Nyheder

Superligaen 2019/2020

T-Knogle

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
1.499
Point
63
Dichio sagde:
I?vrigt hvis man kun vil have en st?ttep?dagog-backup ind for Eske, TK og Gadegaard, s? kan vi bare snuppe Rask i Hobro, han burde v?re topmotiveret for at f? chancen igen i AGF en s?son eller to.
Rask ser jeg ikke som en konkurrent til Eskelinen og ikke en m?lmand der ville blive en succes i en top klub i superligaen, dertil har han for f? kampafg?rende aktioner og intet udviklingspotentiale. Generelt skal der ikke hentes spillere fra bundholdene med mindre de helt ?benlyst er p? et forkert niveau og det ser jeg ingen spillere i Hobro der er.

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
4.335
Point
83
100% enig

Mente ogs? kun hvis man tilh?rte den gruppe der mente at Eske havde brug for nogen at st?tte sig op ad, konkurrence og som backup, hvis man ikke tror p? TK.

Jeg tror p? begge og mener kun vi skal hente noget i r?nnow, grabara klassen - eller lige under, ellers er det vi har super godt.
Vil blive slemt skuffet hvis vi henter noget skrammel ind.

Det er dog ogs? lige 10 x dyrere,

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.517
Point
113
Rask ser jeg ikke som en konkurrent til Eskelinen og ikke en m?lmand der ville blive en succes i en top klub i superligaen, dertil har han for f? kampafg?rende aktioner og intet udviklingspotentiale. Generelt skal der ikke hentes spillere fra bundholdene med mindre de helt ?benlyst er p? et forkert niveau og det ser jeg ingen spillere i Hobro der er.

[member=5]T-Knogle[/member]?

Enig, men hvis man ikke vurderer at TK er klar, s? er Rask vel en "her og nu"-opgradering for ham, og noget der kan g?re, at vi er mindre udsatte for en Eskelinen-skade. Det er vores mest tyndt besatte plads, sammen med Blumes.

Og jeg t?nker kun 1 ?rs tid, indtil Eskelinen er spillet helt varm, og TK ligeledes er blevet et ?r ?ldre. 
Det er jo ikke meningen at Rask skal tage spilletid fra Eskelinen i det tilf?lde.

Forudsat at man IKKE v?lger at hente en top-m?lmand, men faktisk satser p? at Eskelinen er god nok NU, s? er sp?rgsm?let:
Hvem skal st? hvis Eskelinen er ude if 4-6 m?neder med en br?kket h?nd? 

TK eller en anden gardering? 

Winther

Administrator
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.140
Point
83
T-Knogle date=1594723090 sagde:
Dichio date=1594722133 sagde:
I?vrigt hvis man kun vil have en st?ttep?dagog-backup ind for Eske, TK og Gadegaard, s? kan vi bare snuppe Rask i Hobro, han burde v?re topmotiveret for at f? chancen igen i AGF en s?son eller to.

Rask er nok nogenlunde det niveau jeg forestiller mig vores reservem?lmand skal have, dvs et anst?ndigt Superliganiveau. Hvis man stod helt uden m?lm?nd kunne fx Gryden og Rask vel v?re OK. Det g?r vi selvf?lgelig ikke, s? det skulle v?re hvis man tror p? Eskelinen, men hellere vil have rutine p? b?nken mens man udlejer TK/Gadegaard. Jeg h?ber man opgraderer og s? kan det v?re det fra starten er udset til at blive meget midlertidigt fordi Eske bare har brug for lidt tid, selvom det bliver uden f?rsteholdsfodbold - ellers bliver det s? en udlejning og samtidig vurdering af om TK er god nok som reserve.

Det er en tricky position, men vi skal have to p? et rimelig godt niveau selvom den ene m?ske d?rligt f?r en kamp i s?sonen. Lige n?ste s?son kunne man nok godt v?re ekstra villig til at tage en chance fordi transfervinduet er l?ngere ?bent, men vi skal helst ikke risikere det hele falder sammen pga en skade til m?lmanden. TK har gjort det fint i de kampe han har f?et, men jeg er tvivl om han er god nok til at st? i en l?ngere periode. Alle point kan selvsagt blive afg?rende i sidste ende.

