Nyheder
AGF-Forum

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Kamptråd Superliga 21/22: Runde 12 AGF - AaB, mandag d. 18.10.2021 kl. 19.00

Hvad ender kampen?

• Total voters
    24
  • This poll will close: .

Salling23

Kamptrådsekvilibrist
kamptråd 2021 header.jpg

Modstander fan er Suzanne Rosenbak

Hvilket hold har overrasket mig mest?

Ja, faktisk er det ”mit eget” – AaB. Og det gælder såvel på som udenfor banen – der er sket et eller andet magisk i Aalborg i denne sæson. Mega support fra ”12.-manden”, både på hjemme- og udebane. Og spillere, der stepper op, som man egentlig ikke havde regnet så meget med. Pallesen spiller sit bedste ever, Ferreira er tilbage til sit gamle jeg, Granli er steppet op i forsvaret. Malthe Højholt har virkelig stemplet ind på midten. Hagelskjær og Prip gør det glimrende. Iver Fossum er i en liga for sig!
Så må vi se, hvornår vores Balkan-folk Makaric og Trajkovski er spillet helt ind.
Nå, nu ikke for begejstret, Sanne! Sagen er, at jeg ikke havde ventet dette. Troede mest vi manglede angribere, så: Ingen mål. Men der tog jeg heldigvis fejl. Og elsker det supportermiljøet har gang i p.t. 😊

Hvor tror jeg min klub ligger efter grundspillet?

Tja…. jeg er vist nødt til at sige top 6. Med mindre de får en mega nedtur, som dog også er set før. Desuden har vi nogle klubber efter os p.t., som er meget ambitiøse og vil gøre deres absolut bedste for at overhale os: Randers, OB, BIF, AGF – og den ene oprykker SIF har imponeret mig i år, men de har jo osse Kent 😊

Hvor ligger AGF, når grundspillet er slut?

Dæleme svært at sige! Ingen tvivl om, at der vil blive kæmpet hele vejen igennem (håber ikke der bliver kæmpet FOR meget fysisk ved vores næste kamp, ingen af os har brug for skadede spillere!). Jeg har svært ved at bedømme om GF kan få samlet sig så meget sammen, at man kan banke på til top 6. Men bolden er jo rund ….

Fokus på AaB:

hvornår scores der- AaB.jpg

mål for AaB.jpg

mål imod AaB.jpg

Indbyrdes

indbyrdes kamp.jpg

hvordan scores der - indbyrdes.jpg

kort -indbyrdes.jpg

pointudvikling - indbyrdes.jpg

Karantæne info:

AaB:

Intet at bemærke

AGF:
Ved næste gule kort: Yann Bisseck
Gult kort 6 points: Nicolai Poulsen
Modstander i næste runde:
Randers
, der møder OB i denne runde
Intet at bemærke

Superliga:

hvornår scores der - liga.jpg

hvordan scores der - liga.jpg

kort - liga.jpg

liga - mål.jpg

Pointudvikling i bund 6

pointudvikling - bund 6.jpg

Nizzleroy

Well-known member
Kan maksimalt se os få 1 point her. Vi kommer ikke til at kunne holde Aab fra at score, og jeg har svært ved at se os score flere mål end dem. Jeg håber DN og truppen har arbejdet lidt med vores spil med bolden i pausen, så vi tør holde lidt mere i bolden i stedet for det planløse lossen frem til PM. Kan vi holde lidt mere i bolden kan vi også for PM lidt længere frem mod modstandernes felt og får Bundu, Grønbæk, Jon og Andersson i spil lige bag PM. Det må simpelthen kunne lade sig gøre, for de tekniske niveau i de fire offensive spillere fejler ikke noget. Det er DN's ansvar at forløse det potentiale, men det er fortsat uvist om han kan det. Hvis vi igen bare går ud og losser bold, så er mit endegyldige svar på det spørgsmål et nej.

SteenA

Well-known member
Jeg tror det bliver en freak-kamp, hvor alle resultater er mulige. Med over 20.000 tilskuere må vi prøve om vi kan udnytte den fordel. Det handler også lidt om, hvordan dommeren håndterer presset.

Salling23

Kamptrådsekvilibrist
Jeg tror det bliver en freak-kamp, hvor alle resultater er mulige. Med over 20.000 tilskuere må vi prøve om vi kan udnytte den fordel. Det handler også lidt om, hvordan dommeren håndterer presset.

Jeg har viden om adskellige AaB fans der kommer til at sidde på neutralt område, så vil vil helt sikkert være flest hvide, men en del flere bolsjestribet end der plejer

Winther

Administrator
Sidst virkede det som om det fik dem til at tabe hovedet, så man må håbe det er mindre overvældende for dem denne gang. Så kan det naturligvis også bruges positivt, som tilskuerne normalt kan men med ekstra effekt. Uanset hvad tænker jeg også det er en kamp der kan gå begge veje, man skal have lidt tilfældigheder med sig og være skarp i begge ender af banen.

Stig Skov

Active member
Hvor mange, tror I, kommer? Jeg gætter på 12.500... Det er en råkold mandag aften. Og der er tilsyneladende stadig billetter at hente til samtlige C-Nedre afsnit...

Nizzleroy

Well-known member
Urgh, jeg er blevet lokket fra min plads på øvre C til familietribunen da min datter er inviteret afsted sammen med en veninde og hendes far. Så er jeg ligesom tvunget til også at sidder på de elendige pladser. OG nu skal vi sikkert også komme mega tidligt, for at få plads på øvre tribune. Jeg hader unummerede pladser på det møgstadion.