New posts
  • Synes du ikke der er nok debat om AGF på sitet, udover vores kamptråde?

    Opret en profil eller log ind med eksisterende bruger, så kan du tilgå den generelle debat om AGF og om stadionbyggeriet. Dette inkluderer også vores store transfertråde.

Fejl Pokalturnering 2022/23: Vatanspor - AGF, torsdag d. 01.09.2022 kl 18.30

Munksgaard, Duncan og Kurmi ikke udtaget. Mon ikke et par stykker af dem er ved at finde sig noget spilletid et andet sted? Hvis ikke man spiller denne kamp, så er det vist fordi man ikke spiller overhovedet.


/W
Mon ikke Kurminowski til Polen offentliggøres senere i dag? Det håber jeg meget. Men Duncan...? Det ville være fint at få ham på græs et andet sted, men vinduet er lukket i Danmark, Sverige og Norge. Munksgaard har haft nogle skader, så det kan også være derfor, han ikke kan slå D'Alberto af holdet lige nu.
 
Så Munksgaard til træning idag sammen med 2-3 andre ( småskadede!? ) - han var ikke sammen med de øvrige i truppen, der trænede…Grønning var med her.
 
Det her bør vel være godt nok. Ikke mange der har fået lov at blive hjemme, når man ser på bænken.

FblLPrnXoAAXree
 
Jeg er lidt delt omkring opstillingen. Fint nok at tage det seriøst, men jeg vil være ked af at få alvorlige skader, fordi vi møder en overtændt modstander, som er langsommere i tanke og handling. Men forhåbentlig lukker vi den hurtigt, så lidt af dampen går af.
 
Jeg er lidt delt omkring opstillingen. Fint nok at tage det seriøst, men jeg vil være ked af at få alvorlige skader, fordi vi møder en overtændt modstander, som er langsommere i tanke og handling. Men forhåbentlig lukker vi den hurtigt, så lidt af dampen går af.
Det er der vist ingen chance for. De virker ikke overtændte, de virker faktisk slet ikke tændte.
 
Lækker detalje og oplæg fra Yakob til Tingagers mål. Selvfølgelig også alt for let de kommer til det.
 
Det dårlige. D'Alberto er dårlig, selv på dette niveau. Jelle Duin spiller en hel kamp uden mål. Det gode. Vi scorer mange mål. Haugen scorer 3 mål. Brandhof på wingback er klasser bedre end Munks og D' Alberto. Her kan han bruge hans energi, og der er ikke så megwt pres på som i midten.
 
Top