New posts
  • Synes du ikke der er nok debat om AGF på sitet, udover vores kamptråde?

    Opret en profil eller log ind med eksisterende bruger, så kan du tilgå den generelle debat om AGF og om stadionbyggeriet. Dette inkluderer også vores store transfertråde.

Fejl Superliga 21/22: Runde 4 AaB - AGF, søndag 08.08.2021 kl 18.00

Fejl Superliga 21/22: Runde 4 AaB - AGF, søndag 08.08.2021 kl 18.00
Den nye Vadzadze.

Jeg er enig i næsten alt din kritik.

Men det er voldsomt at dømme en spiller på 4 kampe, i et nyt land, når samtlige spillere har spillet som en pose nødder.
 
Spændt på hvilket ærligt nul-svar, som intet ændrer alligevel, David kommer med. Nok noget med noget power. Og så er det det samme næste søndag, hvor vi kan stå over for en kæmpe røvfuld af fck. Shit det er gået ned af bakke siden marts.
 
Jeg er enig i næsten alt din kritik.

Men det er voldsomt at dømme en spiller på 4 kampe, i et nyt land, når samtlige spillere har spillet som en pose nødder.
Jeg ved det. Det er overdrevet. Det var en smule sarkastisk. Det var mest et udtryk for at jeg ikke håber det. Men jeg ser ikke meget positivt fra ham. Men det gør jeg ikke rigtig fra nogen.
 
Nå, men de scorede da i det mindste kun på to ud af deres tre skud på mål...

Også utroligt at AaB lige rammer deres bedste kamp i 2021 netop i dag. Deres defensive midtbane, Ferreira og Højholt var jo pludselig klassespillere efter at have været på højest 1. div. niveau hidtil. Men det er altså stadig et hold vi skal kunne slå.

Desværre ikke nogen stor kamp af D'Alberto og vores forsvar virker stadig ikke helt afstemt. Kahl var heller ikke på samme niveau som mod Randers. Der er noget at arbejde på.
 
Også utroligt at AaB lige rammer deres bedste kamp i 2021 netop i dag. Deres defensive midtbane, Ferreira og Højholt var jo pludselig klassespillere efter at have været på højest 1. div. niveau hidtil. Men det er altså stadig et hold vi skal kunne slå.
Vi bliver ved med at bruge det som undskyldning. At de andre er heldige med det ene og andet. Måske er sandheden at vi bare ikke er bedre. På de 6 kampe vi har spillet den her sæson kan man vel dårligt samle én god halvleg sammenlagt.
 
David er en super god træner, men 3 ting synes jeg godt han må ændre på:
- må gerne bytte lidt før i kampene (når vi har tabt sutten eller der render nogen rundt med gult)
- må godt turde lidt mere offensivt
- satse endnu mere på de unge frem for rutinerede

Fx turde spille Albert på kanten og TK/Alberto i forsvaret (og bænke Oliver) fra kampstart. Eller i det mindste i pausen. TK var jo super god de par kampe i foråret.

Zach (eller Albert) for NP, men det er jo lidt en gammel traver.

Men bare en af de to ting, så vi lige får et ekstra offensivt twist og nogen på banen, der laver mål

Endelig kunne det også være spændende at spille Zach og Albert centralt for mere fart og dynamisk spil (altså når FCN og andre kan spille så unge kan vi sgu også) - og smide PO op i en 10er rolle, så man får hans fine blik for afleveringer længere frem og hans vilde skudtrussel tæt på mål.

Og FB på kanten når han bliver klar, så kan alle fra midtbanen nærmest lave mål (kun Zach der ikke har scoret så meget, men faktisk gjort det i træningskampe)

FB - Zach - Albert - Eric

PO
PM - Dawid
 
Vi bliver ved med at bruge det som undskyldning. At de andre er heldige med det ene og andet. Måske er sandheden at vi bare ikke er bedre. På de 6 kampe vi har spillet den her sæson kan man vel dårligt samle én god halvleg sammenlagt.

Helt enig.

Men altså, vi ved jo at vinduet først lukker d. 1.9, så vi har jo god tid endnu😂😂
 
Det er et problem at Tingager, Hausner, Munksgaard, Olsen, Poulsen og Grønbæk alle er faldet markant i niveau, Links står i bedste fald helt stille i sin udvikling og kun Jon ser ud til at flytte sig i den rigtige retning (men så har han til gengæld alvorlige mentale problemer).

