Nyheder
AGF-Forum

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Kamptråd Superliga 21/22: Runde 9 Silkeborg - AGF, mandag d. 20.09.2021 kl. 19.00

Hvad ender kampen?

• AGF sejr

Votes: 18 48,6%
  • Uafgjort

Votes: 8 21,6%
  • Modstander sejr

Votes: 11 29,7%

• Total voters
    37
  • Poll closed .

Salling23

Kamptrådsekvilibrist
Unavngivet.jpg

Modstander fan for Silkeborg er Christian Ditlev

Dig og din klub:
Hvordan blev du fan af din klub?

Min far tog mig med på stadion i 1992 og kort derefter begyndte SIF jo at spille rigtig godt. De første år, var jeg dog kun sporadisk stadiongænger, da min far mere tog med for min skyld end fordi han selv gik op i det.

Hvem på jeres hold forventer du skal være den mest betydningsfulde i denne sæson?

Jeg bliver nødt til at nævne 3 spillere. Først og fremmest Nicolai Larsen i målet, der skal bidrage med erfaring til vores defensiv, derefter Nicolai Vallys, der er vores mest kreative spiller, efter salget af Magnus Mattsson og sidst men ikke mindst Nicklas Helenius, der for alt i verden ikke må blive skadet da han er vores klart farligste angriber.

Hvilket talent på jeres hold glæder du dig mest til at følge?

Jeg bliver nødt til at sige Frederik Carstensen. Han er lillebror til vores højre back Rasmus Carstensen, men mere offensiv end Rasmus. Han fik debut i sidste sæson i 1. division, men har været meget plaget af skader. Hvis han kan holde sig skadesfri er min forventning, at han kommer ind på holdet senest i løbet af foråret.

Fokus på Silkeborg:

hvornår scores der - sif.jpg

mål for - sif.jpg

mål imod sif.jpg

Indbyrdes:

indbyrdes.jpg

hvordan scores der  - indbyrdes.jpg

kort - indbyrdes.jpg

Pointudvikling - indbyrdes.jpg

Karantæne info:

Silkeborg:
intet at bemærke

AGF: intet at bemærke

Modstander i næste runde:
Sønderjyske,
der skal møde Brøndby i denne runde
Der er intet at bemærke

Superliga:

hvornår scores der  - liga.jpg

hvordan scores der - superliga.jpg

kort - liga.jpg

tidspunkt - liga.jpg

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Tak for endnu en kamptråd.
Jeg ser med skræk på vores sidste mange kampe på kunstgræs (B93, FCN, SIF, Larne) og tænker at det nærmest kun kan gå galt...

Det der tæller IMOD at det går galt igen er, at vi nu har Anderson og Bundu, således at holdet har mere speed, hvilket kan være super vigtigt på kunst. Og altså største dræber mod vores egen spillestil har netop været når modstanderen kunne spille hurtigt ud af vores pres, hvilket er nemmere på kunst end på græs. Så nu må vi se, hvorvidt vi kan matche den speed mod SIF, som ifølge tipsbladets opgørelse i dag er dem der har løbet allerflest meter som hold.

Tom

Active member
Nå, er vi så nået til der hvor vi rent fakkata kan slå Kæææææænt N & hans gale sømænd?
Jeg håber det......Men tror ikke helhjertet på det.
De har haft krammet på os.
Men stimerne skal vendes. Og det skal være nu.

Sydhavnen

Well-known member
Jeg aner ikke hvad jeg skal stemme..

Maven siger at vi taber, men samtidig så tænker jeg at sidste rundes sejr, og Andersons start kan have givet et kæmpe boost for alle andre også.

Bum bum...Jeg ved det sgu ikke

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Jeg aner ikke hvad jeg skal stemme..

Maven siger at vi taber, men samtidig så tænker jeg at sidste rundes sejr, og Andersons start kan have givet et kæmpe boost for alle andre også.

Bum bum...Jeg ved det sgu ikke
Jeg bliver NØDT TIL at forberede mig på et nederlag, men jeg håber rigtig meget på en sejr. Jeg var før denne sæson med på, at det kunne tage dele af efteråret for at komme på plads. Men at det skulle starter SÅ ringe resultatmæssigt var ingen vel forberedt på!? Nu ligger jeg lige på grænsen til at synes, at de næste kampe afgør, hvorvidt jeg skal igennem resten af efteråret og begynde at forbedrede mig selv på, at jeg skal pakke håbet og drømmene om top 6-chancen væk.

