Jeg troede faktisk det var besluttet det skulle være i Denmark, men jeg har nok bare hæftet mig ved at Odense var valgt som værtsby. Spørgsmålet er om det vil være det samme hvis det ikke bliver tildelt Skandinavien og Danmark er med i et nyt bud senere. Men det minder mig om at man også har planer om ændringer på Odense stadion, der heller ikke vil leve op til kravene om nogle få år. Der var vist en opdateret plan på et tidspunkt, men jeg har kun set billeder a la dem der er med her, der vist må komme fra ingeniørerne. På sin vis er det vel meget godt hvis man andre steder allerede har bygget nyt, eller investerer i noget eksisterende, uden for alvor at løfte det og øge sponsorpladser osv, for så går man ikke lige i gang med det igen foreløbig og så kan vi bevare en konkurrencefordel med det nye stadion.Stadion når som bekendt ikke at blive klar til Kvinde-EM i 2025, så der bliver i stedet - hvis Norden får slutrunden - spillet i Parken og i Odense: https://dbu.dk/nyheder/2023/januar/landsholdsstjerner-stoetter-nordisk-bud-paa-em-2025/
Alt andet lige virker det som lidt dårlig timing, men der var naturligvis mange ting, der skulle gå op på samme tid.

De største stadionprojekter i Danmark - Dansk Byudvikling
Dansk topfodbold er inde i en positiv udvikling på tilskuerfronten. Landsholdet har genvundet sin popularitet i befolkningen, og kampene i Superligaen samlede i den netop overståede sæson 2021/2022 – hvor blot en enkelt Europa Playoff-kamp mellem AaB og Viborg mangler at blive afviklet –...