Nyheder
AGF-Forum

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Kamptråd Superliga 22/23: R5 AGF - Lyngby, mandag d. 15.08.2022 kl. 19.00

Hvad ender kampen?

• AGF sejr

Votes: 29 74,4%
  • Uafgjort

Votes: 6 15,4%
  • Modstander sejr

Votes: 4 10,3%

• Total voters
    39
  • Poll closed .

Nizzleroy

Well-known member
Jeg er med på, vi debatterer på forskellige måder. Men den der...
Jojo, den var sagt lidt med et glimt i øjet. Jeg synes han smider sig meget og gestikulerer lidt for meget til dommerne ved selv de mest uskyldige tacklinger. Det er jeg træt af at se på, og det hjælper ham ikke med dommerne i det lange løb. Tøs var naturligvis ikke det rigtige ord, og det tager jeg til mig.

cph

Well-known member
Jojo, den var sagt lidt med et glimt i øjet. Jeg synes han smider sig meget og gestikulerer lidt for meget til dommerne ved selv de mest uskyldige tacklinger. Det er jeg træt af at se på, og det hjælper ham ikke med dommerne i det lange løb. Tøs var naturligvis ikke det rigtige ord, og det tager jeg til mig.
Det var udelukkende møntet på ordvalget. Jeg forstår heller ikke, hvorfor han falder så let, og det hjælper ham jo ikke at kalde på straffespark fem gange i hver kamp. Hans attitude som presspiller er meget federe.

don delillo

Active member
Som træner for et Dame Senior hold, så bliver jeg rigtig glad, når tøs og lille pige ikke længere bliver sagt om mandlige fodboldspillere, der filmer og piver. Det er ret markant hvor meget mindre dame senior piver og brokker sig. De gir' og tar' og brokker sig virkelig sjældent. Nå, det var også et sidespring, men jeg så sgu også gerne NP og SH flette næbene og bare tage imod. Når man gir' skal man sgu også kunne tage, og så må det være dommeren og ens anfører, der siger fra, når det går over grænsen.

Har genset 1. halvleg og ser mit indtryk fra stadion bekræftet. Vanvittigt ringe dommerpræstation. Nedslagtningen af Haugen, som ikke engang giver gult, er måske værst. Men Emil Nielsen kunne med god ret også være smidt direkte i bad for overfaldet på Links - og så er der i flere omgange frispark, Haugen skulle have - men ikke får (kan være fordi, han spiller på det for ofte, but still). Det er så ringe, så ringe.

agfgas

Member
Har genset 1. halvleg og ser mit indtryk fra stadion bekræftet. Vanvittigt ringe dommerpræstation. Nedslagtningen af Haugen, som ikke engang giver gult, er måske værst. Men Emil Nielsen kunne med god ret også være smidt direkte i bad for overfaldet på Links - og så er der i flere omgange frispark, Haugen skulle have - men ikke får (kan være fordi, han spiller på det for ofte, but still). Det er så ringe, så ringe.
Den danske sommer standard mangler stadig en del, måske man skulle overveje fuldtids dommere??

Martinstranger

Administrator
Som træner for et Dame Senior hold, så bliver jeg rigtig glad, når tøs og lille pige ikke længere bliver sagt om mandlige fodboldspillere, der filmer og piver. Det er ret markant hvor meget mindre dame senior piver og brokker sig. De gir' og tar' og brokker sig virkelig sjældent. Nå, det var også et sidespring, men jeg så sgu også gerne NP og SH flette næbene og bare tage imod. Når man gir' skal man sgu også kunne tage, og så må det være dommeren og ens anfører, der siger fra, når det går over grænsen.
Gid herrespillerne opførte sig som damerne gør når man ser en kvinde-landskamp. De bruger ikke 25 % af tiden på tude eller brokke sig - de spiller fodbold. Det er indimellem forfærdeligt på herresiden og man burde overveje om det bør ændres langsigtet (kort for film eller overdrivelse).

Fribs

Active member
De burde lade sig inspirere af rugby. Kæmpe store mænd, der smadrer ind i hinanden, men står skoleret ved dommeren og siger undskyld.

T-Knogle

Well-known member
Jeg synes der var en situation hvor en Lyngby spiller satte to hænder i ryggen på NP og ventede ham i går, der væltede han helt naturligt og rejste sig op igen. Det overraskede mig lidt at han hverken brokkede sig eller overdrev faldet, men måske har han lyttet til Mediano? - Det gav så i øvrigt ikke det gule kort til Lyngby spilleren som det burde.

Stig Skov

Active member
Var undervejs virkelig irriteret over manglende gule kort. Frygtede at det kammede over eller blev afgørende på anden vis. Men der var i hvert fald 3 soleklare gule kort, der ikke blev givet. Derudover et par andre, der kunne have givet. Det var bemærkelsesværdigt ensidigt, at Viborg-spillerne slap.

Skubbet til Poulsen og slagtningen ifbm. det annullerede mål samt den afbrudte friløber burde klart have kostet.

SteenA

Well-known member
Vi har tre forsvarsspillere på hhv 194, 198 og 198 cm. Så vigtig var PM på defensive dødbolde ikke. Det gjorde i mine øjne os svagere at spille med PM i de sidste 20 minutter, da der ingen pres var på Lyngby og de meget nemt kunne komme op på vores halvdel.
Vi kan sagtens diskutere, om Uwes taktik var den rigtige - og jeg er også enig i at PM så træt ud. Men åbenbart ikke så træt, at Uwe ville have ham ud. Tværtimod er det jo Haugen der skiftes ud hver gang.

Nizzleroy

Well-known member
Vi kan sagtens diskutere, om Uwes taktik var den rigtige - og jeg er også enig i at PM så træt ud. Men åbenbart ikke så træt, at Uwe ville have ham ud. Tværtimod er det jo Haugen der skiftes ud hver gang.
Det er nok også derfor han er træner og jeg bare er en tosse på et debatforum.

SteenA

Well-known member

Dine ulæste indlæg