans stats er ikke specielt gode:
Og jeg synes, han koster mange mål. Fx 1-0 målet i går (og 2-0 i følge Stig Tøfting, men det havde jeg sværere ved at vurdere). Derudover har han en elendig tendens til at blokere skud retur ud i feltet og ikke ud til siden.

Jeg ønsker noget stabilt og driftsikkert på mål, og det er han bare ikke.

Jeg har brug for at gentage dette indlæg og høre dem, der gerne vil give ti mio for Grabara, hvad de tænker om hans præstation i dag. Jeg synes, at han er blevet sat op på et piedestal, hvor han ikke hører til.

Han har nu kostet 3 mål i to pokalsemifinale-kampe mod Randers. Han skal godt nok have mange mirakelredninger for at rette op på det.

Winther

Administrator
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.140
Point
83
Jeg har brug for at gentage dette indlæg og høre dem, der gerne vil give ti mio for Grabara, hvad de tænker om hans præstation i dag. Jeg synes, at han er blevet sat op på et piedestal, hvor han ikke hører til.

Han har nu kostet 3 mål i to pokalsemifinale-kampe mod Randers. Han skal godt nok have mange mirakelredninger for at rette op på det.
Han havde en rigtig god fodparade, men det er klart at der er meget hente ved at have en sikker målmand.

Nizzleroy

Well-known member
Oprettet
13 Maj 2019
Beskeder
1.561
Point
113
Grabara skal næsten være gratis hvis vi skal hente ham.
Jeg håber SIB har holdt sin ferie for han får ufattelig travlt til sommer. Kæft vi er ringe på mange parametre. Det tekniske niveau er simpelthen for ringe.

Martinstranger

Administrator
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
2.472
Point
113

Nu hører du fra en som mener de 10 mio. vil kunne bruges bedre.

Beklager men jeg syntes ikke Grabrara har været afgørende meget bedre end Eskelinen. Grabrara bragte noget ro, på et tidspunkt hvor vi trængte til det men ellers har det haltet en del. Selv Randes spiller på ham ved hjørnespark og fylder op omkring ham.

Men hvorfor kan de andre hente gratis målmænd af god kaliber, så må vi da også kunne. Vi skal blot huske, at ingen målmænd er fejlfri men at vi måske ikke ser de fejl som de andre laver.

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
4.335
Point
83
Jeg synes også Kamil har et godt topniveau og redder noget som eske og andre ikke gør - men laver også fejl, det gør alle. Nogle laver færre fx rinne, løssl, jesper h.

Synes også man skal kigge på langtidsperspektivet, Kamil har salgspotentiale og kan blive god for os i op til 3 år og et salg. Eller 5 uden salg.

Synes han var ligaens bedste første gang, svingende i efteråret, en af ligaens bedste i starten af foråret, leder som hele holdet efter topniveau pt.

Men mon ikke han er faldet godt i pris :)
Rønnow kunne også være lækker

mph

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
235
Point
28
Men hvorfor kan de andre hente gratis målmænd af god kaliber, så må vi da også kunne. Vi skal blot huske, at ingen målmænd er fejlfri men at vi måske ikke ser de fejl som de andre laver.
Det var præcis derfor, jeg linkede til Benjamin Leanders stats over Grabara (han har lavet det samme for de andre SL-målmænd i twitter-tråden). I modsætning til flere af de andre målmænd, så viser Leanders stats, at det ikke er Grabaras skyld, vi ligger hvor vi gør. Med andre ord havde vi ligget bedre, med en en målmand i SL-topklasse

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.517
Point
113
Det var præcis derfor, jeg linkede til Benjamin Leanders stats over Grabara (han har lavet det samme for de andre SL-målmænd i twitter-tråden). I modsætning til flere af de andre målmænd, så viser Leanders stats, at det ikke er Grabaras skyld, vi ligger hvor vi gør. Med andre ord havde vi ligget bedre, med en en målmand i SL-topklasse
Og det samme kunne siges med Eskelinen tidligere. Pt ser vi Grabara lave de samme fejl som Eskelinen på de hjørnespark. Men Eskelinen havde alt for få kampe med store redninger ved siden af. Dem har Grabara stadigvæk. Eskelinen havde en stor redning mod FCM, og hvis han spiller som det, så kan han ligeså godt stå som Grabara pt. (selvom der gik 4 mål ind....suk)

Vi skal have en keeper som kan begge dele. Det er klart.

