New posts
  • Synes du ikke der er nok debat om AGF på sitet, udover vores kamptråde?

    Opret en profil eller log ind med eksisterende bruger, så kan du tilgå den generelle debat om AGF og om stadionbyggeriet. Dette inkluderer også vores store transfertråde.

Talentarbejdet i AGF

Talentarbejdet i AGF
Nogen der kender til årsagen til U17 holdet har tabt de seneste 3 kampe med 0-7, 4-7 og 0-7? Skader så U15 spillere bruges? eller bare en ringe årgang?
 
Den gamle hjemmeside var meget mere brugervenlig - man skal scolle og lede for meget, og synes også der er færre interviews med david og spillerne?

Der skal rettes på på det talentarbejde vi skal være i ca top 4 begge steder. Bliver det vel også...
 
AGF´s nye hjemmeside er godt nok ikke særlig god, det er jeg enig i, rodet og uden overblik.

Med risiko for at blive kaldt alt muligt andet, så synes jeg også der er alt for stor fokus på pigefodbolden på siden, men det er nok et designvalg. Jeg ville have foretrukket AGF kvindefodbold havde deres egen side.
Det er ikke fordi jeg er imod kvindefodbold, det har bare meget lidt til fælles med min interesse for AGF. :)

/Aske
 
AGF´s nye hjemmeside er godt nok ikke særlig god, det er jeg enig i, rodet og uden overblik.
Jeg savner rigtig meget at kunne gå ind og se hvem der er i vores U-19 eller U-17 trup. Og generelt at få noget samlet information om deres kampe. Måske er det der et sted, men jeg har ikke fundet det.

Heldigvis ser det ud til at de langsomt får konverteret noget af det gamle indhold (især nyhedshistorierne) over på det nye site, så man igen kan fremfinde gamle informationer på AGF.dk via google. Det er væsentligt!
 
Indtil videre virker nyhedsarkivet ikke og der havde man jo selvfølgelig kunnet have valgt en side der forklarer det fremfor en fejl. Eller bare ventet med at publicere til man var lidt mere klar.

Hvis kvindeholdet skal fylde det samme som herrerne flugter det nok dårligt med brugernes generelle interesse, men lige nu ligner det mest manglende indhold om herrerne. Hvor er de videoer de lægger op på YouTube fx? Er det fordi de skal ses og tælles med som views der kunne de da linke til dem.
 
Ja egentlig smart nok hvis man gerne vil have you tube kredit - jeg finder dem ikke der. Så smid gerne et link til interviews.
 
Den her er af gode grunde ikke inde på agf.dk, men interessant alligevel. Interview med Mikkel Lassen, som blev matchvinder og kampens spiller for Skive i weekenden. Han spillede åbenbart i centerforsvaret denne gang efter nogle kampe på højre back. Jeg tænker, at han i Skive-sammenhæng kan sammenlignes med vores Kevin Diks. Lejet, skadet og så ellers bare med et lidt højere niveau end konkurrenterne.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Er der nogen der har et overblik over, hvem der står til at "rykke op" fra U19 her til sommer - og hvem der bliver nødt til at rykke videre? TK2 bliver selvfølgelig en del af truppen, men får vi andre unge op? Derudover står Mikkel Lassen til at vende tilbage og det samme vel med Anbo på et tidspunkt.

Ihler er vel det næste store talent, men han er stadig kun 17. Men det er lidt bekymrende, at både U-17 og U-19 roder rundt i bunden af deres rækker.
 
Jeg har tidligere ofte set diverse u-hold spille, og fundet det vældig interessant og hyggeligt.

Fredensvang har været hermetisk lukket i over et år - AGF er yderst sparsomme med bare den mindste info om u-holdene - man streamer ingen kampe - man kan ikke finde trupperne på hjemmesiden osv osv. Ydermere er man ekstremt sparsommelig med nyheder/updates om talenterne og deres træning.

Jeg synes virkeligt det er pauvert!

Navnligt hvis man oprigtigt mener, at man vil være blandt de førende på talentområdet med akademi og jeg skal komme efter dig.

At man så samtidigt får kastet nyheder i hovedet om kvindehold og computerspilshold gør det blot endnu mere absurd. Ressourcerne til formidlingen er der. Jeg forstår ikke den prioritering. Det må jeg sige.

Så jeg har ingen idé om status på de spillere jeg kunne se i aktion for 1,5 år siden.
Men forvent ikke meget. Det fortæller både resultater i ligaerne samt manglende DBU udtagelser. Øv
 
Nu likede jeg den, men det gør jeg jo ikke....
Jeg har undret mig over de manglende resultater det sidste års tid.
Hvad sker der?
 
AGFs nye hjemmeside er virkelig noget rod. Det samme er resulateterne på u19 og u17 - håber der er gode forklaringer som mange 1. års og man får styrket talentdelen.

Spændende om Jonas Bager kan være ekstra backup omkring NP og især Gers, hvis vi fortsat skal sætte vores lidt itl ham som 2. valg. Julle kan også. Men vil hellere have en klasse spiller og Klitten :) Uden jeg dog har set Bager ret meget, håber han har rykket sig - nogen der ved om hans kontrakt der udløber til sommer er blevet forlænget i transisitoionsgruppen? Han blev 20 i vinter. Også fint med en backup og udviklingsspiller der kan slå NP med tiden, men jeg er meget tryg ved Hvidt som er. Zach også. Men helst en Diks-type.

Magnus Isager udover Bager og TK også været inde over her i foråret, men han er stadig vist kun ca 17 som årgang 04.
 
Nu tjekkede jeg lige hjemmesiden igen, for at se om der var noget omtale af vores U17 og U19 kampe. Men nej. Ud af de 13 øverste (seneste) nyheder på hjemmesiden er der 6 nyheder om kvindeholdet, to om sponsorer, to om at der er udsolgt til kommende kampe, et jobopslag og tre om 1. holdet (FCN-kampen).

Men jeg kan da se på bold.dk, at U-17 fik en tiltrængt 3-0 sejr i Silkeborg og at U19 spiller i Aalborg i aften.
 
Nu tjekkede jeg lige hjemmesiden igen, for at se om der var noget omtale af vores U17 og U19 kampe. Men nej. Ud af de 13 øverste (seneste) nyheder på hjemmesiden er der 6 nyheder om kvindeholdet, to om sponsorer, to om at der er udsolgt til kommende kampe, et jobopslag og tre om 1. holdet (FCN-kampen).

Men jeg kan da se på bold.dk, at U-17 fik en tiltrængt 3-0 sejr i Silkeborg og at U19 spiller i Aalborg i aften.
Det har klubben også skrevet på twitter
 
Det har klubben også skrevet på twitter
Og det er nok i virkeligheden kernen i den ringe nyhedsdækning på hjemmesiden. Meget er flyttet ud på Twitter og Facebook. Men det forklarer stadig ikke, hvorfor man prioriterer som man gør i forhold til de nyheder der nu er på hjemmesiden. Skulle man helt holde op med at dække resultater og preview i stedet og nøjes med administrative/børskrævede nyheder?
 
Man kunne også for os gamle linke videre ud til fb og twitter :) så får man dobbelt trafik i stedet for 0 trafik på os det er hjemmeside generationen
 
Top