Nyheder

Transfervindue sommer 2021

SteenA

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.300
Point
113
Det må snart være på høje tid, at vi får oprettet denne tråd!

Vi står overfor et spændende næste transfervindue, hvor Haysen får sin første chance for at sætte sit præg på holdet. Man drøftede lidt i studiet før kampen i går mod SønderjyskE, hvilke ting der bliver de vigtigste at kaste sig over:

- Målmand: Grabara kan vi nok ikke holde på. Er Eskelinen fremtiden og hvor langt er de to unge i deres udvikling?
- Angreb: Skal vi have hentet en fuldgod substitut til Patrick Mortensen?
- Venstre back: Ja problemet giver sig selv. Højer vil videre. Gersbach er på vej, men vi er vel nødt til at hente noget ind?
- Vores fløje - er de for sløje?

Fortsæt selv....

SteenA

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.300
Point
113
Vi har drøftet muligheden for at hente Carlgren i Randers. Det ligner ikke længere en mulighed:

Venstre back:
Lukas Klitten er transferfri i AaB til sommer og det virker ikke til at han ønsker at forlænge. Han har ikke spillet meget for dem, men han er 20 år og har spillet mange U-landskampe. Han er pt. en del af U-21 landsholdstruppen og har en god chance for at komme med til det kommende EM. Og som sagt transferfri til sommer.

Nizzleroy

Well-known member
Oprettet
13 Maj 2019
Beskeder
1.401
Point
83
Det er aldrig for tidligt med en transfertråd :)

Der skal naturligvis komme en afklaring på målmandsposten. Ærgerligt Randers har forlænget med Carlgren. Den var ellers lige til højrebenet, men det giver mig tro på, at man har en realistisk forventning om at kunne holde Grabara.

Vi skal have en midtbanespiller med offensiv kvalitet. Lad Blume gå.

Hvis ikke Jevtovic mod forventning brager igennem i foråret skal vi afhænde ham og finde en ny.

Venstre back giver sig selv. Hvis ikke Højer forlænges skal der findes en ny. Jeg tror ikke specielt meget på Gersbach kan være førstevalg, så der skal en ny ind der umiddelbart er førstevalg.

Angreb. Hvis ikke Ammitzbøll eller MJ viser noget skal der nok hentes et alternativ. Hvad laver MAyron George for tiden ;)

Nizzleroy

Well-known member
Oprettet
13 Maj 2019
Beskeder
1.401
Point
83
Så starter jeg med et vildt skud. Vi rykker os stille og roligt opad og henter bedre og bedre spillere, så jeg kaster en halvvild afsted.
Frederik Rønnow. Han slog igennem under Nicolai Pold og har brug for en restart af hans karriere, kunne det være hos os? :)
AMbitiøst. Jeg kan lide det :) Jeg har skam tænkt tanken, men førsteprioritet bliver nok at holde på Grabara. Denne gang må man have større forventninger til at det kan lade sig gøre.

Mikkel_K

Well-known member
Oprettet
22 Februar 2019
Beskeder
513
Point
63
Så starter jeg med et vildt skud. Vi rykker os stille og roligt opad og henter bedre og bedre spillere, så jeg kaster en halvvild afsted.
Frederik Rønnow. Han slog igennem under Nicolai Pold og har brug for en restart af hans karriere, kunne det være hos os? :)
Efter at have genforenet to Horsens-bekendte i midterforsvaret i går må Rønnow være det eneste logiske næste skridt... :)

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.300
Point
113
- Målmand: Grabara kan vi nok ikke holde på. Er Eskelinen fremtiden og hvor langt er de to unge i deres udvikling?
- Angreb: Skal vi have hentet en fuldgod substitut til Patrick Mortensen?
- Venstre back: Ja problemet giver sig selv. Højer vil videre. Gersbach er på vej, men vi er vel nødt til at hente noget ind?
- Vores fløje - er de for sløje?
Målmand:
Ja altså Carlgren lå lige til højrebenet hvis Eskelinen skulle sælges og/eller Grabara skulle væk.
Jeg håber det er fordi Grabara napper et år mere. Han skrev på twitter sidst, at der ikke var en historie omkring sit nummer 73, men at der kunne være der kom en historie :D Jeg læste det som en forlængelse frem til 2073 :D haha...
Rønnow vil vel i mange år være et drømmescenarie.

