Nyheder
AGF-Forum

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Vi har desværre oplevet en stigende mængde spamindlæg.
    Derfor ser vi os nødsaget til at gennemgå brugerdatabasen og slette de brugere, der LIGNER spambots. Dette sker løbende over de kommende dage.

Det har dog den uheldige konsekvens, at vi kan risikere at vi kommer til at slette enkelte brugere, som har en mailadresse der kan ligne en type, som en spambot plejer at benytte.

Vi gennemgår alle brugere manuelt, og ser med kritiske øjne på mailadressen, så vi gør vores aller bedste for at vi kun rammer spambots.

Ved spørgsmål, kontakt Alsgaard i en privat besked.

Problemer med korrekt visning af sitet

Alsgaard

Administrator
Sidefrivillig
Efter en flytning til ny server i nat, er der visse komplikationer, f.eks. vil editoren ikke vise menubaren i øjeblikket.

Jeg vil forsøge at re-installere hele sitet i aften eller i morgen aften (der er backup af data), men da nogle brugere har set et andet site end andre brugere, grundet nogle DNS-issues, så vil der være nogle enkelte posts der går tabt.

For nu er hovedsitet https://agf-forum.alsgaard.dk indtil jeg får det fixet.

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Taggede dig også på twitter, men jeg får denne besked ved åbning i dag.
Om det er relateret ved jeg ikke.

Vedhæftninger

• Screenshot 2020-11-29 at 10.49.12.png
    Screenshot 2020-11-29 at 10.49.12.png
    942,7 KB · Set af: 40

SteenA

Well-known member
Uden at vide så meget om Mac/Safari, så lyder det måske som om der er nogle cachede sider og/eller cookies der skal nulstilles i din browser.

Alsgaard

Administrator
Sidefrivillig
Undskyld jeg lige genoplever denne tråd.
Men manglede en at sige det i.

Kæmpe THUMBS UP til Alsgaard for at reagere på under 15 minutter fra jeg konstaterede at siden var "nede" (ikke kunne vises pga. noget verificeringshalløj), og til at han kommenterede på twitter at det nu virker igen...

SÅDAN!!!
My bad btw, det var noget SSL-certifikat der drillede :)

Tom

Active member
Jeg er i tvivl om dette er det korrekte sted at påpege det men der er slået en (mega?)footer til som er ganske tom og meningsløs at se på pt.
Jeg tilgår sitet via android mobil.

Alsgaard

Administrator
Sidefrivillig
Jeg er i tvivl om dette er det korrekte sted at påpege det men der er slået en (mega?)footer til som er ganske tom og meningsløs at se på pt.
Korrekt, skal lige have redigeret den så den indeholder noget mere meningsfuldt 😀

• Like
Reactions: Tom

Ato Vari

Administrator
Sidefrivillig
Og nu vi er ved det: Kan man fjerne de store SoMe kasser i toppen, som ikke linker til noget og fylder virkelig meget på mobil? Ellers et pænt nyt tema.

Alsgaard

Administrator
Sidefrivillig
Jeg har i øvrigt slået den fra når man er på mobilen :)

• Like
Reactions: Tom

Dine ulæste indlæg