Nu venter SIF og Sønderjyske, så FCM.
Derefter chancen for at indhente meget af det tabte ift top 6-kampen med direkte kampe mod AaB og Randers, såvel som OB inden vi skal spille mod FCM igen, så FCK, og slutteligt mod SIF!

Puha. Vi har selvfølgelig muligheder endnu, men det skal til at være hvis vi vi lave en FCN-agtig slutspurgt som de lavede sidste år.
De lavede 1,23 point i snit i efteråret, og kom alligevel i top 6 til trods for, at de kun nåede 1,44 for foråret hvor de satte "spurten ind".
I samme periode lavede vi 1,56 point i snit i foråret, selvom alle taler om vores forår som en kæmpe skuffelse, og FCN som holdet der gjorde det godt og overraskede ved at nå med i top 6. Sådan er gamet. Det siger både noget om hvor meget Randers og Sønderjyske gik i stå, og hvor lidt der faktisk skulle til for FCN, men også hvordan vi faktisk resultatmæssigt ikke var ude i en katastrofe i forårets 9 grundspilskampe med kun 1 nederlag, og point både i Parken, Brøndby og Herning.

Vi har sølle 6 point for 8 kampe, altså 0,75 i snit.
Vinder vi i Silkeborg er vi allerede på 1,00 i snit efter rædselsstarten.
Vinder vi så mod SøE også, så er vi på 1,2 som er tæt på FCNs efterår, og har stadig 12 grundsspilskampe tilbage der.

Så godt går det formentligt ikke, men 3 sejre i træk vil rykke utroligt meget i den liga her. Sådan er det bare.

Sydhavnen

Well-known member
Jeg bliver NØDT TIL at forberede mig på et nederlag, men jeg håber rigtig meget på en sejr. Jeg var før denne sæson med på, at det kunne tage dele af efteråret for at komme på plads. Men at det skulle starter SÅ ringe resultatmæssigt var ingen vel forberedt på!? Nu ligger jeg lige på grænsen til at synes, at de næste kampe afgør, hvorvidt jeg skal igennem resten af efteråret og begynde at forbedrede mig selv på, at jeg skal pakke håbet og drømmene om top 6-chancen væk.

Nu venter SIF og Sønderjyske, så FCM.
Derefter chancen for at indhente meget af det tabte ift top 6-kampen med direkte kampe mod AaB og Randers, såvel som OB inden vi skal spille mod FCM igen, så FCK, og slutteligt mod SIF!

Puha. Vi har selvfølgelig muligheder endnu, men det skal til at være hvis vi vi lave en FCN-agtig slutspurgt som de lavede sidste år.
De lavede 1,23 point i snit i efteråret, og kom alligevel i top 6 til trods for, at de kun nåede 1,44 for foråret hvor de satte "spurten ind".
I samme periode lavede vi 1,56 point i snit i foråret, selvom alle taler om vores forår som en kæmpe skuffelse, og FCN som holdet der gjorde det godt og overraskede ved at nå med i top 6. Sådan er gamet. Det siger både noget om hvor meget Randers og Sønderjyske gik i stå, og hvor lidt der faktisk skulle til for FCN, men også hvordan vi faktisk resultatmæssigt ikke var ude i en katastrofe i forårets 9 grundspilskampe med kun 1 nederlag, og point både i Parken, Brøndby og Herning.

Vi har sølle 6 point for 8 kampe, altså 0,75 i snit.
Vinder vi i Silkeborg er vi allerede på 1,00 i snit efter rædselsstarten.
Vinder vi så mod SøE også, så er vi på 1,2 som er tæt på FCNs efterår, og har stadig 12 grundsspilskampe tilbage der.

Så godt går det formentligt ikke, men 3 sejre i træk vil rykke utroligt meget i den liga her. Sådan er det bare.

Som AGF fan de sidste 28 år er jeg altid forberedt på et nederlag 😛

Jeg vil være tilfreds med 4 point de næste 2 kampe, hvis vi vel og mærke får et i silkeborg. Vinder vi der vil jeg have 6 point da vi altid skal slå sønderjyske hjemme.