Angreb: Jeg vil se MJ først, og det er jo også AGFs plan, da MJ har en frikøbsklausul på 5 millioner. RedBull købte ham for 15 millioner, og sælger ham for 5 nu, hvis det er. De har ikke været videre imponerede!
Men PM sagde i går til interview, at han gerne vil opnå noget med AGF her, "OG SÅ VIDERE"...!? I interviewet refererede han til Zlatan der har scoret mere efter 30 end før 30. Så altså vores 31-årige topscorer står jo faktisk og siger, at han gerne vil til udlandet igen, men lige vil vinde med AGF først. Han virker ikke "færdig" i hvert fald. Morten Bruhn fik lige gjort PM 33 år gammel, mens PM jo faktisk kun er 31, måtte han lige rette. Haha :D
Altså fint nok hvis PM kan sælge idéen, men der skal være en klub der køber ham alá det der "joker/trolll"-rygte i vinter fra Schalke der skulle ville købe ham for 30 millioner. Tænker også lidt mindre kan gøre det :D Lad os endelig komme i noget europæisk gruppespil, som måske netop giver ham mulighed for at vise sig frem i de kampe.

Venstre back:
Jeg synes Gersbahc så meget god ud mod B93, og han bliver også lige bragt mod SøE i går, for netop at give ham minutter i benene. Højer har ikke været på 100% af sidste års præstationer offensivt, men defensivt er det bare suverænt. Jeg tænker Højer SKAL videre nu, såfremt han vil det. Med mindre vi kommer i europæisk gruppespil, for så giver det langt mere mening for Højer at få det med, så han kan vise sig frem der. Men AGF kan jo så sige, at Højer så skal forlænge et år, så AGF kan tjene på ham, og ellers spiller de bare med Gersbach i de kampe i stedet for :D Altså jeg tror helt sikkert at vores placering/resultater denne sæson kan afgøre om Højer bliver frem til jul, og om han får forlænget alá Aron (1 års forlængelse oven på nuværende, solgt til jul med 1 år tilbage af kontrakten)

Fløje:
Jeg er slet ikke klar til at afskrive Jevtovic. Men det bekymrer mig, at David mod OB satte Grønbæk over på venstrekanten i 64' og satte Diks ind på højrekanten i 74' for Links, mens Jevtovic kom in i 86' minut for Patrick Olsen!! Jeg vælger at se det som en mulighed for Grønbæk for at komme i gang, og for at få minutter i benene på Diks der skulle tilbage i form. Jevtovic spillede trods alt i dagene op til OB-kampen mod B93. Og han kommer jo også ind i går, og gjorde det fint, og var tæt på scoring. Han virker på mig ikke som en spiller der bare kommer ind og afgører det. Han virker som en der skal investeres lidt spilletid i. Og hvis Jon skal sælges til sommer (fordi han selv vil), så kan Jevtovic få en større chance på kanten måske, men Jon skal i så fald erstattes selvfølgelig. Jeg vil se medaljespillet med for at beslutte mig om Jevtovic. Det er hans første sæson, og meget kan ske endnu. Han kan jo ikke klandres for ikke at score/spille godt i alle de minutter han ikke spiller, kan man sige. Og han har kun fået sølle 120 minutter. Altså 2 kampe samlet set. Ingenting at vurdere ham på. Men det mest bekymrende er, hvor lidt David/teamet lader til at tro på ham. At man sætter Diks ind for at få ham i bedre form, frem for Jevtovic i Odense, og Grønbæk ude af position, frem for Jevtovic i kampen, så ser det skidt ud. Men han kommer ind for Links efter 78' i går. Og altså får man en del kampe med ca. 15 minutter på banen, især slutminutterne, så skal man også vise noget.

Den centrale midtbane:
Blume er for mange det store spørgsmål.
Vi får Brandhof ind, og Duncan forventes at komme tilbage, plus Tengstedt (Hvidt findes også).
Jeg tror ganske enkelt den bare "fiser ud", og Blume forlader klubben, eller laver en kort forlængelse.
Grønbæk er kommet frem fra "ingenting" og tæller jo med som en mand der til pladsen nu. Så før denne sæson vurderede vi at Blumes plads var en af dem vi var allermest udsatte på. Der var kun Blume. Hvidt var 6'er/tilbageliggende 8'er, og Duncan var skadet, og der gik rygter om tidligere AaB/OB'ere (husker ikke deres navne, men det var noget færøsk/islandsk eller noget).