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
4.335
Point
83
Jeg blev lidt overrasket sidste sommer, da TK blev gjort til 2. keeper, og ducan, hvidt og Anbo til vores gardering central midt - men stoler p? at PC, DN, Pold og resten af tr?nerteamet er kompetente til at vurdere det var ok, selvom jeg gik ind til s?sonen med nerv?se tr?kninger. Men vi ligger nr 3 - et point fra fck. Og trods langtidsskade til Duncan.

Ville dog sove endnu mere roligt om natten med ekstra k?b til midtbanen udover en start11 for Amini - ogs? selvom Hvidt er tr?dt i karakter. Og Grabara vil ogs? g?re mig mere rolig i luftspillet.

Bliver virkelig sp?ndende at se det bare er os fans der synes vi skal have noget en top 2 keeper, eller PC og DN mener Eske er lige s? god som Sc?be fra bif og hvad de ellers har i ob, aab og fcn.

Selv har jeg det nok s?dan jeg ikke rigtig synes jeg har set Eske nok til vurdere fordi AGFs forsvar er som bom st?rkt.

Og hvad f?r vi s? en st?ttep?dagog, en af samme kval, en top2 mand eller skal vi tisse i bukskerne og varme os 6-12 m med grabara? Eller 1-2 ?r med Gryte? Eller finden PC et supertalent start 20erne som Horens fandt Joronen? Helst det og s? udleje TK, s? kan han komme tilbage n?r vi har solgt en keeper om 1-2 ?r. Jeg tror stadig TK kan blive stor. Gadegaard ogs?.

T-Knogle

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
1.499
Point
63
Dichio sagde:
M?ske Ikast FS - er selv fra den egn - og det var jo lokalklubben i 80erne der faktisk gjorde det ret flot, men hvis man er f?dt i Danmark er der kun en klub AGF. Resten m? v?re pga lokalt tilh?rsforhold, eller fordi man holder med en plastik-klub eller ... n?ja er holder med Br?ndby dengang de var eneste prof klub i dk og resten fyraftensproffer.
Det er ret interessant at Br?ndby fik fans over hele landet ved at g?re det godt europ?isk og levere en masse spillere til landsholdet i 90?erne, imens FCK stort set ingen fans har uden for K?benhavn selvom de har gjort det godt europ?isk og leveret en masse spillere til landsholdet i 00?erne.

Det skyldes nok flere ting og FCK ledelsen vil jo nok mene at det prim?rt skyldes at internationalt fodbold er blevet mere tilg?ngeligt herhjemme, men det burde jo netop kunne udnyttes n?r man har international succes. Jeg mener hele FCKs model g?r det vanskeligt for dem at f? en bredere appel, de har en vrissen nordmand ingen kan forst? (Ikke engang hans landsm?nd) som deres prim?re ansigt udadtil og s? er det ikke en klub der er opst?et nede fra serierne og har udviklet sig som en fodboldklub ?b?r?, men en forretningsid? som kostede to traditionsklubber livet for at forretningen kunne blive til.

Selvom det ofte siges som en provokation at FCK fans holder med en virksomhed og ikke en fodboldklub, s? er der nok mere sandhed i det end de selv vil indr?mme. Det er jo ogs? det der g?r AGF projektet s? vandvittigt sp?ndende, Br?ndby er en forholdvis ung klub uden s?rligt meget historie, FC K?benhavn er mere en virksomhed end en fodboldklub, FC MIdtjylland ligger helt forkert geografisk, og har en d?rlig forretningsmoral som g?r de har vanskeligt ved at tiltr?kke fans udenfor deres affolkede region. AGF har historien, beliggenheden, den autentiske fodboldklub aura men en helt vanvittig d?rlig ledelse der har skampulet det enorme potentiale i tre ?rtier - indtil nu - 20?erne bliver AGF?s ?rti!!

mph

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
235
Point
28
Nu skal vi lige vise, at dette ikke var en enlig sommer. At vi kan komme i top 6 igen og igen - ?Enhver kan danse en enkelt sommer?. Bare se p? Lyngby og Esbjerg, der vist er de seneste to hold til at vinde bronze...