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Som AGF fan de sidste 28 år er jeg altid forberedt på et nederlag 😛

Jeg vil være tilfreds med 4 point de næste 2 kampe, hvis vi vel og mærke får et i silkeborg. Vinder vi der vil jeg have 6 point da vi altid skal slå sønderjyske hjemme.
Ja og jeg fortæller også mig selv, at vi bare skal tage 1 kamp af gangen, især i disse tider.
Men det er da klart at ugen er lang, og man kan lade tankerne vandre i alle retninger.

Men nu må vi se. Det bliver umådeligt svært i Silkeborg. Jeg har vist aldrig sagt dette før om et opgør mod dem, men jeg vil før kampen gerne sælge den for en uafgjort på udebane på det latterlige kunstgræs mod et hold som pt gør det rigtig godt, og som virker til at være et hold der kan gøre rigtig ondt på os.

SteenA

Well-known member
En vigtig kamp. De ligger nr. 6 med 5 point ned til os. Så en sejr vil virkelig rykke. Vi når nok ikke i top-6 indenfor de næste 3 runder, men det gælder om at komme derop af inden der udbetales tv-penge efter runde 11. Efter denne kamp har vi SønderjyskE hjemme og så en tur til Herning.

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Vi når nok ikke i top-6 indenfor de næste 3 runder, men det gælder om at komme derop af inden der udbetales tv-penge efter runde 11.
Jeg må indrømme at jeg har en del længere lys på end det der :D Jeg frygter det bliver et langt sejt træk hvis top 6 skal lykkes med det efterslæb her.
Men jeg har masser af tro på, at vi nu har et slagkraftigt hold som kan ende med at vinde masser af kampe. Desværre frygter jeg bare at Randers, AaB og FCN er kommet for godt i gang til ikke at komme med, og at det så bliver BIF vi skal slås om den sidste plads med. Altså for det bliver sgu ikke let, selvom de har fået en dårlig start og står foran europæiske kampe nu.

Det er faktisk der mit håb er størst, netop at BIF og Randers skal i europæisk gruppespil, og ikke har stor bredde i truppen. Et AGF-hold med vind i ryggen skal nok overhale mindst et af de hold. Så nu gælder det om at få vendt den skide vind...

SteenA

Well-known member
Er Randers og FCM ikke gået lidt i stå?

Egentlig er det også lige meget, hvem der ligger deroppe. Det handler bare om at vi selv får de fornødne point. Og selvfølgelig er det 22. runde det handler om, men derfor vil det jo alligevel være rart, om vi kan spille os til en million eller to ekstra i tv-penge til runde 11.

Holmertz

Well-known member
Er Randers og FCM ikke gået lidt i stå?

Egentlig er det også lige meget, hvem der ligger deroppe. Det handler bare om at vi selv får de fornødne point. Og selvfølgelig er det 22. runde det handler om, men derfor vil det jo alligevel være rart, om vi kan spille os til en million eller to ekstra i tv-penge til runde 11.
Randers er i hvert fald og nu begynder de europæiske kampe. Resten af deres efterår kan godt gå hen og blive ret tungt.

Men jeg tør heller ikke tro på en sejr. Selvom sejren over Vejle må give et løft, så var det stadig blot en kneben 1-0 sejr på hjemmebane over ligaens dårligste hold. Og nu skal vi på udebane på plastik. Mit primære håb er, at SIF, som alle andre oprykkere gør, er ved at have brændt oprykkergejsten af og nu begynder at miste lidt momentum. Men som udgangspunkt vil jeg gerne sælge den for en uafgjort - og gerne en af de kedelige 0-0 kampe, som DN tidligere var god til at køre hjem. Og så kan man jo håbet at Jon, Anderson, Grønbæk eller Bundu lige glimter i et moment og skaber et mål ud af ingenting.

Stone Cold

Well-known member
Vi vinder.
Hvordan ved jeg det?
Jeg kan ikke se kampen. Derfor. ;)

Spøg til side, så kan jeg ikke forklare det, men jeg tror faktisk at sejren over Vejle forløste noget hos holdet, så de kan gå til den med en anderledes gejst og sikkerhed. Det tror jeg kommer til at gøre forskellen på mandag - det bliver igen ikke kønt eller poleret, men tre point er tre point, og i vores situation må vi krige den hjem, indtil vi har flere sejre i bagagen, og dermed kan spille med det overskud, den slags giver...

