New posts
  • Synes du ikke der er nok debat om AGF på sitet, udover vores kamptråde?

    Opret en profil eller log ind med eksisterende bruger, så kan du tilgå den generelle debat om AGF og om stadionbyggeriet. Dette inkluderer også vores store transfertråde.

Fejl Superliga 21/22: Runde 8 AGF - Vejle, søndag d. 12.09.2021 kl, 18.00

Fejl Superliga 21/22: Runde 8 AGF - Vejle, søndag d. 12.09.2021 kl, 18.00
, laver han det om og er formentlig ret ligeglad med, hvad folk mener om det.

Nu kan jeg simpelthen ikke holde kæft mere.

Hvad laver du egentlig herinde? Hvad er dit formål andet end ligegyldige one liners eller provokerende indlæg som overstående?

Du bidrager med absolut intet herinde, intet. Ban mig, giv mig en advarsel, dont care men hvor er jeg dog træt af brugere som kun provokerer.
 
Nu kan jeg simpelthen ikke holde kæft mere.

Hvad laver du egentlig herinde? Hvad er dit formål andet end ligegyldige one liners eller provokerende indlæg som overstående?

Du bidrager med absolut intet herinde, intet. Ban mig, giv mig en advarsel, dont care men hvor er jeg dog træt af brugere som kun provokerer.
Jeg forstår ikke din ophidselse. DN er formentlig ret ligeglad, og det er nok en af grundene til, at han klarer sig i klubben.

Du må hjertens gerne gøre mig til skydeskive for alt muligt. Men det var altså bare en konstatering.
 
eg forstår ikke din ophidselse. DN er formentlig ret ligeglad, og det er nok en af grundene til, at han klarer sig i klubben.

Du må hjertens gerne gøre mig til skydeskive for alt muligt. Men det var altså bare en konstatering.

En konstatering som vi skal bruge til hvad? Tror du seriøst folk bruger tid på at skrive indlæg, som de regner med klubben vil tage til sig? At DN lægger taktik efter, hvad vi fans mener?
Hvorfor er du her? Hvad får du af det?

Dine indlæg er ligegyldige, de fleste er formentlig ret ligeglade med hvad en anonym provokerende one liner bruger skriver herinde. Bare en konstatering.
 
En konstatering som vi skal bruge til hvad? Tror du seriøst folk bruger tid på at skrive indlæg, som de regner med klubben vil tage til sig? At DN lægger taktik efter, hvad vi fans mener?
Hvorfor er du her? Hvad får du af det?

Dine indlæg er ligegyldige, de fleste er formentlig ret ligeglade med hvad en anonym provokerende one liner bruger skriver herinde. Bare en konstatering.
No worries, mate.

Jeg er bare almindelig AGF-fan.
 
Nu lukker jeg den her.

Alle er velkomne her, så længe man ikke sviner andre til eller bryder loven.

Oneliners (eller få sætninger) er for mange en træls form for debat, mens det for andre er en god måde at få skrevet det de ønsker at kommunikere ud

Jeg er selv bedst til få sætninger, for jeg har sjældent tid til de helt lange indlæg.

Lad nu debatten dreje sig om indholdet i de enkelte tråde, og hvis nogen har problemer med andre brugere, så send mig en privat besked med reference til det eller de indlæg det drejer sig om, så kigger jeg på det.
 
I forhold til debatten der blev lukket. Selvom en spiller tit går til -og over - stregen, så skal der ikke dømmes noget ved rene tacklinger... som vi så her.

Jeg håber teamet er kolde og spiller bedste opstilling, og det er 4-3-3 eller 3-5-2 . Kahl, Bisseck og Kurminowskiv passer alle bedst i en 3-5-2 i mine øjne, og det er Bisseck der skyder med frem på midtbanen.

Højre (wing)back er udfordringen, uanset hvordan den kringles, og passer man Munksgaard ind, går det ud over Kahl.

For 4-3-3 taler, at det giver plads til mange stærke navne, 3 centralt midt og tre offensive. Men hvad nu hvis Bundu ikke er klar til starteren, ryger den opstilling så?

Jon og PM fremme, PO, Albert og Andersson på midten, Lund WB og resten er oplagt
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Teaser for ny hjemmebanetrøje der introduceres mod Vejle. Det indikeres kraftigt at den bliver hvid.

