New posts
  • Synes du ikke der er nok debat om AGF på sitet, udover vores kamptråde?

    Opret en profil eller log ind med eksisterende bruger, så kan du tilgå den generelle debat om AGF og om stadionbyggeriet. Dette inkluderer også vores store transfertråde.

Test af nyt forum

Status
Not open for further replies.
Test af nyt forum

Martinstranger

Administrator
Vi skal vel igang med at have testet et eller andet ;)

Lige nu vil jeg bare se, hvordan et almindeligt indlæg ser ud og ikke så meget andet:p

Spot på... NŠ Mura

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


  • 1 gang fik vi bronze
  • 2 gang
  • 3 gang
11111
22222
33333
44444
 
Vi skal vel igang med at have testet et eller andet ;)

Lige nu vil jeg bare se, hvordan et almindeligt indlæg ser ud og ikke så meget andet:p

Spot på... NŠ Mura

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


  • 1 gang fik vi bronze
  • 2 gang
  • 3 gang
11111
22222
33333
44444

Du skal prøve +Quote-funktionen ;)
 
Det ser bare pisse godt ud, og er meget responsivt ift det gamle som safari-bruger.

Jeg kunne godt tænke mig lidt mere "FED"/tydelig fremtoning af nye indlæg på forsiden. Lyseblå vs lidt mørkere-blå gør det ikke for mig :D Kan vi ikke få STÆRK FED FREMHÆVNING eller noget i den stil? haha :D
 
Er det kun hos mig, at bogstaverne æ,ø & å, står som spørgsmålstegn?

ellers tilslutter jeg mig de andre. Smadder smååkt😊
 
Er det kun hos mig, at bogstaverne æ,ø & å, står som spørgsmålstegn?

ellers tilslutter jeg mig de andre. Smadder smååkt😊

Det er vist nok allerede adresseret i en anden tråd- det er som jeg forstår det, kun de “gamle” overførte beskeder og quotes derfra der ender uden æåø.
Det virker jo også fint i din egen besked😉
 
Hvordan har Steen så lavet de der "click to expand" som jeg kan se?
Jeg copy/pastede faktisk blot noget tekst inde fra debatside.dk. Jeg var ikke sikker på at man kunne.

Expand kommer automatisk når indholdet i Quote er langt. Faktisk rigtig smart, når der kommer en hel kæde af indlæg, hvor alle laver svar med hele historikken i quote. Det er ikke altid at man har brug for at genlæse, men fint at kunne folde ud og se, hvad der helt præcis er svaret på.
 
Så rent copy/paste:
Niller93
bruger
18. sep. 14:19
svar
anmeld



[TD valign="top"] Sv: David N: Hausner-fravalg ikke skyld i nederlag
Toon Toon!
bruger
18. sep. 14:21
svar
anmeld



[TD valign="top"] Sv: David N: Hausner-fravalg ikke skyld i nederlag
Siden_1880
bruger
18. sep. 14:25
svar
anmeld



[TD valign="top"] Sv: David N: Hausner-fravalg ikke skyld i nederlag
Juniorx
bruger
18. sep. 14:35
svar
anmeld



[TD valign="top"] Sv: David N: Hausner-fravalg ikke skyld i nederlag
Linne
bruger
18. sep. 14:36
svar
anmeld



[TD valign="top"] Sv: David N: Hausner-fravalg ikke skyld i nederlag
cf srednar
bruger
18. sep. 14:43
svar
anmeld



[TD valign="top"] Sv: David N: Hausner-fravalg ikke skyld i nederlag

[TD valign="top"] Hooooooold DAVID!!! I mødte et top hold svarende til 1 divisionen.. i tabte!! [/TD]
[/TD]

[TD valign="top"] Hvad skal han holde med? Han siger følgende:
- Jeg føler, at det en plads, vi godt kan tillade os at rotere lidt på, fordi vi har så gode spillere. Og det var ikke det, vi tabte kampen på. Det var vores generelle energiniveau, siger AGF-træneren.


Black and White army
[/TD]
[/TD]

[TD valign="top"] Man kan ikke sige at det var pga Hausner ikke spillede fra start, men det fik konsekvenser at Backman lavede den fejl, kampen knækkede ved 2-0 målet.


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


Manchester United
[/TD]

[/TD]

[TD valign="top"] Nu var Hausner alt andet end prangende mod Honka. Og ja Backman lavede en fejl, dem har han så nærmest ikke lavet en eneste af de seneste 1,5 år, så det er simpelthen for lavt at skyde på ham.

Generelt fornuftigt at bruge Truppen, men mener Hvidt skulle have startet en af de to kampe, så der havde været lidt friskhed hos central midt. Olsen og Blume var skidt i går.

Vel kun Jon og til dels Nikolai P. der leverede en decideret god indsats i går resten var sgu en fesen omgang. [/TD]
[/TD]

[TD valign="top"] Niller hvad snakker du om??

David Nielsen siger jo at det ikke er årsagen til nederlaget, men derimod det generelle energiniveau

Ved ikke lige hvad han skal holde med?? [/TD]
[/TD]

[TD valign="top"] Skal vi ikke holde lidt igen, men det hetz?
Tror at AGF har fanget, at det var skidt i går, men så dårlige var Mura altså heller ikke.
Tænker de fleste danske hold herhjemme i 2. division også kunne få problemer med dem. [/TD]
[/TD]
 
Jep - ser ud til at virke, selvom det (hos mig) ikke var tydeligt at det var et quote med mere tekst, som man kunne klikke på.
Jeg blev tilsyneladende forvirret over, at man kunne klikke på links i din quote og dermed gå til debatside.dk Havde derfor ikke luret der var copy/paste men det virker tilsyneladende, hvis der er aktive link i quoten.

Har netop lagt et quote i kamptråden Rfc vs. AGF men har lagt et link "ovenpå" hele teksten. Her kopierede jeg teksten fra Rfc's side men lavede linket for god ordens skyld - går nu ud fra de ønsker mest mulig omtale af kampen.
 
Status
Not open for further replies.
Top