Holmertz

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
970
Point
43
Jeg er lidt spændt på hvad der sker med spillernes præstationer, når der kommer tilskuere igen. Det er meget få af vores spillere, der har performet på topniveau i denne sæson og der kunne de manglende tilskuere godt være en stærkt medvirkende faktor. For vi er jo nok det hold i ligaen der lever mest på gejst og energi og den tænding, som et kogende stadion giver. Selv Grabara har jo været ude og udtale, at han har svært ved at finde det rette tændingsniveau uden tilskuere på stadion.

Om ikke andet kan man håbet det kan sparke lidt energi ind i holdet igen, for de virker godt nok ret flade for tiden. Har dog også en mistanke om, at en del af spillerne som Hausner og Diks har spillet en god del af foråret med mindre skader. Den slags trætter også i længden.

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.517
Point
113
Jeg er lidt spændt på hvad der sker med spillernes præstationer, når der kommer tilskuere igen. Det er meget få af vores spillere, der har performet på topniveau i denne sæson og der kunne de manglende tilskuere godt være en stærkt medvirkende faktor. For vi er jo nok det hold i ligaen der lever mest på gejst og energi og den tænding, som et kogende stadion giver. Selv Grabara har jo været ude og udtale, at han har svært ved at finde det rette tændingsniveau uden tilskuere på stadion.
Jeg synes egentlig kun det har været i foråret det har haltet. Vi har i efteråret mange mange mål, flotte sejre, god energi, og slutter af med at udklassere AaB med 3-0 hjemme inden vi lukker ned. 3-0 ved pausen, vel og mærke.

Men ja, det var som om der skete noget i julepausen, og igen i landsholdspausen. Som om dampen simpelthen ikke kunne holdes oppe længere..

mph

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
235
Point
28
Og det samme kunne siges med Eskelinen tidligere. Pt ser vi Grabara lave de samme fejl som Eskelinen på de hjørnespark. Men Eskelinen havde alt for få kampe med store redninger ved siden af. Dem har Grabara stadigvæk. Eskelinen havde en stor redning mod FCM, og hvis han spiller som det, så kan han ligeså godt stå som Grabara pt. (selvom der gik 4 mål ind....suk)

Vi skal have en keeper som kan begge dele. Det er klart.
Vi er helt enige. Jeg taler ikke for Eskelinen tilbage på mål. Jeg taler for at pille Grabara ned fra piedestalen

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.517
Point
113
Vi er helt enige. Jeg taler ikke for Eskelinen tilbage på mål. Jeg taler for at pille Grabara ned fra piedestalen
Jeg er med, og pointerede egenligt blot, at vi stadig er der, hvor Grabara er bedre overall, men har ramt ned på Ekselinen-niveau på dødbolde. Og det er bare helt forfærdeligt giftigt for et hold, når man kan indkassere så lette mål på det. Ift at give returbolde, så er Grabara sgu ikke værre end de andre keepere i ligaen.

Jeg synes man har svært ved at forsvare at forlange mere end den kvalitet Grabara har. Selv Kalle Jonsson har jo en down-periode nu her.

Men altså Carlgren har store redninger i går, mens vores keeper giver en retur der bliver scoret på.
Det er jo nærmest forskellen på 1-0, 1-1 og 2-0 potentielt målt på 1. halvleg alene.

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
4.335
Point
83
Elsker selv statistik, men for pokker det kan også give nogle sjove resultater, fx AA i en sæson var næsten lige så målfarlig pr minut som Mortensen har været i AGF, måske mere når straffe tages ud af ligningen.

Kunne det ikke også tænkes at Grabara ikke er stå god i sidste halve år pga følgende ting:

- form nedgang personligt og på holdet
- blev hovedskadet jan-feb 2020 og var ude et halvt år
- lavet nogle dumme fejl som fx Kolding, der har kostet lidt på selvtilliden
- forsvaret ommøbleres hele tiden
- vi spiller mere offensivt fordi vi ikke kunne fortsætte med at stå lavt (vi var læst og havde store problemer med at slå bund 6 holdene)
- hverken julle eller hausner har deres styrke i luftspillet - og buba, backman og ting har ikke været til rådighed/ude af form. Synes ikke vi virker så stærke på dødbolde længere. Håber hausner kan blive bedre.

Synes man skal kigge både på kampene, stats og ikke mindst potentialet ift det sportslige afkast hele den kommende kontraktperiode. Det er jo også derfor PC ikke forlængede med hverken Anker og Blume fx. Endelig er der også den 4. ting: potentialet i salg som genererer at man kan investerer i yderligere sportsligt afkast.

Men nok meget godt vi ikke købte Kamill for de 20-30 mio han kostede i 2019, man vi få ham for en god pris synes jeg det er meget interessant. Men der er masser af andre muligheder.