Men nu har vi Blume, Grønbæk, Brandhof, Duncan og faktisk også Tengstedt/Hvidt der kan/har spillet pladsen. Og de er allesammen spillere der ville kunne spille og få minutter. Men ingen af dem springer ligesom skalaen, og ingen af dem er et klart førstevalg (altså af puljen udover Blume) og et tydeligt "step op" for truppen endnu. Måske Grønbæk kan udvikle sig til netop det.

Det må snart være på høje tid, at vi får oprettet denne tråd!
Altid velkomment ja.

Senest redigeret:

Di Stefano

Active member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
767
Point
43
Det bliver spændende at se, hvad Thaysen har i honningkrukken 😉. I det lidt mindre ambitiøse: Er der overhovedet spillere i SE, han kunne tænke sig at tilknytte?

Hvis vi skal endnu et skridt op, skal vi have permanente forstærkninger på målmandsposten, VB efter Højer, en offensiv midt og en back up til Mortensen og kanterne, hvis Jevtovic og Jørgensen ikke viser nok.

Kunne være fantastisk, hvis vi kunne tilknytte/forlænge med Grabara, Diks og Højer.

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.300
Point
113
Det bliver spændende at se, hvad Thaysen har i honningkrukken 😉. I det lidt mindre ambitiøse: Er der overhovedet spillere i SE, han kunne tænke sig at tilknytte?
Jeg synes Lawrence Thomas er spændende, også selvom han gav retur til Links i går :D Det gjorde Rinne også i AaB-kampen hvor Links scorede på den. Han har været dygtig for dem. Og hvis vi ikke kan beholde Grabara, og med Carlgren der har forlænget med Randers, så kunne Thomas/Eskelinen da være i konkurrence med hinanden. Jeg vil hellere noget endnu bedre, men det slår i hvert fald et Grabara-exit, hvor man satser på Ekselinen med TK/Gadegaard bag sig, uden nogen reel konkurrent om pladsen til Eskelinen.

Gartenmann synes jeg er vildt spændende. Og så også lige et par stats omkring ham ift hvor mange dueller etc han vinder. Der er han en af ligaens bedste. Og hvis vi ikke kan beholde Sanneh, og Backmann f.eks. skal retur til Sverige, så vil Gartenmann være super at hente, synes jeg.
Gartenmann:
Bolderobringer: Næstflest i SL
Blokerede skud: 8.flest i SL
Progressive afleveringer: 5.flest i SL (markspillere)
Lange afleveringer: 3.flest i SL (markspillere)

Derudover, så har jeg ikke den vilde lyst til at vi henter Haji Wright med det prisskilt, også selvom i går ikke var hans generelle niveau, så har han været overhypet, og lever meget på sin fart, og på at forsvarene ikke rigtig kendte ham/hans stil. Nu bliver han pakket mere ind, og som i går forsvinder han helt ud af kampene. Men han er da spændende, hvis han ikke er dyr. Men det er han, så derfor ikke så spændende :D De afviste et Malmø FF-bud på 11 millioner. Lad os se hvad Mathias Jørgensen kan før vi henter nogen til den plads.

Dal Hende har 2 gange stået på Aarhus Stadion og rost AGF efter hans hold har tabt 3-0 og 2-0 (med FCM og SøE), og sagt at hans hold bare blev most/overmatchet på dagen. Hvis Dal Hende kunne have lyst, så synes jeg et setup med Gersbach og Dal Hende kunne være fedt i et par år. Ikke med den store transfer, så anser det som hamrende urealistisk.

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
3.973
Point
83
Vi skal have vild klasse på keeper og begge backs - hvor vi mister top1-2 spillere.
Helst bare beholde dem vi har.

Keeper
Kamil eller Rønnow - ja tak. Jesper Hansen også. Kan vi hente Jova til nød? Eller finde næste Joronen?Havde håbet Eske måske kunne vende stærk tilbage efter udlejning, men måske han har lært noget af Kamil? DGA er spændende.

Forsvaret
Diks vil være en drøm - ellers er Lassen nu også spændende tror han kan overhale Munks i 2022. Kan Brandhof blive en ny endnu mere målfarlig Diks back? (og åbne for Bror forlængelse?)

