Vi havde jo diskussionen omkring de gamle indlæg, som ikke direkte kunne overføres, men flertallet foretrak, at der blev gjort et forsøg på at gemme denne historik.
Ja, det gamle forum var nemlig ok. Men det her er ganske enkelt klart bedre, når man lige får tilvænnet sig!
Man skrottede jo også det gamle forum af nød, ikke blot af lyst. Det blev ikke opdateret længere, og sikkerhedsmæssigt ville man ikke kunne garantere for brugeres oplysninger/andet.
Og det var jo bare som det var lige nu. Usikkerheden i ikke at vide hvornår det pludselig blev lukket var heller ikke rar. Desuden kunne Ejer/admin af forum ofte komme ud for ekstra-arbejde når hostingen lukkede midlertidigt ned pga. sikkerhedshalløj (eller hvad det nu var vi så flere gange). Altså alle mulige små fejl, som gjorde at man fra tid til anden slet ikke kunne se med/skrive herinde.
Jeg foretrækker et forum som bare kører, som har gemt vores gamle indlæg, og som kan stoles på. Hvordan det lige præcis ser ud er mig mindre vigtigt. Men er VILD MED at jeg nu kan citere normalt igen, og ikke skal copy-paste+@ manuelt hver gang.
Det kunne det gamle forum kun ca. 20% af gangene hos mig, da det arbejdede dårligt sammen med safari. Jeg kan også skrive poster uden at det pludselig rammer en form for "RAM/hukommelses-mur", hvor bogstaverne pludselig ikke kom frem når man tastede, men 1-2 sekunder efter. Så skulle man gemme, og så ind og trykke "edit" og skrive videre
Alt i alt fungerer dette, og det er det vigtigste. Det er ikke opgraderet til dette for bare at det skal se pænere ud.