SteenA

Well-known member
Der er i hvert fald en anden psykologi ved denne kamp, end der var ved de to kampe vi tabte til dem i bronzesæsonen. Denne gang ligger de foran os og det regnes ikke som en formssag at vi vinder. Måske passer det bedre til os.

Winther

Administrator
Ja, Silkeborg er vel favoritter og det betyder selvfølgelig at det ikke vil være så overraskende hvis vi taber, men det kan også være vi kan udnytte det til vores fordel. Der er sket meget siden de sidst var oppe, så man skal nok ikke lægge for meget i resultaterne fra den sæson, men man kan på den ene side sige at der i de kampe var så stor forskel på effektiviteten at samme kampe umuligt kunne ende på samme måde igen - dog mest i hjemmekampen - men omvendt har vi også siden haft problemer på plastic og det må jo bare flytte nogle procenter over til SIF. En uafgjort som på plasticen i Farum kan vi vel godt leve med selvom vi mangler nogle flere point. Jeg ærgrer mig stadig over at vi forærede et par stykker til OB, det var unødvendigt, men der er også værdi i så at have en lille stime uden nederlag.

Dichio

Well-known member
Nu skal vi ikke gøre det værre end det er med kunst. Det gør kun betyde marginaler. Ellers synes jeg vi skal få kunst på vores nye stadion, hvis det løfter os til at vinde alle hjemmekampe :)

Naturligvis er det hhv ulempe og vi har dårlige erfaringer med kunst, men det statistiske grundlag er meget få kampe. Og det er jo ikke fordi vi har levet flot super fodbold på græs mod Viborg, OB eller Vejle. Men vi er i gang, og jeg tænker vi må kunne forvente at spille mindst lige op med SIF, så må vi se om det bliver tab, 1 eller 3 point.

Vi kan stille med en stærk start11 med tekniske spillere og bør kunne matche SIF. Jeg ser en lige kamp ca 40-30-30 - og på græs havde den måske heddet 35-30-35 og var det i Århus: os som svage favoritter (pga dårlig sæsonstart - hvis ikke ville jeg give os flere procenter).

Synes også vi har fået flere ind med teknik end sidste sæson - NP kan passende gemme energi til næste to kampe mod Frem og SØE ... mod sif med teknik: JH - Brandhof, Yann, Haus, Eric - PO, Albert, MA - Jon, PM, Bundu

Men tror nu ikke David ændrer på forsvaret så Lund spiller, og NP er tilbage for PO, gætter jeg på.

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Jeg så kun kampen mod Vejle med et halvt øje, men var det rigtigt bedømt at Bundu så besværet ud i spurterne?

Han spillede med en forbinding, og fik efter sigende noget muskelbehandling op til kampen.
Da han var i AGF sidst fik han jo til tider de der muskelproblemer når han ikke passede nok på ift spurter. Men selv uden at give sig fuldt ud er han rigeligt hurtig. Og han var flere gange ved at komme fri, og Vejle måtte fra det øjeblik han kom ind flytte forsvaret så de konstant havde styr på ham, hvilket gav plads til de andre, hvilket Albert jo ved målet var god til at udnytte.

Bundu på banen tvinger modstanderen ud i nogle indrømmelser de ikke bryder sig om. Og det er meget givende for vores offensive styrker som helhed.

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Urgh. Kunstgræs. Jeg tror ikke vi er gode nok endnu til at vinde den kamp- 2-0 til Silkeborg. Det bliver ikke kønt. Men fodbold er ikke sjovt hvis ikke man kan håbe, så jeg holder en lille kattelem åben for de tre point.
Kattelemmen er at vi har fået mere speed ind i holdet med Anderson og Bundu, og noget fandenivoldskhed i Brandhof ift de sidste kampe på kunst.

Dichio

Well-known member
Vi kommer dog i en lille bitte underdog rolle denne gang, det er trods alt ikke et klassemandskab som FCN - og heller ikke kamp vi ikke må tabe som B93 osv - plus David har prøvet det mange gang nu og må have fundet nogle løsningsmodeller. Så vidt jeg husker har vi også fået gode resultater i Farum med David ved rorpinden.

Sif små favoritter, men trods alt meget lige, vi kommer med ny gejst og kan sagtens overraske.

