Nyheder
  • Det er desværre oplevet, at password meldes tilbage som værende ikke korrekt enkelte gange ved login. I så fald skal du anmode om at få det nulstillet.

Nyt software til AGF-Forum.dk ?

Synes du softwaren p? AGF-Forum.dk skal skiftes ud med et mere tidssvarende design og med flere funk

• Total voters
    6
  • This poll will close: .

swharders

Member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
440
Point
18
Hvorfor har vi skiftet dom?nenavn til old.agf-forum.dk??? Er der noget nyt p? vej, eller er vi de sure gamle m?nds klub 😳

Alsgaard

Administrator
Sidefrivillig
Oprettet
15 Januar 2019
Beskeder
152
Point
28
Webside
agf-forum.dk
swharders date=1600156437 sagde:
Hvorfor har vi skiftet dom?nenavn til old.agf-forum.dk??? Er der noget nyt p? vej, eller er vi de sure gamle m?nds klub 😳

:D :D :D :D :D 
Transfervinduet er jo ?bent, s? det kan v?re der er noget nyt blod p? vej til offensiven....

Alsgaard

Administrator
Sidefrivillig
Oprettet
15 Januar 2019
Beskeder
152
Point
28
Webside
agf-forum.dk

mono

Member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
113
Point
18
Alder
36
Jeg har ogs? v?ret holdt ude af Umbrella p? arbejds-pc. Det er en enterprise-beskyttelse, som her reagerer p? skiftende/pludselig aktivitet p? nyt/parkeret dom?ne, og som i ?vrigt g?lder selve virksomhedens beskyttede devices, hvorfor det ikke g?r fra eller til at jokke sine forskellige browsere igennem.

Cisco tjekker al mulig aktivitet op i mod hinanden p? verdensplan, hvor st?rre foretagende end d?t her af og til bliver redlistet p? evigt dynamiske 'advarselstavler' - f eks hvis hackere genererer s?rlig meget traffik med enkelte dom?ner som afsendere - men jeg er p? igen, s? det har sikkert blot v?ret en midlertidig blokering indtil de har konstateret, at her ikke for alvor er farligt 🙂

Edit: til geng?ld er "Mappen til upload af vedh?ftninger [...] ikke skrivbar. Din vedh?fting eller avatar kan ikke gemmes."

Alsgaard

Administrator
Sidefrivillig
Oprettet
15 Januar 2019
Beskeder
152
Point
28
Webside
agf-forum.dk
mono date=1600163127 sagde:
Edit: til geng?ld er "Mappen til upload af vedh?ftninger [...] ikke skrivbar. Din vedh?fting eller avatar kan ikke gemmes."
Skulle v?re tilpasset p? rettigheder nu. Men ellers s? vil det blive l?st med det nye :)

andrewdk

Member
Oprettet
14 Februar 2019
Beskeder
344
Point
18
Alsgaard sagde:
andrewdk date=1600161179 sagde:
Alsgaard date=1600150288 sagde:
andrewdk date=1600150147 sagde:
Pt kan jeg kun lege med fra telefonen

S? du kan ikke tilg? (A)GF-Forum.dk - indeks via en browser p? din PC/Mac?
Pr?vet b?de med Chrome og Explorer fra PC p? arbejdspladsen.
Kender ikke situationen hjemmefra.
Arbejdspladser er ogs? noget lort ;)
Ja, der var ikke andet at g?re end at arbejde n?r nu jeg ikke kunne komme p?  ???

Queens

New member
Oprettet
15 Februar 2019
Beskeder
27
Point
3
Det nye, hvis det er det jeg kigger på nu, er lidt mindre overskueligt ... og engelsk :)
Bliver ordene og bogstaverne “Danske” med tiden?

Dine ulæste indlæg