Håber på vi kan snuppe Buba. Men ellers får vi Batman tilbage og alt er fint. Køber vi Buba sælges Backman.
Et ungt kæmpe talent på venstreback der kan udvikle sig til ligaens bedste. Gers ser også skarp ud.

Ellers
Beholde Bror - og udleje/udvikle på Duncan - ellers går det nok.
Lang 4 års til Jon.

Lad os få Arzani, og så er Milan et super stabilt 4. valg med rutine og god indstilling til at krige den hjem Milan har kun spillet 120 min, lavet 1 ass, men været meget tæt på flere gange. Komplet 2 vejsspiller og kan spille begge sider uden at miste niveau.

Score MJ - når han er skadesfri og iform, vil han måske kunne slå PM af, og uanset give os en anden dimension.
ST kunne med fordel udlejes og som Duncan udvikles. AA er en stærk 3. angriber.

Egentlig skal vi bare beholde og bygge videre på det stærke fundament.

Har aldrig set bedre ud - selv ikke i 96. Truppen er yngre og mere bred end der.

SteenA

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.300
Point
113
Umiddelbart tænker jeg, at det er i forsvaret at Haysen får mest at lave i det kommende vindue. Vi har tre lejespillere, Grabara, Sanneh og Diks som alle bliver svære at holde på. Med Backman tilbage kan vi måske skrabe os igennem i det centrale forsvar uden at erstatte Sanneh. Vi KAN også vælge at give Eskelinen en ny chance i hvert fald fra sæsonstart og frem til omkring 1. september.

Men vi bliver nok nødt til at finde en erstatning for Diks, hvis ikke vi skal droppe for meget i niveau. Desværre er Lassen slet ikke i kamptruppen til Skives kampe, men det kan selvfølgelig være at han er småskadet. Det giver dog sig selv at det er et stort fald i kvalitet at bytte Diks med Lassen allerede nu. Bedst vil selvfølgelig være, hvis vi kan holde på Diks - og det er måske også muligt. Jeg kunne dog frygte at PC bruger sin interne viden til at hente ham til FCK til sommer.

Endelig så skal vi også have fundet den ekstra venstreback, men her synes jeg at det er mindre oplagt om vi blot skal hente et lovende talent ind (som reserve for Gersbach) eller om vi skal bruge mange penge på en opgradering. Højer vil nok blive savnet, uanset.

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.300
Point
113
Jeg leder efter fart i holdet. Det ved jeg JN og DN gjorde også, for de har hentet MJ, og taget Ammitbøl hjem, samt skrevet med Brandhof som alle er hurtige. Derudover, så har Blume ikke fået forlænget, mens Grønbæk, Duncan og Hausner har. Hvidt har også, men måske af andre grunde.

Men husker i målet mod FCK hjemme, hvor Juelsgård erobrer bolden på kanten af feltet, spiller Bundu, og så spurter Stage med, og Bundu spiller på tværs til Stage som glider den ind?

Sådanne mål kan PM og Blume bare ikke være med i. Eller dvs Blume/PM kan udfylde erobringsdelen. Men hvis man genser målet, så har Juelsgård altså en god speed. Jon kan ikke nå med som Stage gjorde, men Links kan udfylde Bundus rolle i det mål. Brandhof skal ind og være ham der kan spurte med ned og glide den i mål mod FCM og FCK :D Og Grønbæk/Links kan jo netop også lave de mål sammen, som vi så i 3-1 kampen mod BIF, hvor den blev erobret på midten, og de simpelthen bare med deres fart laver et mål med et par hurtige træk, og sprint.

Om MJ er den rette til at erstatte/supplere PM ved jeg ikke. Jeg er ikke solgt, men vil se ham spille lidt i ligaen først. Brandhof håber jeg meget kan blive vores nye Stage. Han har et godt skud, boks til boks-speed, og hovedstødsstærk, og kæmper som en gal. Og som Søren Berg dengang, så har han en sen opblomstring. Og han er ikke den typiske 1.divisionsspiller at hente, da han har over 100 divisionskampe, men aldrig rigtig har fået chancen. Det havde Stage heller ikke da han blev hentet hjem fra Brabrand. Og altså Søren Berg spillede vel egentlig 2.division til han var 25 eller sådan noget. Jeg håber de har set rigtigt med ham.