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
4.335
Point
83
Synes desv?rre jeg har m?dt en del jyske fck fans ogs?, men heldigvis langt fra s? massivt som med bif i deres storhedstid. Fedt man kan skrive det i datid.

Begge har nok desv?rre noget at hente p? storhed og historien. Tror ogs? det er lettere at overtale en i provinsen til at holde med dem, end en i kbh til at holde med fcm. S? FCM tror jeg mest p? er en konkurrent som det jyske/provinsens modsvar, plus vi f?r hentede en del fans i deres epicenter. Jeg kender i hvert fald mange i det omr?de som er AGF fans, og der ville v?re flere, hvis vi var de store og fcm de sm? resulatm?ssigt sidste 20 ?r.

Man skal heller ikke undervurdere, at det er godt at v?re nr 2, fx holdt Carsten Werge jo med Frem og AGF som nr 2 i 90erne. Ved ikke l?ngere. Personligt har jeg ogs? haft en skiftende nr 2 af dem i toppen, da AGF ikke var der. Det har naturligvis betydning for tv penge og sponsorpenge.

Sp?ndende bliver det.

SteenA

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.567
Point
113

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
4.335
Point
83
Ja men hvis AGF bankede p? d?ren med en kontrakt som 2. keeper med mulighed for m?ske at f? kampe, tror jeg nu han ville rask til at skrive under ;-) Men vi er jo ogs? et andet sted.... vi g?r efter Grabara, Gryte, R?nnow eller noget endnu bedre... vi slet ikke har h?rt om.

mph

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
235
Point
28
Dichio sagde:
Ja men hvis AGF bankede p? d?ren med en kontrakt som 2. keeper med mulighed for m?ske at f? kampe, tror jeg nu han ville rask til at skrive under ;-) Men vi er jo ogs? et andet sted.... vi g?r efter Grabara, Gryte, R?nnow eller noget endnu bedre... vi slet ikke har h?rt om.

Nej. Han stopper, fordi han ikke gider fodbold mere. Vil den civile karriere. M?ske, hvis Barca ringer...

mono

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
163
Point
28
Alder
36
F?rst og fremmest, s? giver det ingen mening at hente Rask i forhold til kvalitet og perspektiv. Han har Superliga-erfaring, men det er ogs? hans eneste krog at h?nge sin hat p?.

Derfra, s? tror jeg nu nok, Hobro ville fastholde hans spillerberettigelse, hvis vi kontaktede ham med henblik p? tilknytning i ?rhus. At Hobro er med p?, han gerne vil indstille karrieren et ?r f?r kontraktudl?b, er ikke det samme som, at vi kan hente ham transferfrit.

Desuden var familien Rask heller ikke imponerede over m?den, man/GF lod ham forlade klubben p? i sin tid, uden at have givet ham chancen p? f?rsteholdet, men meget vand kan naturligvis v?re l?bet under broen siden da.

Zinras

New member
Oprettet
17 Maj 2019
Beskeder
217
Point
0
T-Knogle sagde:
Dichio sagde:
M?ske Ikast FS - er selv fra den egn - og det var jo lokalklubben i 80erne der faktisk gjorde det ret flot, men hvis man er f?dt i Danmark er der kun en klub AGF. Resten m? v?re pga lokalt tilh?rsforhold, eller fordi man holder med en plastik-klub eller ... n?ja er holder med Br?ndby dengang de var eneste prof klub i dk og resten fyraftensproffer.
Det er ret interessant at Br?ndby fik fans over hele landet ved at g?re det godt europ?isk og levere en masse spillere til landsholdet i 90?erne, imens FCK stort set ingen fans har uden for K?benhavn selvom de har gjort det godt europ?isk og leveret en masse spillere til landsholdet i 00?erne.

