Nyheder

Talentarbejdet i AGF

Martin Hansen

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
1.166
Point
83
Alder
47
Webside
twitter.com
Nogen der kender til årsagen til U17 holdet har tabt de seneste 3 kampe med 0-7, 4-7 og 0-7? Skader så U15 spillere bruges? eller bare en ringe årgang?

Winther

Administrator
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.061
Point
83
Ja, klubbens nye hjemmeside ligner jo mest af alt et halvfærdigt forsøg på ikke at fortælle for meget.

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
3.973
Point
83
Den gamle hjemmeside var meget mere brugervenlig - man skal scolle og lede for meget, og synes også der er færre interviews med david og spillerne?

Der skal rettes på på det talentarbejde vi skal være i ca top 4 begge steder. Bliver det vel også...

Aske v2

Member
Oprettet
25 Oktober 2020
Beskeder
79
Point
18
AGF´s nye hjemmeside er godt nok ikke særlig god, det er jeg enig i, rodet og uden overblik.

Med risiko for at blive kaldt alt muligt andet, så synes jeg også der er alt for stor fokus på pigefodbolden på siden, men det er nok et designvalg. Jeg ville have foretrukket AGF kvindefodbold havde deres egen side.
Det er ikke fordi jeg er imod kvindefodbold, det har bare meget lidt til fælles med min interesse for AGF. :)

/Aske

SteenA

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.300
Point
113
AGF´s nye hjemmeside er godt nok ikke særlig god, det er jeg enig i, rodet og uden overblik.
Jeg savner rigtig meget at kunne gå ind og se hvem der er i vores U-19 eller U-17 trup. Og generelt at få noget samlet information om deres kampe. Måske er det der et sted, men jeg har ikke fundet det.

Heldigvis ser det ud til at de langsomt får konverteret noget af det gamle indhold (især nyhedshistorierne) over på det nye site, så man igen kan fremfinde gamle informationer på AGF.dk via google. Det er væsentligt!

Winther

Administrator
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.061
Point
83
Indtil videre virker nyhedsarkivet ikke og der havde man jo selvfølgelig kunnet have valgt en side der forklarer det fremfor en fejl. Eller bare ventet med at publicere til man var lidt mere klar.

Hvis kvindeholdet skal fylde det samme som herrerne flugter det nok dårligt med brugernes generelle interesse, men lige nu ligner det mest manglende indhold om herrerne. Hvor er de videoer de lægger op på YouTube fx? Er det fordi de skal ses og tælles med som views der kunne de da linke til dem.

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
3.973
Point
83
Ja egentlig smart nok hvis man gerne vil have you tube kredit - jeg finder dem ikke der. Så smid gerne et link til interviews.

SteenA

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.300
Point
113
Den her er af gode grunde ikke inde på agf.dk, men interessant alligevel. Interview med Mikkel Lassen, som blev matchvinder og kampens spiller for Skive i weekenden. Han spillede åbenbart i centerforsvaret denne gang efter nogle kampe på højre back. Jeg tænker, at han i Skive-sammenhæng kan sammenlignes med vores Kevin Diks. Lejet, skadet og så ellers bare med et lidt højere niveau end konkurrenterne.

Dine ulæste indlæg

Top Bottom