Mikkel_K

Well-known member
Oprettet
22 Februar 2019
Beskeder
513
Point
63
Afhængigt af planerne i FC København er det nok ikke helt umuligt, at Jens Stage kan komme i overskud til sommer. Næppe gratis - langt fra - men måske billigere end han blev solgt for. I stedet for at lede efter en "ny Jens Stage", så håber jeg, at man er villig til at sluge nogen kameler, hvis man får chancen.

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.300
Point
113
Afhængigt af planerne i FC København er det nok ikke helt umuligt, at Jens Stage kan komme i overskud til sommer. Næppe gratis - langt fra - men måske billigere end han blev solgt for. I stedet for at lede efter en "ny Jens Stage", så håber jeg, at man er villig til at sluge nogen kameler, hvis man får chancen.
Stage ville formentlig koste ca. 8-10 millioner hvis han var i decideret overskud, og over længere tid. Han spiller fast, og vi har allerede skrevet med Brandhof som netop er boks-til-boks-spiller. Så det tror jeg ikke en dyt på. Men jeg så gerne Stage tilbage i AGF, det vil jeg gerne indrømme.

Mikkel_K

Well-known member
Oprettet
22 Februar 2019
Beskeder
513
Point
63
Stage ville formentlig koste ca. 8-10 millioner hvis han var i decideret overskud, og over længere tid. Han spiller fast, og vi har allerede skrevet med Brandhof som netop er boks-til-boks-spiller. Så det tror jeg ikke en dyt på. Men jeg så gerne Stage tilbage i AGF, det vil jeg gerne indrømme.
Jeg ville ikke have nogen betænkninger overhovedet ved at slå til for 8-10 mio med en 25-årig Stage på en fem-årig kontrakt.

Jeg tror ikke, at muligheden byder sig til. Men hvis den gør...

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
3.973
Point
83
Det ville jeg heller ikke, men vil Jess ikke spille med 3 centralt, og så bliver der brug for Jens som en af de 4-5 bedste i rotationen til mio hyre.

HamKongen

Member
Oprettet
15 Februar 2019
Beskeder
33
Point
18
Hvis Jon ryger videre til sommer, så synes jeg virkelig at ham Warming fra Lyngby, virker spændende, med både fart og fysik i pakken. Han er nok heller ikke svær at overtale. Spørgsmålet er om betonens fineste også er interesserede, og geografisk er mere attraktive.

Seppe

Member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
91
Point
18
Jeg synes 8-10 mil for Stage er for meget i sommervinduet. Stage ville være fin på 8’eren, men ville han være så meget bedre, at vi skal smide størstedelen af vores transferbudget?Forsvaret er et stort selvlysende spørgsmålstegn. Målmand og backs må være det vigtigste, men der skal også en stopper ind, hvis Sanneh ikke kan hentes/lejes.

Nizzleroy

Well-known member
Oprettet
13 Maj 2019
Beskeder
1.401
Point
83
Jeg synes 8-10 mil for Stage er for meget i sommervinduet. Stage ville være fin på 8’eren, men ville han være så meget bedre, at vi skal smide størstedelen af vores transferbudget?Forsvaret er et stort selvlysende spørgsmålstegn. Målmand og backs må være det vigtigste, men der skal også en stopper ind, hvis Sanneh ikke kan hentes/lejes.
Meget enig. Jeg er ikke synderligt tændt på Stage heller. Ikke den type vi har brug for hvis vi endelig skal bruge så mange penge.

mulle

Member
Oprettet
17 September 2020
Beskeder
33
Point
8
Jeppe Simonsen - kan spille utroligt mange pladser, spændende type - spillede ikke godt i går, men plejer at gøre en god figur

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
3.973
Point
83
Med alle de folk vi har til centrale midt, vil jeg også mene vi skal bruge pengene på kamil, diks, højer afløser og evt. buba - og så er der nok ikke penge til stage, men han kommer heller ikke tilbage pt

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.300
Point
113
Jeppe Simonsen - kan spille utroligt mange pladser, spændende type - spillede ikke godt i går, men plejer at gøre en god figur
Ham jeg jeg set på et par gange, og faktisk været meget imponeret af. Men har han også kampe som i går, hvor han bare er absolut RINGE. Flere gange i går spiller han alibi-bold, og værst af alt: alibi-pres! David ville dræbe ham efter den kamp, og vel aldrig bringe ham igen..