Det skyldes nok flere ting og FCK ledelsen vil jo nok mene at det prim?rt skyldes at internationalt fodbold er blevet mere tilg?ngeligt herhjemme, men det burde jo netop kunne udnyttes n?r man har international succes. Jeg mener hele FCKs model g?r det vanskeligt for dem at f? en bredere appel, de har en vrissen nordmand ingen kan forst? (Ikke engang hans landsm?nd) som deres prim?re ansigt udadtil og s? er det ikke en klub der er opst?et nede fra serierne og har udviklet sig som en fodboldklub ?b?r?, men en forretningsid? som kostede to traditionsklubber livet for at forretningen kunne blive til.

Selvom det ofte siges som en provokation at FCK fans holder med en virksomhed og ikke en fodboldklub, s? er der nok mere sandhed i det end de selv vil indr?mme. Det er jo ogs? det der g?r AGF projektet s? vandvittigt sp?ndende, Br?ndby er en forholdvis ung klub uden s?rligt meget historie, FC K?benhavn er mere en virksomhed end en fodboldklub, FC MIdtjylland ligger helt forkert geografisk, og har en d?rlig forretningsmoral som g?r de har vanskeligt ved at tiltr?kke fans udenfor deres affolkede region. AGF har historien, beliggenheden, den autentiske fodboldklub aura men en helt vanvittig d?rlig ledelse der har skampulet det enorme potentiale i tre ?rtier - indtil nu - 20?erne bliver AGF?s ?rti!!
Jeg kan i hvert fald helt konkret fort?lle om hvordan min egen f?tter i sin tid blev konverteret fra potentiel AGF-fan til BIF-fan tilbage i 90'erne. Vi blev begge interesseret i fodbold efter EM 92 (sjovt nok ogs? pga. store pr?stationer), men hvor jeg blev sl?bt p? stadion fra jeg kunne komme ud af barnevognen var det ikke tilf?ldet for ham, og derfor s? han sj?ldent AGF ret mange andre steder end i flimmeren. Men s? flyttede han til Hinnerup da han var 9 ?r gammel (1996), hvilket ogs? bet?d et farvel til ?rhus og den mere n?re relation til AGF. Ikke ret l?nge efter begyndte vores evige nedtur, hvilket bet?d vi blev voldsomt nedprioriteret i mange medier ift. f?r, og p? samme tid havde BIF jo mega-tur i den med mesterskaber i 1996, 1997 og 1998 samt den fam?se tur i CHL-gruppen, der var en historisk pr?sation.

Alt dette var f?r vi havde 10.000 sportskanaler, s? der var relativt begr?nset med AGF kampe i den periode og ikke s? meget at skrive hjem om. BIF kunne han til geng?ld altid se, s? det gjorde han og det hang fast. Det er ogs? derfor det er noget fis n?r TV-stationerne lader som om at s?ndagskampen ikke betyder noget for fan-scenen, fordi det lige pr?cis er s?dan min f?tter blev konverteret. Alle de neutrale, og s?rligt alle b?rnene der sidder hjemme med far og mor, bliver eksponeret for de samme 2-3 hold uge efter uge og derfor f?r de flere fans.

Det er ogs? prim?rt hvorfor jeg hader CHL-formatet og hvor stort et fokus de "store" har rundt omkring. I dag skal man virkelig v?re giga-n?rd for at finde frem til de mindre modstandere osv., mens de f?r i tiden var mere naturligt fordelt i de forskellige turneringer. Der var faktisk engang hvor 3+ ogs? havde en lidt mere fair CHL-fordeling, fordi de ikke havde 3 andre sportskanaler at k?re rettighederne ud p?, og derfor m?tte man tage hvad man kunne f?.

Winther

Administrator
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.140
Point
83
Noget af det der har ?ndret sig siden 90?erne er hvor let det er at f?lge med i alt muligt omkring ogs? mindre klubber. Der er stadig mere om AGF og historier her bliver automatisk st?rre, men alle onlinemedierne der skal lave nyt indhold hele tiden, skriver ogs? hvis de har et eller andet relateret til Hobro. Alle kampe er p? TV fordi der er flere kanaler og kampene fordeles ud s? de ikke spilles samtidig. Det giver en sk?vvridning fordi nogle f? hold spiller fast p? de bedste tidspunkter, men g?r det ogs? sv?rere at erobre fans i hele landet alene via TV n?r man kan v?lge at se det hold der er mest naturligt at f?lge ift geografisk n?rhed.