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Vi kommer dog i en lille bitte underdog rolle denne gang, det er trods alt ikke et klassemandskab som FCN
Det er jeg uenig i (set fra omverdenens perspektiv)

Vi møder oprykkeren Silkeborg. Det er ikke med AGF som underdog i min optik, uanset hvilken sæsonstart vi har haft. Vi har lige afsluttet et vindue med indkøb for 37 mio kroner, og kommer med en sejr i bagagen. Kan ikke se en eneste bet-udbyder have Silkeborg som favorit og AGF som underdog.

Men er på samme tid personligt meget enig i, at vi ikke BØR være favorit alt taget i betragtning :D haha :D
Og jeg ser det som en større overraskelse hvis AGF vinder, end hvis vi ikke gør i hvert fald.

Dichio

Well-known member

Vi møder oprykkeren Silkeborg. Det er ikke med AGF som underdog i min optik, uanset hvilken sæsonstart vi har haft. Vi har lige afsluttet et vindue med indkøb for 37 mio kroner, og kommer med en sejr i bagagen. Kan ikke se en eneste bet-udbyder have Silkeborg som favorit og AGF som underdog.

Men er på samme tid personligt meget enig i, at vi ikke BØR være favorit alt taget i betragtning :D haha :D
Og jeg ser det som en større overraskelse hvis AGF vinder, end hvis vi ikke gør i hvert fald.
Hehe hvis de ser AGF som favorit skal de da ind og spille på det - har kun lige tjekket en random bookie og der får man 3.00 på AGF (31)%) og 2,25 (42%) på Sif - og odds mæssigt ville jeg nok sige at krydset er pæntoverbetalt med 3,60 (26%) - jeg 40-30-30%

Ligner virkelig en meget lige kamp, hvor begge også kan ende med at være tilfredse med uafgjort.AGF på kunst og ikke scorer meget og hellere få noget med hjem end nederlag og afstive selvilliden igen, selvom uafgjort ikke rykker så meget. Synes virkelig det ligner en lidt målfattigkamp med to-tre mål, 1-1, hvor det hold som scorer til 2-1 nok vinder.

Helenius scorer mod os, og så tror jeg en af dem oppe foran scorer for os, vil være guld værd at PM scorer men også fedt hvis Bundu tanker selvtillid med en drømmestart som MA sidste uge.

SIF favorit, men så heller ikke mere, vi har lige købt energi for 15 mio og Bundu-power, så jeg er optimistisk i en tæt kamp. og vi skal ikke tage det så tung uanset resulatet i en ret lige kamp. Så længe vi kæmper ok og fx vinder over SØE i stedet - bare en af dem (og Frem).

Sydhavnen

Well-known member

Helt enig.

Vi er selvfølgelig ikke underdogs mod et oprykker hold. Særligt ikke når de har solgt deres bedste uden at dække det ind, mens vi har brugt 37 mil.

Mengsen

Active member
Mon ikke der startes i 4-3-3? NP tilbage og PO på bænken.

Skal man tro Mediano så kører Silkeborg med BSN som sportschef ... De har i hvert fald ingen kantspillere. Andre hold har indrettet sig på SIFs overfyldte midtbane, så måske også AGF? Men hvor de klumper sig sammen, skal det åbne en motorvej for Bundu. Jon kommer ikke til at åbne i bredden, han kan ikke løbe fra hverken Jesper Sørensen eller Ole Budtz. Af den grund kunne jeg godt tænke mig at se Kurminowski i stedet, men Jon har ikke spillet sig af, så han bør spille igen.

Senest redigeret:

Dichio

Well-known member
Underdogs er nok også forkert udtryk, men Silkeborg er i hvert fald objektive favoritter ifølge bookmakerne der lever af sandsynlighedsberegning - og med mange nederlag i træk og dårlige stats på kunst, forventer de fleste fans vel også vi taber ... jeg synes dog ikke vi ligefrem skal frygte et nederlag, synes det er en åben kamp med dem som favorit.

Sejr vil lune gevaldigt

Stats

Well-known member
Helt enig.

Vi er selvfølgelig ikke underdogs mod et oprykker hold. Særligt ikke når de har solgt deres bedste uden at dække det ind, mens vi har brugt 37 mil.