Startopstillingen er lidt sværere at forudsige. Jeg antager at Bundu starter på bænken, men Anderson skal måske direkte ind i startopstillingen. Nu har man jagtet ham længe og er også endt med at betale et for os meget stort beløb, så det skal vel være der hvor man har set ham gå ind gennem lang tid. Derfor tænker jeg det må være centralt. NP er ude og det kan så ændre på nogle ting, men et af de store håb man kan have er vel at han vil være en god legekammerat til PO, altså at en spiller der også kan deltage i det opbyggende spil flytter lidt fokus væk fra PO i den del og dermed både gør det lidt sværere at lukke ned for og giver PO flere muligheder for at gå med længere frem.
 
Iøvrigt dejligt Brandhof fik åbnet målkontoen - vil være lækkert hvis han bare kan ramme op mod det halve af de 10 mål og 5 ass han lavede i VFF forrige sæson. Synes han er kommet godt fra land spillemæssigt.
 
"Han lå som den ene angriber sammen med polske Dawid Kurminowski og løb dybt når holdkammeraterne forsøgte at finde ham med lange bolde. Når han modtog bolden havde han en klar mission om at løbe mod mål."

Spændende at Bundu var angriber sammen med Kurminowski i en træningskamp mod Vendsyssel, og at han beskrives som i "fin form".
Han lå som den ene angriber sammen med polske Dawid Kurminowski og løb dybt når holdkammeraterne forsøgte at finde ham med lange bolde. Når han modtog bolden havde han en klar mission om at løbe mod mål.
Han kom frem til et par indlæg, men AGF havde dog bolden klart mindst i kampen, og det gjorde det i længden svært for offensivsspilleren at sætte sit præg på kampen.

Jeg græder hvis vi bare skal spille kick'n rush, med lange bolde til Bundu og Mortensen. Jeg ved godt det er DN's spidskompetence, men det så så godt ud i første halvleg, at jeg bliver trist, hvis taktikken bare bliver at se efter Bundu og smække lange bolde i hans retning og så egentlig have bolden klart mindre. Jeg trøster mig ved at der manglede mange spillere, men det er det jeg frygter ved at Bundu skal bruges som angriber. At taktikken blive valgt ud fra at en spiller skal spille i en forkert position.
 
Jeg har virkelig en stærk følelse af vi slår vejle og søe eller hvem det nu er vi skal møde de næste par kampe.
 
"Han lå som den ene angriber sammen med polske Dawid Kurminowski og løb dybt når holdkammeraterne forsøgte at finde ham med lange bolde. Når han modtog bolden havde han en klar mission om at løbe mod mål."

Spændende at Bundu var angriber sammen med Kurminowski i en træningskamp mod Vendsyssel, og at han beskrives som i "fin form".
Tak til stiften for at omtale denne kamp, nu når AGF åbenbart ikke mener, det kunne have fans interesse, at førsteholdet har spillet en træningskamp……
 
Tak til stiften for at omtale denne kamp, nu når AGF åbenbart ikke mener, det kunne have fans interesse, at førsteholdet har spillet en træningskamp……
Det mest positive ved artiklen er næsten, at han ikke har været skadet siden han skiftede fra os. Var småskadet i låret i lang tid inden han blev solgt. Var reelt bange for, at det skulle ødelægge et potentielt salg dengang.
 
Det mest positive ved artiklen er næsten, at han ikke har været skadet siden han skiftede fra os. Var småskadet i låret i lang tid inden han blev solgt. Var reelt bange for, at det skulle ødelægge et potentielt salg dengang.
Enig ift dengang, men er ikke så bange for det pt.
- Jeg har det fint. Og jeg får at vide fra trænerne, at mine tal ser fine ud. Det gode er, at jeg ikke har været skadet siden jeg forlod AGF. Jeg har deltaget i opstarten i Anderlecht og har ikke misset en træning og fik endda nogle minutter i et par kampe, så jeg mangler nogle kampminutter, men ellers er jeg klar, siger Mustapha Bundu.

Dog kan de typer skader han fik i låret ved sprint jo ofte først opstå i kampe. Så lad os se om han kan holde til at spille fast i start 11, eller om han skal være super-sub. Grønbæk spillede en fantastisk kamp mod OB, og løb jo bare tør. Det er jo næsten oplagt at starte med ham mod Vejle, og så sætte Bundu ind efter 60 minutter.
 
Top