Der var flere gange, hvor han simpelthen bare gav sin modstander alt alt for meget plads. Fint for os, for det var jo os :D

Men hvis han kan få fjernet de dårlige kampe, og måske få lidt David-love, så kunne jeg godt se det. Men han er 25 allerede, og jeg synes ikke han er nævneværdigt bedre end Munksgaard. Og jeg ville på ingen måde bytte ham med Diks. Så skulle måske være hvis Diks ikke kan forlænges med. (Ser Simonsen som højreback, højrekant der stod bag Bah i køen, men som har spillet mest der, trods det).

Men som backup til Gersbach, såfremt han kan spille venstreback kompetent nok, så synes jeg han er interessant.
Se hans pladsfordeling i karrieren. Det er Stage-agtigt :D

Vedhæftninger

• Screenshot 2021-02-23 at 00.21.09.png
    Screenshot 2021-02-23 at 00.21.09.png
    115,3 KB · Set af: 21

SteenA

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.300
Point
113
Hvis Jon ryger videre til sommer, så synes jeg virkelig at ham Warming fra Lyngby, virker spændende, med både fart og fysik i pakken. Han er nok heller ikke svær at overtale. Spørgsmålet er om betonens fineste også er interesserede, og geografisk er mere attraktive.
Sjovt nok var han jo sat på bænken i går til fordel for Kaastrup i startopstillingen. Så Lyngbys træner må vel mene at de som minimum er på samme niveau?

Men Warming gjorde det godt mod os og tilsyneladende også i den halve time han spillede i går og det er jo et par gode kampe at vise sig frem i.

HamKongen

Member
Oprettet
15 Februar 2019
Beskeder
33
Point
18
Sjovt nok var han jo sat på bænken i går til fordel for Kaastrup i startopstillingen. Så Lyngbys træner må vel mene at de som minimum er på samme niveau?

Men Warming gjorde det godt mod os og tilsyneladende også i den halve time han spillede i går og det er jo et par gode kampe at vise sig frem i.
Jeg prøver heller ikke at argumentere for at han er en fuldgod erstatning for Jon. Det kunne Jevtovic forhåbentligt være, og en Warming kunne komme ind som 3-4. valg. At Kastrup bliver valgt, kan jo også sagtens hænge sammen med, at man gerne vil have ham spillet ind på holdet.

mulle

Member
Oprettet
17 September 2020
Beskeder
33
Point
8
Jeppe Simonsen minder slet ikke om Munksgaard - Simonsen er gennembrudsstærk, hurtigere, driblestrærk...

Winther

Administrator
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
3.061
Point
83
Ham der her skriver om interesse i Jon fra top 5 ligaer plejer at have rigtig godt styr på hvad der sker med de islandske spillere
I så fald ser en kontraktforlængelse umulig ud og der skal snarere effektueres et salg. Vi vil nok ikke på samme måde som med Højer vælge at holde på ham. Det kræver selvfølgelig også i hans tilfælde at der kommer anstændige bud og det bliver et Corona-vindue, måske endnu mere end de to sidste, men hvis det er klubber i top-5-ligaer må de vel stadig kunne lægge noget vi kan acceptere.

Stig AKA Frank Heskjær

Well-known member
Oprettet
13 Februar 2019
Beskeder
5.300
Point
113
Ham der her skriver om interesse i Jon fra top 5 ligaer plejer at have rigtig godt styr på hvad der sker med de islandske spillere
Han har opdateret med:
He will only have 12 months left of his contract this summer, so AGF could be looking into selling him after the season to get real money for the player. He has been one of AGF best players this season.

Højer og Thorsteinsson sælges, og Jevtovic/Gersbach overtager som i Rosenborg? Og så 2 nye ind.
Det kunne godt være en kabale der "går op".

• Like
Reactions: fsc

Dichio

Well-known member
Oprettet
22 Juni 2019
Beskeder
3.973
Point
83
ja vi skal slet ikke afskrive gers+milan - det er altså vildt vi har sådan to i backup, førhen ville de være stjerne i agf. Siger noget om hvor meget vi har flyttet os.

Dine ulæste indlæg

Top Bottom