Hvis man skal begynde at udvide sin fanbase kr?ver det selvf?lgelig ogs? noget sportslig succes, men i s? fald vil jeg ogs? mene AGF er i en ret unik situation ift reelt alle andre klubber udenfor K?benhavn. Udgangspunktet er bedre fordi der her er den st?rste grundl?ggende tilskuerbase. Selv lokalt er der jo en del der f?rst skal v?nnes til at f?lge med p? TV og dern?st tage p? stadion igen og der er en hel ?tabt? generation hvor mange aldrig fik den trang fordi det altid var elendigt. G?r det til geng?ld godt og kommer der et stort fint nyt stadion er der ikke andre klubber vest for Storeb?lt der vil kunne tilbyde kampe p? samme niveau ift antal tilskuere og stemning. Det er sv?rt at se FCM skabe en rigtig stor klassiker mod FCK, det vil tage mange flere ?r med parl?b tror jeg, mens AGF-FCK i h?jere grad har potentialet til at blive det store provins-hovedstad-derby eller hvad man nu vil kalde det. Der m? gerne komme noget europ?isk succes oven i ogs? og s? begynder det at v?re noget mange bare gerne vil v?re del af og som de kan se de aldrig vil kunne f? med deres lokale hold.

AGF som den muligvis eneste rigtige traditionsklub i toppen vil ogs? give noget. Der vil selvf?lgelig ogs? v?re en del modstand og misundelse, og de omkringliggende byer skal nok holde fast i en kerne af fans, heldigvis. Men hvis du fx sidder i Horsens og ikke er selvskrevet til at holde de gule, skal der nok ikke s? meget til f?r man s?ger op til ?rhus vil jeg tro. Og der er jo ogs? en del studerende der kommer igennem byen som man kan erobre. Det er lidt ude i fremtiden f?r det for alvor vokser selvf?lgelig, der skal et ordentlig stadion og ikke mindst flere s?soner i toppen til, m?ske ogs? nogle titler og s? vi fremme ved den store hurdle vi stadig skal over, men potentialet er der i et omfang kun FCK og BIF kan matche.

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
4.335
Point
83
Gammel storklub tilbage - 4 superliga nedrykninger og 16 ?r ude i m?rket siden 2000.
S? foretr?kker den m?de de hvide har v?ret i m?rket p?.

https://www.dr.dk/sporten/fodbold/superliga/fest-i-noerreskoven-vejle-er-tilbage-i-superligaen

Winther

Administrator
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.140
Point
83
Dichio sagde:
Gammel storklub tilbage - 4 superliga nedrykninger og 16 ?r ude i m?rket siden 2000.
S? foretr?kker den m?de de hvide har v?ret i m?rket p?.
De har haft meget kaos dernede ogs? i mange ?r og s? er det m?ske forskellen i st?rrelsen p? klubberne der g?r at de ender med at tage de fleste s?soner i 1. division, mens vi tager de fleste i Superligaen. Der ser ud til at v?re rimelig styr p? det efterh?nden trods eksotiske ejere og mon ikke de kommer op og g?r en god figur. Lyngby eller Hobro, hvis de kan vende det i returkampen, kunne godt ligne den st?rste favorit til nedrykning og s? vil man pege p? Vejle som oprykker, men der er nogle hold vi har v?nnet os til at se i Superligaen, der kan komme i fare. Jeg forestiller mig ogs? VB vil opruste lidt, mens flere andre er ved at sk?re ned. Det er helt fint, det kan blive lidt tyndt med de store traditionsklubber og opg?rene mod Vejle har lidt ekstra over sig - og man kan heldigvis nok godt tillade os at h?be de kommer op og overlever uden at vi ikke stadig holder dem under os.

swharders

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
664
Point
43
VB har talenterne, tilskuerne og stadionet til at spille i SL. Og det bliver sjovt med endnu en r?kke klassiske derbyopg?r ml Vejle og Horsens.