Set over en hel sæson skal vi helst være bedre end SIF, men situationen og den enkelte taget i betragtning kan jeg ikke os være favoritter. Argumenterne er vel ret simple:

1. AGF er Superligaens dårligste hold på kunstgræs
2. SIF er startet rigtig godt
3. AGF er startet rigtig dårligt

Det vægter højere end klubbernes generelle forudsætninger for sæsonen.

Det er dog værd at huske, at vi fik 0-0 med hjem fra Farum, så der er håb.

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Hehe hvis de ser AGF som favorit skal de da ind og spille på det - har kun lige tjekket en random bookie og der får man 3.00 på AGF (31)%) og 2,25 (42%) på Sif - og odds mæssigt ville jeg nok sige at krydset er pæntoverbetalt med 3,60 (26%) - jeg 40-30-30%

Underdogs er nok også forkert udtryk, men Silkeborg er i hvert fald objektive favoritter ifølge bookmakerne der lever af sandsynlighedsberegning - og med mange nederlag i træk og dårlige stats på kunst, forventer de fleste fans vel også vi taber ... jeg synes dog ikke vi ligefrem skal frygte et nederlag, synes det er en åben kamp med dem som favorit.

Sejr vil lune gevaldigt

Jeg indrømmer fuldstændigt, og helt aldeles, at jeg er i chok. Du finder ikke bare 1 bookmaker med SIF som favorit. DET ER ALLE JEG HAR SET...
Så jeg giver dig helt ret i stedet.

Wow... For en gangs skyld synes jeg betting-selskaberne rammer rigtigt ift mine forventninger/syn på sagen.
Jeg synes i adskillige år at AGF har haft for lave odds på sejr, hvor værdien ud fra et odds-perspektiv nærmest altid har været at spille på AGFs modstander. Men odds 3,05 på AGF hos danske spil lige nu.. Det er vildt mod en oprykker 8 kampe inde i sæsonen. Det var der sgu ikke mange der havde gættet på forud for denne sæson, uanset hvor dårlig en start man frygtede at vi isoleret ville få.

Men nu er der til gengæld god værdi i at spille på AGF hvis man lyster :D Og en X2'er burde være et fint lille odds. Jeg tror ikke vi taber, men tvivler på sejren.

• Like
Reactions: Tom

Sydhavnen

Well-known member
Set over en hel sæson skal vi helst være bedre end SIF, men situationen og den enkelte taget i betragtning kan jeg ikke os være favoritter. Argumenterne er vel ret simple:

1. AGF er Superligaens dårligste hold på kunstgræs
2. SIF er startet rigtig godt
3. AGF er startet rigtig dårligt

Det vægter højere end klubbernes generelle forudsætninger for sæsonen.

Det er dog værd at huske, at vi fik 0-0 med hjem fra Farum, så der er håb.

Er vi Superligaens dårligste hold på kunst?

Vi spiller vel så få kampe på kunst at det statistiske grundlag er for småt til at konkludere noget ud af det? Jeg husker da en sejr i Farum i 2019, og sidste år var der kun Farum med kunst i Superligaen, og at vi ikke vinder 2 kampe ude mod et hold er der vel også andre der har prøvet?

At jeg selv tvivler på sejr imorgen har intet med kunst at gøre. Vi har vel iøvrigt også selv en kunstbane vores spillere træner på dagligt?

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Vi spiller vel så få kampe på kunst at det statistiske grundlag er for småt til at konkludere noget ud af det? Jeg husker da en sejr i Farum i 2019, og sidste år var der kun Farum med kunst i Superligaen, og at vi ikke vinder 2 kampe ude mod et hold er der vel også andre der har prøvet?
Vi tabte også til B93 i Farum i pokalen sidste år, til trods for at udspille dem fuldstændigt i Aarhus, og vi tabte også til Larne på deres kunstgræs så sent som i starten af denne sæson.

Sydhavnen

Well-known member
Vi tabte også til B93 i Farum i pokalen sidste år, til trods for at udspille dem fuldstændigt i Aarhus, og vi tabte også til Larne på deres kunstgræs så sent som i starten af denne sæson.

Vi taber taber vel generelt til alle mulige hele tiden lige pt?😁

Vi slog jo heller ikke Larne hjemme selvom vi spillede på græs.

At vi taber 4 kampe på plastik i 2021 ser jeg ikke gør at vi er de dårligste i Danmark til at spille på plastik.