Kamil bliver næppe dårligere de næste 5 år, men kan udvikle sig meget. Jesper Hansen fx kan både gå ned men måske også holde nogenlunde standard - men bedre bliver han ikke kommende år.

Noget af det gode ved at beholde de gode man har, er også man ved hvad man får og de fungerer herunder socialt. Eske så jo på papiret super ud inden han kom, det samme gjorde andre markspillere som bare ikke fungerede.

Winther

Administrator
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.140
Point
83

Egentlig interessant nok at ingen af dem har siddet specielt længe og mange af dem er ret nyansatte. Jeg tænkte ikke PC havde været længe i AGF, men det er jo lige før det var naturligt ift det at han skulle videre. Det kan være værd at have in mente når man tænker på om Bjørnen nu bliver eller for hurtigt vil afsted igen. Ikke at det nødvendigvis skal være sådan at sportschefer ikke bliver så længe bare fordi det er sådan det er de fleste steder, men det fortæller at der altså også normalt sker en hel del udskiftning der selvom det er danskere man ansætter.

?stblokken

Active member
Oprettet
8 Marts 2020
Beskeder
343
Point
43
Grabara kan næppe klandres mål 2 i første pokal semi. Og heller ikke målet i anden semi. Ikke solo.

For det første ved jeg endnu ikke om straffet er dømt mod ham. Eller Haus, for hånd på bolden. For det andet, så er han jo prisgivet med en fri mand så tæt ind under mål. En fælles forsvarsfejl.

Målet i Randers burde Olsen have helgarderet med et los ud af kommunen. Når vi nu havde en back tabt på frontlijnen.

Mål nr. et, ok. Burde være ramt rent. Eller ladet passere. Men jeg synes faktisk vi ikke beskytter vores keeper ved hjørne særlig godt. Måske noget med, at for meget trængsel er værre end rent pres. Noget som Rander så primitivt spiller på. Jeg lagde mærke til sidst, hvordan de ved hjørne stiller op med to mand. En foran Grabara. Og en bagved. De tror de er så snedige og snigangribe ham. Når der sparkes, skubber Grabara manden foran væk. Hvorved ham den karl-smarte bagved smutter ind i den plads der lige blev skabt. Bliver spændende at se om de er ligeså opfindsomme i aften.

Seppe

Member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
99
Point
18

Egentlig interessant nok at ingen af dem har siddet specielt længe og mange af dem er ret nyansatte. Jeg tænkte ikke PC havde været længe i AGF, men det er jo lige før det var naturligt ift det at han skulle videre. Det kan være værd at have in mente når man tænker på om Bjørnen nu bliver eller for hurtigt vil afsted igen. Ikke at det nødvendigvis skal være sådan at sportschefer ikke bliver så længe bare fordi det er sådan det er de fleste steder, men det fortæller at der altså også normalt sker en hel del udskiftning der selvom det er danskere man ansætter.
FCK satte gang i en lavine der fjernede 3 af de længst siddende. Mange klubber er startet på nye projekter. Det bliver spændende om billedet er det samme om nogle år. Positivt at Stig Inge har ambitioner om at lære at tale dansk...På den anden side blev Solbakken længe uden at gøre noget som helst for at gøre sig forståelig.

SteenA

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.567
Point
113
Positivt at Stig Inge har ambitioner om at lære at tale dansk...
Det er da prisværdigt, men dansk er vel ikke det primære sprog i klubben/truppen og engelsk har han trods alt fået styr på efter en flot karriere over-there.

Seppe

Member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
99
Point
18
Det primære sprog er selvfølgelig engelsk. Mener han siger at det handler om respekt og mulighed for bedre kommunikation, men det kan ses i det interview med Søren Højlund Carlsen.

Ato Vari

Administrator
Sidefrivillig
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
351
Point
63
Det primære sprog er selvfølgelig engelsk. Mener han siger at det handler om respekt og mulighed for bedre kommunikation, men det kan ses i det interview med Søren Højlund Carlsen.
Det lød ærlig talt som en subtil sviner til Solbakken.

Aske v2

Active member
Oprettet
25 Oktober 2020
Beskeder
91
Point
33
SIB gør det helt rigtige ved at tilpasse sig sprogmæssigt, det er et nødvendigt træk hvis man vil have succes i AGF.

Det er også en relativ mindre tilpasning, og vil fjerne en masse støj ved at SIB stille og roligt tilpasser sit sprog mod DK.

Man må bare lette på hatten, SIB siger stortset alt rigtigt i det interview, det virker ærligt, selvom jeg aldrig helt kan lade være med at tænke at det for SIB, må være et mindre skridt nedaf i forhold til Rosenborg tiden. :)

/Aske

Dine ulæste indlæg

Top Bottom