Winther

Administrator
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.140
Point
83
swharders sagde:
VB har talenterne, tilskuerne og stadionet til at spille i SL. Og det bliver sjovt med endnu en r?kke klassiske derbyopg?r ml Vejle og Horsens.
Ja, det m? da kunne tr?kke op imod 3000 p? stadion i Horsens!

Winther

Administrator
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.140
Point
83
Stig AKA Frank Heskj?r sagde:
1 billet tilbage p? D8 nedre, resten UDSOLGT til opg?ret mod BIF den 26.juli!
Det er jo som det er og i det mindste kan der lukkes en del ind, men hvor er det bare ?rgerligt at de her kampe og ikke mindst den sidste mod Br?ndby ikke kan blive spillet for fulde huse. Mon ikke den kamp ogs? godt kunne have fyldt et nyt stadion med 25.000 siddepladser.

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.517
Point
113
Det er jo som det er og i det mindste kan der lukkes en del ind, men hvor er det bare ?rgerligt at de her kampe og ikke mindst den sidste mod Br?ndby ikke kan blive spillet for fulde huse. Mon ikke den kamp ogs? godt kunne have fyldt et nyt stadion med 25.000 siddepladser.
[member=44]Winther[/member]? 

Det m? vi g? ud fra n?r en kamp i denne s?son mod SIF kunne tr?kke 22.000+. 
Om der s? skal stanges nogle fribilletter ud for at f? de sidste med op til 25.000 som mod SIF, det betyder mindre for mig.

Winther

Administrator
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.140
Point
83
Det m? vi g? ud fra n?r en kamp i denne s?son mod SIF kunne tr?kke 22.000+. 
Om der s? skal stanges nogle fribilletter ud for at f? de sidste med op til 25.000 som mod SIF, det betyder mindre for mig.
Ja og trods fribilletter indikerer det at 25.000 pladser ikke er overdrevet selvom de ikke vil blive fyldt hver gang. Det hj?lper selvf?lgelig med fribilletter, men det kunne v?re interessant at vide hvor mange billetter man kunne s?lge med og uden til s?dan en kamp som den mod Br?ndby, hvis der ikke havde v?ret noget med pandemi. Ikke mindst hvis den ender med at v?re afg?rende for bronze eller med endda for s?lv. Der er selvf?lgelig ogs? lige noget ferie nogle vel er p?, men igen afledt af pandemien, men ellers er der jo ?n?rmest ingen gr?nse? for hvor mange der ville se s?dan en kamp hvis det oven i k?bet var gratis. Der skal heldigvis nok komme nye muligheder b?de p? det nuv?rende og det nye stadion til for alvor at lave folkefest.

Zinras

New member
Oprettet
17 Maj 2019
Beskeder
217
Point
0
Winther sagde:
1 billet tilbage p? D8 nedre, resten UDSOLGT til opg?ret mod BIF den 26.juli!
Jeg tror bestemt ogs? at kampen p? s?ndag kunne v?re blevet pokalfinale 2.0 med en s?lvmedalje p? spil. Der ville n?ppe have v?ret mange udebanepladser tilbage med den s?son vi har gang, s? det skulle da mere v?re om FCK-fans ville dukke op ;) - I det hele taget er det lidt tragisk at denne mesterskabsrunde har v?ret uden tilskuere/kun med hjemmefans, for man kunne simpelthen ikke have f?et et bedre fanmilj? medmindre FCN var skiftet ud med OB.