Det virker ikke som om spillerne er specielt gode i den nuværende spillestil, man må håbe at det ændrer sig hurtigt, for der er ikke tid til flere af den her slags kampe.

De 11 der sluttede kampen bør starte på søndag, det virkede væsentligt mere velfungerende, selvom der stadigvæk er meget at arbejde med.
 
Hvis DN bliver ved med at satse på NP, Jon og Gift - da er det lig med nedrykningsspil for AGF. Og til det faktum behøves kun en oneliner...der er ingen grund til at skrive stolpe op og stolpe ned. 2021 er ikke bare krise for AGF, det er standarten for AGF vi ser!

Der var dog lidt stolpe ud for AGF i de sidste 15 plus ekstra tid...Så skift dog ud, DN. AGF er væk i 70 minutter i denne kamp. Det ser mere end skidt ud, men jeg er sikker på nogen er mere optimistiske end jeg er og det er sgu' ok - jeg ser det bare ikke.
 
Vi bliver ved med at bruge det som undskyldning. At de andre er heldige med det ene og andet. Måske er sandheden at vi bare ikke er bedre. På de 6 kampe vi har spillet den her sæson kan man vel dårligt samle én god halvleg sammenlagt.
Det ene udelukker desværre ikke det andet. Vi kan vel heller ikke kalde det uheld, at vi forsvarer os dårligt og ikke kan score på vores egne chancer. Men derfor er det alligevel møgirriterende, når modstanderne ikke er ret gode.
 
Det er da vildt at vi ikke får mindst et mål i slutningen af kampen.
Ja, så er det jo umuligt at score og man kan sagtens se et bedre resultat med en mere lige udnyttelsesprocent, men det var trods alt kun i starten og afslutningen vi viste lidt, så på den måde fortjente vi ikke mere. Men man kan da godt håbe vi snart har sparet sammen til at få lidt på de små marginaler og tilfældigheder frem for al den stolpe-ud for os og omvendt for modstanderne. Lidt held kunne måske forløse noget, men vi behøver jo heller ikke blive ved med at gøre modstanderne bedre end de er. Niveauet er for lavt.

Det er lidt svært at forestille sig point næste gang, men så vil der også begynde at være et voldsomt pres på for en sejr og det er en unødvendig situation at sætte sig i.
 
Nå, men de scorede da i det mindste kun på to ud af deres tre skud på mål...

Også utroligt at AaB lige rammer deres bedste kamp i 2021 netop i dag. Deres defensive midtbane, Ferreira og Højholt var jo pludselig klassespillere efter at have været på højest 1. div. niveau hidtil. Men det er altså stadig et hold vi skal kunne slå.

Desværre ikke nogen stor kamp af D'Alberto og vores forsvar virker stadig ikke helt afstemt. Kahl var heller ikke på samme niveau som mod Randers. Der er noget at arbejde på.
Nej de to skal nok have tid, men synes også vi er for defensive med de to og NP på banen samtidigt - der er for få målscorere på vores midtbanen. Man er vel nærmest heldige hvis de laver et mål til sammen på en sæson, hvis man kigger på stats.

Jeg håber dog alberto og især Kahl viser evner i at lave mål nu de ikke er rene backs som de mere var i deres klubber før.

defensivt, og ift fart og assists synes jeg de to er super spændende som kanter.

Og ellers tænker jeg også at efter en times spil+ når modstanderne er trætte, er det oplagt at bytte vores to arbejdskanter med albert, gift, fb (når han ellers er klar).
 
Jeg begriber ikke, at Duncan ikke kommer i spil og ja, når FB er klar så skal han prøves af. Sælg Jon ASAP, sælg Links eller ihvertfald på bænken og sælg NP til Norge...NU!
 
Lige nu tænker jeg på den gamle GF joke: En lille dreng ville flygte hjemmefra, fordi han blev behandlet så dårligt. “Jamen, hvor vil du da flytte hen?”, blev drengen spurgt. “Til AGF,” var svaret. “De slår ikke nogen.”

Nå. Enten har vi et ringe hold. Eller så har vi et OK hold, som præsterer helt rædselsfuldt. Ved ikke hvad der er værst. Vi er sat to år tilbage. Hold k… hvor er det ringe.
 
Top