Erobringen af fremtidens fans bliver lidt mere blandet og kommer i h?j grad til at afh?nge af markedsf?ringsafdelingen, idet man sandsynligvis snarere skal til at markedsf?re sig mhp. telefonen og ikke flimmeren. TV vil stadig v?re en stor faktor, da alle b?rn per definition er bundet til hvad mor og far vil se indtil de n?r en vis alder, men vi ved ogs? godt hvordan der senere kan konverteres. Det er bare lidt sv?rt at sp? om, fordi jeg s?dan set godt kunne forestille mig en fremtid hvor det ikke n?dvendigvis er et stort TV-netv?rk der l?gger milliarder for hele kagen, men at det f.eks. kunne v?re en ISP + en individuel TV-kanal der smider et samlet bud p? 1-2 klubbers kampe (f.eks. YouSee + TV2 for BIF og FCK). Lidt ligesom at de lige nu reklamerer med at du f?r Netflix med i abonnementet hos en bestemt udbyder. Det kunne man lave mange sindrige konstruktioner med, hvor man kan f? den "billigste" l?sning ved at abonnere p? TV/internettet/mobilen eller k?be adgang ligesom du g?r p? apps i dag.

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.517
Point
113
a det er sgu ?rgerligt, for vi l? allerede p? over 11.000 i snit. Tilbage i s?lvs?sonen i 1996 var det kun lidt over 12.000 i snit (f? tilskuere til mange af s?sonens f?rste kampe). S? vi havde sandsynligvis sl?et rekorden. Og det er ville have v?ret vigtigt ift det nye stadion, sponsorer og meget andet.

Martinstranger

Administrator
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
2.472
Point
113
Der burde m?ske snart oprettes en tr?d til 2020/2021 ;)  ;)

IFAB siger det vil v?re op til de enkelte ligaer, om de vil forts?tte med 5 udskiftninger i n?ste s?son Fodboldligaer kan forts?tte med fem udskiftninger | BT Fodbold - www.bt.dk

Vi b?r vel foretr?kke det, da vi har haft god gl?de af dynamikken ved at kunne skifte friske spillere ind.
Jeg er m?ske lidt i tvivl og husker nogle kampe hvor DN leverer en del udskiftninger men kan faktisk ikke huske om det har v?ret s?dan i alle kampene?

Winther

Administrator
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.140
Point
83
Martinstranger sagde:
Vi b?r vel foretr?kke det, da vi har haft god gl?de af dynamikken ved at kunne skifte friske spillere ind.
Jeg er m?ske lidt i tvivl og husker nogle kampe hvor DN leverer en del udskiftninger men kan faktisk ikke huske om det har v?ret s?dan i alle kampene?
Det har givet lidt ekstra spilletid til nogle talenter end de sikkert ellers ville have f?et, fx Ihler der bliver skiftet ind, og jeg vil tro det har v?ret tilf?ldet mange steder, s? alene p? den baggrund synes jeg man skal k?re videre med det n?ste s?son. Den f?r ogs? et t?t program, men for en liga som den danske er det m?ske meget gavnligt under alle omst?ndigheder. Og s? er det nok ogs? rigtigt at vi med en bred b?nk kan udnytte det bedre end s? mange andre.

Keyser

New member
Oprettet
21 Juni 2020
Beskeder
12
Point
0
FCN har virkelig mange i karant?nefare.
Tychosen har lige f?et r?dt kort mod FCM, men kan l?se det er en fejldom, s? mon ikke det bliver annulleret.

Oprettet
15 Februar 2019
Beskeder
773
Point
18
Katastrofe: West Bromwich har lige tabt 2-1 og spillet den direkte oprykning til Premier League i h?nderne p? Brentford. Rykker Brentford op, betyder det cirka en milliard kroner til Matthew Glazier. Steinlein har allerede haft sit dumme grin fremme sammen med kommentarer om, at der da s? nok vil falde noget af til FCM.

Det burde ikke v?re tilladt. Det kan ikke v?re rigtigt, at man i Danmark skal sidde med hjertet oppe i halsen og have aktier i en kamp i Premiership. Hvad der sker derovre b?r ikke kunne p?virke konkurrencevilk?rene i Superligaen. FCM har ingen ?re af Brentfords eventuelle oprykning og b?r ikke kunne profitere af den. Men det bliver jo nok umuligt at f? stoppet.

Dine ulæste indlæg

Top Bottom